Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام آیا میشه کپسول ژلاتین حلال ویتامین ای راه شب بخورم بعد شام مشکلی نداره
- تست غربالگری
سلام ۳۵ سالمه بارداری سوم دوتابچه دیگم سالمن آزمایش غربالگری اول سونگرافی ان تی وسونوگرافی انو مالی خوب بوده آزمایش غربالگری دوم خوب نیست چقدر خطر دارد
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام وقت بخیر آیا توده هایپر اکو رحمی و میوم با سینه های فیبروکیست با هم ارتباط دارند
- بارداری
سلام تنبلی تخمدان دارم،اقدام به بارداری کردم،دکتر بهم دارو داده،اگه فولیکول بالغ داشته باشم و hcg تزریق نکنم،تخمک آزاد میشود
- پوسیدگی دندانها در بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر، ببخشید در مورد پوسیدگی دندان در بارداری سوال داشتم الان ۲۶ هفته و چند روز باردار هستم و از اوایل بارداری ی دندونم درد داشت و سوراخ شد در فک بالا سمت چپ بعد چند هفته ی دندون دیگه ام سوراخ شد اونم فک بالا کنار دندون نیش و ریخت و در حدود ۲۴ هفتگی وسط دو تا دندونم در قسمت جلو فک بالا هم سوراخ شد و ریخت در واقع پوسیده شدن و سوراخ دیده میشه، میخواستم بدونم در این تایم بارداری میتونم برم دندونپزشکی یا خیر؟ اگه دندون پزشکی نرفتم و اگه تا بعد زایمان صبر کنم واسه جنینم مشکلی نداره؟ مطالبی در خصوص فلج مغزی جنین شنیدم نگران شدم توروخدا راهنمایی بفرمایید.
- خونریزی مداوم و طولانی
با سلام من الان نزدیک پنج ماهه خونریزی مداوم دارم که هی کم و زیاد میشه و کلا در این مدت یک هفته و یه بار دیگه چهار روز پاک بودم دکتر هم رفتم فعلا اثری نداشته سونوگرافی هم دادم پلی کیستیک بودم ممکنه به خاطر این باشه؟؟
- مقعدی
سلام.سوال پرسیده بودم رابطه مقعدی با خانمی داشتم که موجب سوراخ گشاد و عمیقی شده رفتن توسط پزشک معاینه شدن ولی پزشک گفتن به احتمال زیاد باید جراحی بشه.انتهای روده و حلقه ورودی مقعد پارگی ایجاد شده.ولی من نصف آلتم داخل مقعد بود کامل نبود.چطور انتهای روده پارگی ایجاد شده؟؟میخواستم بپرسم با دارو درست نمیشه؟؟چون به عمل برسه هم شوهرش بچه هاش همه میفهمن.
- سلام.برا پایین آوردن قند خون تو بارداری میتونم از دمنوش گزنه استفاده کنم؟
- قرص ناباروری
با سلام، من pco هستم سابقه هیپرپلازی آندومتر کمپلکس آتی پی داشتم و هر ماه با مدروکسی پروژسترون پریود میشم دو بار هم میکروم منفی شد تا حالا متفورمین مصرف نکردم. آیا میتونم بجای پروژسترون برای منظم شدن سیکلم متفورمین بخورم طریقه مصرفش چگونه است؟
- زنان
سلام من یه ساله پیش بارداری خارج رحم داشتم بعدیه ماه پیش کامل پریودنشدم تست بارداری هم دادم منفی بودحالاماه بعدپریودشدم دکتربرام چندتاآزمایش نوشت ک بایدتویه ۳روزه پریودانجام بدم اماافتادروزجمعه به نظرتون بایدماه بعدآرمایش هاروانجام بدم
- راهنمایی برای پیشگیری از بارداری ناخاسته
سلام چند روز بعد از سقط واسه پیشگیری از بارداری میتونیم قرص ال دی بخوریم
- ایا قرص مدروکسی پروژسترون مانع بارداری میشود
سلام وقتتون بخیر من پنج روزه بخاطر نامنظم بودن پریودی هام قرص مدروکسی مصرف میکنم و رابطه محافظ نشده داشتم میخواستم ببینم ایا امکان بارداری در زمان مصرف قرص امکان دارد؟
- تفاوت آنتی و پریود
سلام ببخشید منظور از لقاح دیر یعنی چه زمانی منظور همون تخمک گذاری دیر می باشد؟یعنی مثلا فرد چقدر تخمک کذاریش دیر بوده که سه هفته سن پریودش با سن سونو آنتی باهم فرق دارند ؟چندم سیکل تخمک گذاری داره که سه هفته اختلاف به وجود می آید مگه تخمک ۲۴ساعت تا ۴۸ساعت زنده نیس پس دلیل این تفاوت سه هفته ای چیه بعضی ها هم انتی و پریودشون یکی درمیاد اونا چندم سیکل تخمک گذاری داشتن ممنونم
- عقب افتادن پریود
سلام وقت بخیر ۴۷ سالمه از فروردین دجار تاخیر پریودی شدم یک دوره تزریق و دو دوره مصرف قرص پریود شدم بدستور دکتر قطع کردم سونو سینه دادم کمی مشکوک به توده ناهماهنگ خوش خیمه ولی ۳۶ روزه پریود نشدم در ازمایشم هم علایمی از یائسگی نیست میخواستم نظر شمارو بدونم که چی کار کنم؟ ممنونم
- عمومی
سلام خسته نباشید من ۴۳ سالمه ۳ سال پیش رحم رو بیرون کردم فیبرم داشتم الآن سمت چپ واژنم درد میکنه بعضی مواقع از جای بخیه چرک میکنه چیکار کنم لطفاً کمکم کنید
- سونو
سلام خانوم دکتر آدرس سونو سه بعدی خوب برای انومالی رحم جهت تشخیص زایمان زودرس تو رشت کجا برم؟
- آزمایش خون بارداری
سلام. خانم دکتر من دو روز پیش از شما پرسیدم19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمایش خون بارداری دادم.. جواب منفی بود.. آیا میتونم به جوتب آزمایش اطمینان کامل داشته باشم؟.. شما جواب دادید بله اگر مشکلی ایجاد نشود قابل درمان است. فک کنم اشتباهی رخ داده است
- عفونت
سلام من به دکتر مراجعه کردم موقع تست پاپ اسمیر گفتن عفونت قارچی شدید دارم و سه تا فلوکونازول واسم نوشتن و هر سه روز یکی قرص که تموم شد رفتم از دکتر سوال کردم که دیگه نیازی به قرص نیس گفتن اگه علاعم خارش سوزش اینا نداری نه سوالم اینکه ایا با همون قرصا مشکلم بر طرف میشه یا باید بازم قرص میخوردم چیکار کنم ؟؟
- کرم
سلام من بعد از استفاده از کرم موضعی کلوتریمازول و کورتینیل سوزش دارم. علت چیست
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من این ماه امپولhug زدم و الان یازده روز میگذره اگه باردار نباشم چند روز بعد از امپول باید پریودشم


