Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خسته نباشید آیا مصرف قطره گوش سیپرو فلوکساسین و بتامتازون در مرد قبل از آمیزش ، اثر نامطلوب بر نطفه میگذارد؟
- یائسگی
سلام من ۵۱ ساله هستم ار فروردین اردیبهشت پریود نشدم مجرد هستم قرار هست ازدواج کنم و مجبور به بارداری دکتر مراجعه کردم باید ار تخمک اهدایی استفاده کنم توصیه شد هورمون دریافت کنم تا رحم کوچیک نشه این ماه سیپروتروژن کامپاند استفاده کردم و بعد ار ۶ روز پریود شدم سوال من این هست به مصرف قرص ادامه بدم یا نه
- اختلال در پریود
سلام من پریودم دوهفته عقب افتاده. پنج روز قبل زمان پریود بعد از رابطه به مدت دو روز لک قهوه ای داشتم. الان پنج روز از زدن آمپول پروژسترون میگذره اما با وجود علائم هنوز پریود نشدم. امکان بارداری هس؟
- انتقال
بنده ۱۸ روز انتقال انجام دادم دو بارآزمایش خون گرفتم مثبت با بتای ۳۸ و ۴۳ سونگرافی واژینال امروز دادم هیچی معلوم نبود و الان هم خونریزی کردم چیکار کنم
- سپتی سیدین
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم اگر قبل از رابطه زناشویی الت شوهر را با سپتی سیدین که ضدعفونی کننده هست تمیز کنیم اشکال نداره؟
- جراحی زنان
سلام خانم دکتر ۵۰ سالم واژنم کمی گشاد زایمان نداشتم میخوام عمل تنگ کردن واژن انجام بدم ایا عوارض داره ممنون
- حاملگی
سلام من 18سالمه 3ساله ازدواج کردم و یه بچه هم دارم الان 5روز از پریودیم میگزره ولی نشدم درد هم دارم تست هم منفی بود چیکار کنم پریود بشم
- ضربان قلب جنین
سلام خسته نیاشید در هفته هفتم باداری برای ضربان قلب جنین رفتم سونوگرافی اندازه جنین 10 میلیمتر بود ولی سونوگرافیسته گفت ضربان قلب نداره خیلی نگرانم میترسم
- پوست شکم در بارداری
سلام وقت بخیر من باردار هستم در ماه ۷ هستم . پوست شکمم بخاطر کشیدگی که داره خارش زیادی داره. بنظرتون چه کرمی استفاده کنم ؟
- تشکر
با سلام و عرض ادب فقط میخواستم ازتون تشکر کنم که دلسوزانه و بی چشمداشت جوابگوی ما هستید هم شما و هم آقای دکتر کرم بین اجرتون با خدا ❤❤❤
- علت تاخیر درپریود
سلام من دختری هجده سال دارم والان ده روزه که از زمان پریود شدنم می گذاره وپریود نشدم براولین باره همیشه پریودها سرووقت می شدم البته توفصل امتحانات هستم خیلی هم استرس دارم به نظرتون چکار کنم پریود بشم
- پماد رو تا پایان درمان ادامه بدم؟
زخم دهانه رحم دارم
پاپ اسمیر و کلپوسکوپی و اچپیوی مورد بدی رو نشون ندادن.
پزشک ۵ بار فیریز انجام داد.
یا درست انجام نداد یا مشکل از من بود
خوب نشدم.
پزشک جدیدی رو انتخاب کردم
پماد کلوتریمازول یک درصد تجویز کردن
بعلاوه قرص داکسیسیکلین
گفتن بعد یک هفته برم پیششون برای فریز
اگر با نحوه فریز ایشون جواب نگرفتم جراحی بشم.
سوالم اینه که بعد از استفاده پماد علاوه بر پماد لخته های خون ازم خارج میشه
مثل روزهای سوم به بعد پریودی
میخواستم بدون نیاز به قطع پماد هست یا تا زمان مراجعه مجدد به پزشک از پماد استفاده کنم؟ - بارداری
تو رو خدا جواب سونوی منو بخونید و جوابمو بدید از نگرانی مردم تصویر کانون اکوفری حاوی کانون های اکوژن ظریف داخلی به دیامتر28×17میلی متر در ناحیه تحتانی ساکروم مشاهده شد که مطرح کنندهmeningoceleمیباشد. تصویرواضحی به نفعArnold chiariمشاهده نشد
- فتق
در سونو شکمی زده دیفکت به دیامتر ۱۸ م م آمبلیکال مشاهده گردید آیا نیاز به عمل داذم
- ریزش مو
سلام من ۱۸سالمه حدود یکساله که ریزش موی شدید دارم و همچین پریودم کاملا نامنظمه شش ماهه پیش مراجعه داشتم تشخیصشون تخمدان پلی کیستیک بود و بهم قرص دروسبلا و اوزیل و اسپیرونولاکتون دادن یه دوره مصرف کردم اما ریزش موهام اصلا کم نشد و همچنین با قرص دروسبلا هم پریودم منظم نشد،دلیل درمان نشدنش چیه؟باید دوباره مراجعه کنم؟
- گواهی سلامت
اگ نامزدم کلا در جریان و پردم خراش و اسیب دید باشد متخصص زنان گواهی سلامت می دهد ایا
- ترمیم پرده بکارت
سلام خانم دکتر اینکه بعداز رابطه خونی دیده نشه دلیلش چیه؟ آیا امکانش هست که هنوز بکارتم رو از دست نداده باشم؟ شما ترمیم بکارت رو انجام میدین؟
- سونو
سلام خانوم دکتر آدرس سونو سه بعدی خوب برای انومالی رحم جهت تشخیص زایمان زودرس تو رشت کجا برم؟
- دکا پپتیل
سلام من قصد بارداری دارم قرص لتروزل خوردم دیروز ۱۱ پریودم بود رفتم سونو ۱۰ تا فولیکول داشتم امروز ۱۲ هس دکتر گفته امپول دکا پپتیل بزنم برای چی دکاپپتیل نوشته برام ؟
- قرص اوژانسی
سلام.. وقت بخیر.. حداکثر چقدر بعد از خوردن قرص اورژانسی باید پریود بشیم؟


