Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان
سلام خسته نباشیدتوروخداکمکم کنیدمن شهرستان میشینم ویه ماهه سزارین شدم بیشتروقت هابخیه هام میسوزه دکترم رفتم قرص دادولی فرقی نکرده چیکارکنم
- سلام میخواستم در باره قرص مدروکسی پروژسترون بدونم اگه در عین مصرف قرص مدروکسی پروژسترون بدونم خون ریزی داشتم باید چی کار کنم قرص غلط کنم یا ادامه بدم
- بارداری
سلام خسته نباشید خواستم بپرسم ریه جنین پسر در ۳۶ هفته و ۱ روز و وزن ۲۹۰۰ رسیده ؟ امپول ریه در ۲۶ و ۳۰ هفته تزریق شده. نیاز به تزریق مجدد هست ؟
- زنان زایمان
سلام من سونوگرافی دادم نوشته تصویر ناحیه اکوفری به دیامتر ۴ م م در قسمت فوندال کاویته اندومتر ب صورت Eccentricرویت شد این یعنی چه؟ تیتر بیتا هم دوبار دادم منفی بوده لطفا راهنمایی کنید
- کج ریختن ادرار
سلام بنده امسال ۹ ساله ازدواج کردم دوسال پیشگیری کردم بعدش باردار نشدم که با آمپول باردار شدم دخترم ۴ سالشه دوباره اقدام کردم که متوجه شدم تنبلی تخمدان دارم بازم آمپول زدن اما اینبار خارج رحمی و عمل لاپاروسکپی وخروج لوله سمت چپ کردن بنده همیشه عفونت ادراری میگیرم مدتیه خیلی بی خوابی دارم و این موضوع منو عذاب میده حدود یک ساله که ادرارم کج خارج میشه به سمت راست بیشتر خارج میشه طی دو مرحله یعنی اول ادرار میاد تا خودمو میشورم دوباره میاد این موضوع که بچه دار نمیشم و این مشکلات رو دارم اعصابمو به هم ریخته لطفا کمک کنید
- سوال در مورد بارداری
سلام من دختر باکره هستم ولی با نامزدم نزدیکی داشتم سر ماه هم پریود میشوم الان خیلی حالت تهوع دارم آیا احتمال دارد باوجود اینکه پریود بشوی باردار نیز باشی
- بارداری
سلام وقتتون بخیر من ۳۰ سالمه و ۶ ماه که دارم برای بارداری اقدام میکنم تیرویید کم کار داشتم که باقرص رفع شد و قرص متفورمین هم استفاده میکنم دوره های پریودم بین ۳۳ تا ۴۰ روز نامنظم دی ماه مثل ماهای قبل پریود شدم ولی بهمن ماه روز ۳۳ پریودم فقط یه روز لکه بینی داشتم و دوروز هم خونریزی خفیف نسبت به ماهای قبل و بعد به طور کامل قطع شد بعداز ۲۰ روز ۱۳ اسفند ماه یک روز خونریزی خیلی خیلی خفیف و الانم لکه بینی که هی قطع میشی و مجدد شروع میشه چیکار باید بکنم احتمال داره باردار باشم کی از تست استفاده کنم بهتره
- فیبروم .میوم
در مورد جراحی میوم از رحم بصورت عمل باز و عمل بسته چه شرایطی باید داشته باشه و اینکه در استان گیلان بخوام عمل کنم کجا شرایط بهتری داره
- شیردهی
با سلام خانم دكتر عزيزم در زوران شيردهي ماه اول ميشه قرص سرماخوردگي خورد ؟
- سلام،زن باردارهفته24هستم سونوگرافی غربالگری نشان داده سه فوکوس اکوژن 5,4,6میلیمتری درسال دیافراگماتیک رایت و چپ رویت شده میخواهم بدونم یعنی بچه چه مشکلی داره
- سلام من تنبلی تخمدان دادم
- پلی کیست و پرولاکتین
خانوم دکتر من بیست سالمه و بخاطر خوردن پودر های چاقی که روی من تاثیر زیادی گذاشت، دچار مشکل شدم و الان پلی کیست و پرولاکتین28 و غده ی ادنوم دارم. متخصص داخلی رفتم و برام قرص سیپروترون کامپاند Evening primrose oil سیپرونولاکتون نوشته بخاطر ادنوم هم بهم یه قرص داده میخواستم بدونم زیر نظر متخصص زنان هم باشم یا همین داروها خوبه و نیازی نیست؟ سوال دومم اینه که خوردن این داروها با قرصی که واسه پرولاکتین دادن تداخل نداره؟
- رابطه
سلام خانوم دکتر اگر موقع نزدیکی از روغن زیتون استفاده کنیم ضرر دارد ؟
- بقایای سقط
سلام من سقط داشتم الان بقایای جنین مونده ۵ سی سی هنوز پریود نشدم از بعد سقط ۴۰روز میشه ساکشن لازمه برام
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من۲۴سالمهو مجردم ..در اردیبهشت ماه دوبار پریود شدم ودر خرداد رفتم دکتر یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دادم به من گفتن کیست و تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل و اسپیرونولاکتون برای تنظیم هورمون دادن که من از پنجم پریودیم در تیرشروع کردم به خوردن الان چند تا سوال ازتون دارم اول اینکه مصرف بسته دوم رو از ادامه همین قرص یعنی بعد قرص های سفید بخورم یا از پنجم قاعدگی مرداد شروع کنم؟دوم اینکه با مصرف قرص خیلی احساس خواب الودگی و خستگی و گاهی معده درد در طول روز دارم این طبیعیه. ممنون
- بارداری
سلام جسارتا ترشحات بعد از انتقال جنین چه نشانه ای دارد البته بعد از یک هفته انتقال و ترشحات کشدار میباشد و ادرار زیاد و زیر دل درد میکند
- لنف نود گردن
سلام ،من دچار لنفوم گردن شدم و بعد از آزمایش تخصصی ihc مشخص شد reactive هست ،الان دردهای لحظه ای دارم ،در اطراف نخاع ،سمت راست شانه ،احساس درد در گاوها دارم ،آنکولوژی و جراح گفتن فعلا دارو نمیدهیم و جراحی نمیکنیم ،نظرشما چیست
- قرص ترنسی
سلام من فیبرم رحم داشتم ۲۰روزعمل برداشت رحم انجام دادم درد زیادی دارم شبهابیشتر کپسول ترنسید به دستور دکترمصرف میکنم روزی ۳بار که تمام شده میخواستم بپرسم دوباره ادامه بدم یا خیر وچندروز بعد عمل میتونم نزدیکی داشته باشم
- بارداری
- پریودی نامنظم
سلام من کلا پریودیم نامنظم بود ولی هر وقت قرص میخوردم پریود میشدم اما الان دوبار بیبی چک زدم منفی بود تا الانم دو ورق قرص ال دی و جستیران و پروژسترون خوردم و دوبار امپول پروژسترون زدم اما پریود نمیشم چیکار کنم


