Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واژینو پلاستی
سلام چند وقت بعد جراحی واژینو پلاستی میشه نزدیکی داشت اگر عفونت داشته باشم و واژینال عمل شده باشم دارو میتونم بخورم رفع میشه
- ضرب دیدگی رحم
سلام وقتتون بخیر من توی دعوا با داداشم با لگد به رحمم ضربه خورده و اون قسمت هم کبود کرده الان زیرش همانگار سفت شده.روز اول هم خونریزی داشتم ولی بخاطر اون شرایط دعوا و استرس بوده خودم حس میکنم .سونوگرافی هم رفتم گفت تخمدانات سالمه بنظر شما نگران باشم بازم یا به دکتر مراجعه کنم؟و اینکه به چه دکتری مراجعه کنم بهتره؟؟
- درموردقاعدگی
سلام خانم دکترمن ۲۶سالمه یه بچه ۳ساله ام دارم اول برج پریودشدم وتایه هفته مریض بودم وبعدهفت روزپاک شدم وپنج روزپاک بودم وبعدازپنج روزدوباره پریودشدم دلیلش چیه ؟
- دختر ۱۷ ساله پردم ارتجاعیه
سلام خانم دکتر خوبین امید وارم حالتون خوب باشه ببخشید خانم دکتر من پیش دکتر زنان رفتم گفتن ک نوع پردت حلوق بطور ارتجاعی هستش بعد اینکه من هراز گاهی یه دونه مثل تاول میمونه از داخل تناسلم در میاد درد هم داره میشه بگید مشکل چیه؟!
- اینترنال اکو در مثانه چیه
درمانش چیه ایا خطر داره
- بعد از زایمان
علت ترشح زرد خیلی کم رنگ و بد بو بعد ۴۰ روز از زایمان سزارین
- عفونت
با سلام . ببخشید من چند وقت پیشب پزشک مراجعه کردم برای درد شدید هنگام نزدیکی ، گفتن که التهاب شدید دهانه واژن دارم و برام قرص و کرم واژینال نوشت و گفت سه هفته دیگه بازهم بیا برای معاینه من ۴ روز استفاده کردم و روز پنجم پریود شدم و چون نمیدونستم با وجود پریودی باز استفاده کردم ولی وقتی از بهداشت محلمون پرسیدم گفتن نه استفاده نکن و اندازه دوبار دیگه پماد داشتم که گفت بعد از پریودی هم استفاده نکن حالا پریودم تموم شده و سوالم اینه که چیکار کنم حالا این دو میل رو هم استفاده کنم یا خیر ؟؟؟ یه هفته دیگه هم باید برم برای معاینه
- پولیپ رحم
سلام خانم دکتر بنده ۳۲ سال دارم و یه بچه ۳ ساله و یک بار هم قبل بچه ام به خاطر تشکیل نشدن قلب جنین کورتاژ شدم.سال پیش به خاطر لکه بینی حین رابطه جنسی و مخصوصا دو روزی مانده به دوره پریودی حین رابطه جنسی به دکتر مراجعه کردم و یه پولیپ ۸.۷ میل دیده شد و تست پاپ اسمیر خوب است و و بعضی مواقع شاید ماهی دوبار باز حین رابطه جنسی لکه بینی دارم به تازگی باز سونو شدم اندازه پولیپ همان است و بزرگ نشده و دکتر دو دوره قرص دزوسپتیو تجویز کردن.به نظر شما این درمان را انجام دهم نتیجه میگیرم که پولیپم برطرف شود و لکه بینی نداشته باشم ؟ یا درمان دیگری وجود دارد؟ نظر شما چیست ممنونم از لطف شما
- فکقرص اوژانسی
سلام
من تخملی تخمدان دارم قرص دفاستون و پودر برای تخمدانم استفاده میکنم
که این ماه قرص دفاستون رو نخوردم
امروز رابطه جنسی از عقب داشتم
و حس کردم موقع در اوردن کمی منی رفت جلو
و کلا بار اولم بود
و از جلو هم فقط همون اولشو داخل کردن بخاطر سوزش نشد ادامش و بلافاصله قرص تنسی ۱/۵ یک عدد خوردم ایا احتمال بارداری وجود داره؟ و بعد رابطه خونریزی داشتم پردم از بین رفت؟ - سیزده ساله ام چهار ماه هس که متاهل شدم دلم میخواد زود بچه دار بشم
سلام خانم دکتر من سیزده سالمه چهار ماه هست که ازدواج کردم خیلی دوست دارم زود بچه دار بشم ولی نمیدونم چرا نمیشه همه کسانی که همراه من ازدواج کردند الان باردارن ولی من ن تا حالا جلوگیری هم نداشتم
- دفع بقایای سقط
سلام من ۲۲ سالمه و در ۵ هفتگی جنین ب دلیل بارداری پوچ سقط شد و ۱ سی سی بقایا مونده کورتاژ باید بشم؟
- رحم اجاره ای
48 سالم هست شوهرم بچه علاقه دارن میخوام از رحم اجاره ای بچه دار بشیم امکانش هست؟
- خود ارضایی
ایا میشه از اپلیدی برای خود ارضایی استفاده کنیم چون خاصیت ویبره داره ؟
- آزمایش۱
بعد از درمان زگیل تناسلی با لیزر و البته تقویت سیستم ایمنی آیا در آزمایش های مربوط به بارداری مشخص میشه شخص قبلا درگیر زگیل تناسلی بوده یانه؟ و البته در آزمایش های مربوط به ازدواج چطور؟؟؟؟
- سلام من هزینه ویزیت ندارم درد هم دارم چیکارکتم
- ضخخامت اندومتر
سلام. انشاالله ک عالی هستید ضخامت ۱۸ اندومتر نشانه سرطان است؟
- فیبروم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر سوالی درباره فیبروم دارم من یه فیبروم به اندازه ۱۲۰ در ۱۳۰ در ۸۵ نمیدونم دقیقا چه اندازه هست فقط میخوان بدونم بدون عمل قابل درمانه؟ آیا برای بارداری مشکلی بوجود میاد یا نه؟
- باردار
سلام درسونوی شکمی ساختمان هتروژن به ابعاد۳۵*۴۰*۴۵دردیواره قدامی بادی رحم مشاهده میشود یعنی چه؟باید حتما عمل بشم یا نه؟برای بارداری مشکل ایجاد میکنه
- زنان وزایمان
سلام من به علت پرمویی به دکتر زنان مراجعه کردم و بعد از کلی آزمایشات هورمونی دکترم بهم قرص سیبل تجویز کردن بعد مصرف این قرص دل درد زیر شکمم و لک بینی و کمی خون ریزی دارم ؟؟ایا این روند عادی هست ؟؟مجرد هستم
- آرایش در بارداری
سلام خانم دکتر آرایش کردن در بارداری برای جنین ضرر داره؟ مثلا مطمین نیستم رژ لب که استفاوه میکنم سرب داره یا نه یا سایر لوازم آرایشی که استفاده میکنم سرب داره یا نه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید


