Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۴ هفته باردارم هماتوم دارم و ترشح زیاد دارم به دکترم گفتم بدون معاینه بهم قرص کلوتریمازول داده ضرری نداره استفاده کنم
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من 23 ابان ماه اولین روز پریودیم بود 4 اذر ماه نزدیکی داشتم ولی چون از روشهای پیشگیری استفاده نکردم ترسیدم پیش اب وارد واژنم بشه و حامله بشم قرص اورژانسی خوردم دقیقا یک ساعت بعد از نزدیکی و 12 ساعت بعد دومین رو خوردم 13 اذرر هم با شوهرم نزدیکی داشتم و طبق ترس قبلی 4 عدد ال دی خوردم 12 ساعت بعد 4 عدد دیگه الان میترسم حامله بشم امکان داره حاملگی؟ممنون میشم جوابمو بدید
- تنبلی تخمدان
سلام من سه ماه پیش پریودم ب مدت ۲۰روز عقب افتاده بود رفتم دکتر بهم قرص دوفاستون دادک ازشب ۱۴ پریود ب مدت ده روزاستفاده میکردم ک شب نهم پریودشدم ماه بعدشم همینطور یعنی یه هفته قبل از تاریخ پریودم پریودشدم، اما این ماه قرص نخوردم امروز بایدپریودمیشدم ولی نشدم
- لانه گزینی
سلام وقتتون بخیر من ای یو ای انجام دادم و بعد عمل دکتر برای من 15 عدد قرص دوفاستون نوشتن در 15 روز و بعد تست بارداری بدم ولی متاسفانه بعد از 1 هفته لک بینی دارم گاهی 2 قطره وگاهی بیشتر هنوز دو عدد دیگه باقی مانده تا تست بدم میخواستم بدونم من این موضوع را باید پای پریودی بزارم یا لک بینی لانه گزینی ایا ممکنه وقت مصرف دوفاستون پریود بشیم چون برای منظم کردن قاعدگی هست؟
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر🌹 یکبار رابطه داشتم با نامزدم و الان دوماه از اون رابطه میگذره و من دوبار پریود شدم رابطم در حد پیشاب بوده است! میخواستم بدونم با وجود پیشاب و دوبار پریود شدن احتمال بارداری هست برای من؟ و همینطور آزمایش خون هم دادم دوبار اولی ۱۹ روز بعد از رابطه و دومی ۵۶ روز بعد از رابطه و هر دو منفی بودن! در تایم های بین این آزمایش ها هم بیبی چک زدم ۳ بار که هر ۳ منفی بود میخواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟
- معده درد
سلام وقت بخیر پنج هفته باردارم به خاطر درد معده و اسید معده میتونم پنتوپرازول بخورم شربت momمیخورم ولی بازم درد دارم
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام وقتتون بخیر من بعد از زایمان حدود ۳ ساله که تنظیم پریودیم بهم خورده ۳۵ سالمه بعد هم که واکسن کرونا زدم میگفتم شاید از عوارض واکسن باشه الان سونو انجام دادم اندومتر با ضخامت ۴م م و تخمدان چپ ۲۵*۱۵تخمدان راست ۲۷*۱۵ هستش دکتر نگرانم کرد گفت تخمدونام دارن کوچیک میشن میشه لطف کنید راهنماییم کنید ممنونم
- هماتوم
سلام درهفته ی ۷بارداری هستم هماتوممی ب ابعاد۶*۱۶م م درحاشیه ی سمت راست دیده شده آیا خطر سقط وجود دارد دوروزه لک بینی دارم
- بارداری
سلام هفته ۳۴یعنی واردچه ماهی هستم
- زنان وزایمان
سلام من رژیم غذایی پسر گرفتم بعد دکترم گفت ساعت ۱۲ شب نزدیکی کنم ۱۳روز بعد پریودم یه امپول هم بهم زد ولی من الان پریود شدم .حالا باید چکار کنم ایا مشکل دارم
- سلام وقت بخیر خسته نباشین ببخشید خانم دکتر سقط انجام میدین
- یبوست بارداری
سلام وقت شما بخیر خانم دکتر عزیز بنده در هفته۲۲بارداری هستم و سرکلاژ شکمی و استراحت تقریبا مطلق با رعایت تغذیه ای روزی یکبار دفع را دارم ولی در زمان هایی که روده ی بنده پر و سنگین میشود حتی بدون زور زدن و فشار وارد کردن در دستشویی ترشحاتم به همراه لکه خون میباشد. این موضوع فقط زمانی اتفاق میوفتد که روده ی بنده پر است و احتیاج به دفع دارد.بنده برای دفع فشار وارد نمیکنم ولی از داخل روده فشار وارد میکند. میخواستم بدونم آیا این موضوع خطرناک است و به جنین آسیبی میزند و باعث پارگی کیسه آب میشود؟
- قبل بارداری
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.من از هشت سالگی دارو هالوپریدول نیم مصرف میکنم برای تیک عصبی و سه سال هست که داروی سرترالین پنجاه مصرف میکنم میخواستم بدونم این داروها برای بارداری خطرناکه؟ و اینکه چند ماه قبل از تصمیم به بارداری باید بیام برای چکاپ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
- بتا تیتر
سلام من روز دوم دی تخمک گذاری کردم و نوزدهم تیترم از ۱۱ شروع شد دوروز بعد ۴۸ و دورو بعد ۷۳و تکرار بعد ۱۰۵ شد اما بعد از ۸ روز ۴۰۰ شد که دوروز به شد ۴۶۸و بازم تکرار دوروز بعد شد ۴۷۸،در سونو واژینال داخل رحم چیزی شبیه ساک دیده شد ،نگرانم که خارج رحمی یا پوچ نباشد
- ایا قرص مدروکسی پروژسترون مانع بارداری میشود
سلام من روز پنجم پریودم هستم تو سونوگرافی رحمم همه وی نرماله ولی نوشته مختصری هتروژن حاوی free fluid دیده میشود ینی چی خیلی میترسم ینی توده دارم؟ نمیتونم باردار شم؟
- آزمایش بارداری
سلام خانم دکتر.شب بخیر.. راستش من بار آخر ک با شوهرم رابطه داشتیم.. رابطه محافظت نشده بود. و خیلی نگرانیم ک نکنه باردار باشم. و خیلی استرس داشتم ک نکنه باردارم چون اصن از هیچ لحاظ شرایط بچه داری نداریم.. من نتونستم تا زمان پریود بعدی صبر کنم.. از رابطه آخرم 16 روز دقیق بعدش رفتم آزمایش خون بارداری در جامعه سلامت.. و میزان هورمون بارداری یا همونhcg در خونم منفی بود یعنی اصن تو آزمایش نوشته بود منفی یعنی میزان نداشت.. نشان دکتر دادم کفت این آزمایش میگ تو باردار نیستی.. حالا سؤالم اینه آیا با توجه به اون 16 روز و این ک آزمایش در مرکزجامعه سلامت دادم. آیا میتونم به نتیجه اش مطمئن باشم. خیلی استرس و اضطراب دارم..
- باردارشدن
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من قصد باردار شدن دارم به نظر شما چه عواملی به سریع باردار شدنم کمک می کند با تشکر
- خارش و سوزش واژن
سلام خسته نباشید.من باردارم۲۱هفته هستم.چندوقت هست که پوست ناحیه تناسلی ام خارش شدیدداره وکهیرمیزنه.حدیداهم کلیتوریسم میخاره.۲۰روزپیش درمان قارچ انجام دادم.ولی همچنان ادامه داره.میشه راهنمایی کنید.ممنون
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردارم ...آمپول بتامتازون رو در ۲۶ هفتگی در دو روز.. روزی ۳ تا یعنی ۶ تا زدم .... و الان ۲۸ هفته هستم و مجدد باید در ۲۹ هفتگی ۶ عدد در دو روز استفاده کنم ؟ کلاَ یعنی ۱۲ تا ... خواستم بدونم این همه آمپول ضرر نداره ؟
- غربالگری اول بارداری
سلام خسته نباشید من غربالگری اول رفتم سونوگرافی nt1/38 هست سالم است اما دکترم کفته ازمایش یه دونه قرمز شده دفعه بعد ازمایش دومم بگیرن بعدا ببینم چی میشه Final risk 1:285 تورخدا ببنید مشکلی ندارم


