Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من کیست تخمدان دارم کیست ریز دکتر برای قرص کلوفین داده که از ۵قاعدگی شبی ۲تا بخورم خیلی یا گفتن اگه کیست تخمدان داشته باشی کیست بزرگ تر میشه باقرص کلوفین آیا راسته
- بارداری خارج از رحم
سلام خسته نباشید من ۱۷اسفند رابطه داشتمدر روز های پر خطر بودم شک داشتم اسپرم وارد شده یا نه قرص اورژانسی خوردم .بعد در۲۹اسفند ۴روز زودتر دو روز لکه بینی داشتم دو روز هم خونریزی خیلی کم...بعد اون زمان تا الان ۶بار تست تیتر دادم که ۲یا زیر ۲بودن...میخوام بدونم با این اوصاف بارداری خارج از رحم در من هست یانه بعد اون رابطه فروردین واردیبهشت هم لکه بینی وخونریزی داشتم ولی در حد دو روز بود...در ضمن من باکره هستم...ممنون میشم جواب منو زودتر بدین.
- پرولاکتین
سلام خانوم دکتر من مدت نه سال هست که آدنوم هیپوفیز دارم و مشکل پرولاکتین بالا دارم که با دارو کنترل میکنم. هر وقت پرولاکتنم بالا میره به شدت جوش های ریزی تو پیشانیم میزنم که با مصرف دارو و پایین اومدن پرولاکتین این جوشها برطرف می شوند. من حالا باردارم و قرص کابرگلین دیگه نمیخورم و مقدار پرولاکتینم برحسب اینکه باردارم بالاتر میره البته تحت نظر پزشکم. ولی باز جوشها پدیدار شدند و افتضاح شده پیشانیم. البته سنم ۳۷ هست و تو بازه ی جوش زدن نیستم که یه وقت بگین به خاطر سنم جوش میزنم و اینکه کلا پوست من جوش نداده تا به حال به جز این افزایش پرولاکتین. خواستم بپرسم برای از بین بردن جوشها با این شرایط که باردارم راهکاری دارم ؟
- رابطه
سلام خانم دکتر من رابطه با شلوار داشتم ک فقد پیشاب اومده بعد ازونم پریود شدم ولی ماه بعدنشدم ک رفدم دکتر و گفت کیست داری قرص مصرف کردم و قطع کردم بازم پریود شدم هنو احتمال بارداری هست؟
- از کجا بفهمم پوچ
از کجا بفهمم قلب بچه تشکیل شده خونریزی ندارم درد هم ندارم
- سیرکولار
باسلام توی سونوگرافی بارداری من نوشته بافت ترفوبلاستیک نمای سیرکولار دارد.میخاستم بپرسم خطرناکه؟ لازم به ذکره که من داخل هفته نهم هستم و همه چیزای دیگه طبیعی بود.
- درموردبارداری
سلام من دوساله ازدواج کردم و باردار نشدم کیست داشتم الان دوکتور میگه خوبشده وتنبلی تخمدان دارم برام قرص سیبل نوشت مصرف میکنم آیا باید دانه های سفید رنگ راهم بخورم یا نه بسته بعدی رو شروع کنم و آیا قرص سیبل برای تنبلی تخمدان خوبه یانه؟
- بقایای سقط
من سقط عمدی داشتم رفتم سونو گفت یک سانت بقایا داری دکترم متیل ارگونوین تجویز کرد ۱۲عدد خوردم باز سونو دادم دفع نشده بود چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- من ۱۵هفته بارداری بودم سقط کردم
سلام من ۱۵هفته بارداری بودم ک سقط انجام دادم الان برای بقای بارداریم سونو شدم و گفتن توده اکوژن فلوی عروقی ب ابعاده۱۰.۵*۱2 mmدارم از امشب قرص مترژین استفاده میکنم لطفا راهنماییم کنید باید چیکار کنم قرص اداگه بدم هر ۸ساعت رفع گیشه یا باید کورتاژ شم
- سقط و بارداری بعدی
با سلام. بنده 31 ساله هستم. از فروردین اقدام به بارداری کردم . ماه دوم باردار شدم. قبل بارداری ازمایشات و سونو سینه و رحم و پاپ اسمیر هم دادم و خوب بود . در هفته 7 بارداری سونو دادم و جنین 7 هفته و 4 روز بود و ضربان قلب داشت فقط هموراژی ظریف در پشت جفت دیده شد که دکترر شیاف پروژسترون دادن. در هفته 10 بدلیل از بین رفتن ناگهانی علایم بارداری سونو دادم که گفتن جنین رشد نکرده و 7 هفته و 4 روزه و ضربان نداره. دکتر گفت باید سقط شه. برام ازمایش pt , ptt, و عفونت و رو نوشت انجام دادم. اونام خوب بود و مشکلی نبود. الان چند روزه سقط کردم. میخواستم بدونم آیا امکان تکرار بازم وجود داره؟ چرا این اتفاق افتاد تو سونو اول که خوب بود میتونه بخاطر هموراژی باشه؟ با توجه به سنم 31 سال دوباره از چند ماه بعد اقدام کنم؟ ممنون خانم دکتر.
- نزدیکی درماه هشتم بارداری
ایا میتونم باهمسرم درماه هشتم انجام بدم کاری یاخیر
- ضدآفتاب در بارداری
سلام . میشه دربارداری ۲ماه به بعد ،از کرم ضدآفتاب رنگی استفاده کرد؟؟اگه امکانش هست شما یه کرم ضدآفتاب قیمت مناسب معرفی کنید ممنون
- اقدام به باردارى
باسلام
این ماه برای اقدام به بارداری دکتر قرص کلومیفن و لتروزول برام تجویز کرده بود که از شب سوم پریود شبی دوتا از هر کدوم بخورم و شب دهم هم یک آمپول استرادیول زدم و شب های 10 و11 نزدیکی داشتم
امروز روز 13 هست از دیشب درد شدید زیر شکم و تخمدانم داشتم و امروز هم خونریزی زیاد همراه با لخته
میخواستم بپرسم دلیلش چی میتونه باشه؟
آیا از عوارض قرص و آمپول هست؟
یعنی قرص ها و آمپول فایده ای نداشته؟؟
و این ماه نمیتونم برای بارداری امیدوار باشم؟ - هماتوم بارداری
خا
- آمپول
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر آیا میتونم. آمپول هیدروکسی پروژستورون روهمراه بتامتازون تو یه روز تزریق کنم ممنونم
- رازیانه
سلام عرق رازیانه طبعش گرمه؟برای عفونت زنانگی رفع کیست تخمدان و تقویت تخمدان و تنظیم قاعدگی موثراست برای باردار شدن مشکلی ایجاد نمیکنه ؟ و عرقش خوبه یا گیاهش
- تخمدانPcoدر سونو
سلام وقت بخیر من ۲۷سالمه ۳بار باردار شدم که به دلیل کوتاهی دهانه رحم دو فرزندمو از دست دادم و سومی با سرکلاژ شکمی خداروشکر نتیجه دار در هر بارداری با دومین اقدام باردار شدم الان۸ماه از زایمانم میگذره و سونو تخمدان دادم و در سونو نوشته شده pcoنمایان است از دکترم پرسیدم چیه گفتن مشکلی نیست اما با سرچ در اینترنت متوجه شدم تخمدان پلی کیستیک هست و منجربه ناباروری میشه من میخوام مجدد باردار بشم میخواستم راه درمان و این که اگر مشکلی هست من چطور باردار شدم؟ایا قبلا این مشکلو نداشتم که باردار شدم و الان که این مشکل بوجود اومده باردار نمیشم؟ لطفا راهنمایی کنید
- سرکلاژ شکمی
سلام خانووم دکتر من سه تا زایمان زودرس داشتم اولی و دومی 20 هفته و 21 هفته که گفتن سپتوم داری جراحی شدم و بعد دوسال بازم باردار شدم 26 هفته درد زایمان دوتای اخرم سرکلاژ شدم حالا بهم گفتن سرکلاژ شکمی عکسم گرفتم مشکلی دیگه ندارم
- بسته بودن لوله های رحمی
سلام ،لوله راست به دلیل حاملگی خارج رحم مسدود شده و لوله چپ متسع است و پیشنهاد شده باتوجه به اینکه خودم حامله شدم اردیبهشت خارج رحمی تا سه ماه خودم اقدام کنم برای بارداری ،الان در سیکل روز ۱۲ هستم و سونو وجود دو فولیکول ۱۹ و ۲۰ در تخمدان راست و فولیکول ۱۲ در تخمدان چپ رو نشان داده ،و دو آمپول hcg ظهر زدم با توجه به مسدودی لوله راست و وجود فولیکول ۱۹ و ۲۰ در تخمدان راست امکان حاملگی وجود دارد؟
- سلام همسرم برای ناتوانی جنسی از قرص سیلد نافیل سیویا ۱۰۰ استفاده میکنه خوبه براش یا نه قصد بارداری دارم


