Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لطفن زود جواب بدین
سلام خسته نباشید
من دوهفته است ازپریودام میگذره هفته پیش رابطه جنسی باشوهرم داشتم اب معی ریخت تو واژنم ریخت بعد از سه روز قرص ال خودم و حدود چهار روزه ک سینه ام بزرگ سنگین شد بیبی چک هم دادم منفی بود ایا احتمال بارداری وجود داره - بارداری
سلام.من رابطه بدون دخول داشتم ولی مایع منی روی واژنم ریخته شد وبعد ۲۴ساعت قرص اووسیز خوردم ولی ازوقت پریودشدنم یک روز میگذره ب نظرشما مشکلی (باردار)برام پیش اومده؟
- قرص لانزو ۳۰ در بارداری
سلام خانم دکتر من معده درد شدید دارم اسید معده خیلی اذیتم میکنه ۱۱ هفته هستم دکتر بهم قرص لانزو ۳۰ داده این قرص در بارداری مشکلس برای جنین نداره؟؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر هفته ۲۷ بارداری گفتین سه ماه سوم شروع میشه برنامه ای ک تو گوشیم نصب کردم مثلا اینجور مینویسه ک ۲۵ هفته و ۶ روز مثلا زیرش نوشته هفته ۲۶ بارداری یعنی وقتی تو هفته قبل میره مینویسه هفته ۲۶ درسته یا میشه هفته ۲۵ بارداری یا وقتی تو هفته ۲۵ ۴ روز یا ۳ روز هستم میشه ۲۶ بارداری ؟
- دیابت بارداری
سلام ..هفته شش بارداری هستم قند ناشتا 106هست تو خانواده ارث قند داریم آیا دیابت بارداری دارم باید چکار کنم ؟مصرف انسولین لازمه؟
- قرص دوفاند
تنبلی تخمدان دارم بعد دوماه خوردن قرص ال دی دکتر بهم دوفاند ۱۰ داد و عملیات هم دارم چند باری میخام بپرسم دوفاند تا کی بخورم معلولا نوشتن تا ده روز اما دکتر بهم سه ورق داده چیکار کنم ؟
- بارداری
باسلام من43ساله هستم وقصدبارداری دارم فرزندسوم چون مجددازدواج کردم وشوهرم بچه میخوادآیامیتونم بارداربشم؟
- بارداری
در هفته پنجم بارداری هستم لکه بینی داشتم رفتم سونوگرافی گفته صدای قلب بچه شنیده نشده کمی از بیرون رحم سوزش دارم،چکار کنم
- سقط وبقایاجنین
سلام ۶روز پیش سقط داشتم، ۳روز بعد سونوگرافی رفتم و دکتر گفت ضایعه هایپرهترواکو به ابعاد ۱۳×۱۸×۱۵م م و حجم ۱.۹سی سی در ناحیه اندوسرویکال رحم رویت شد که با توجه به شرح بیمار میتواند مطرح کننده RPOC در حال دفع باشد، آیا باید قرص مصرف کنم یا کم کم دفع میشه؟ چون در طول روز خونریزی دارم
- تاثیر قرص استرادیول
سلام ،من دو تا سه ماه پریودی عقب میزنه تازه دو ماه میشه دکتر رفتم بهم دوتا آمپول پروژسترون داد و دوتاآمپول استرادیول بعد از پریود شدنم آمپول دور ناف و 5تا آمپول سینال اف بهم دادن روز 14پریودی سونو گرفتم فولوکول خیلی خوب بود هم سمت راست وهم سمت چپ ,21،20,22,23,26,,22 قبلاً تحت نظر دکتردیگه بودم عکس گرفتم لوله ها نرمال بوده بازم این ماه پریود شدم این دفعه دکتر قرص استرادیول واسم نوشته به نظرتون تاثیری واسه اینکه باردار بشم داره
- غربالگری مرحله دوم
سلام خانوم دکتر .ن امروز نتیجه سونوی مرحله دوم گرفتم همه چی خوب بود آزمایش غربالگری کواد مارکر دادم نوشته اسکرین مثبت. دارم دق می کنم هفته 19 بارداری هستمو 37 سال سن دارم نتایج براتون می فرستم لطفا راهنمایی کنید.jv, rvHk vhiklhddl ;kdn risk of down:1in3300(at term) risk of trisomy 18:1in1100(at term) risk of trisomy13:1 in11000(at term) risk of ntd:1 in 490 risk of pre-eclampsia: greater than1 in 5 comment: downs risk due to maternal age alone ia 1in 180
- دیابت بارداری
سلام من هفته 9 بارداری هستم و قندخونم 95 میخوام بدونم که آیا جنین مشکل مادر زادی پیدا میکند
- میگرن بارداری
سلام خانم دکتر من در هفته ۱۶ بارداری هستم بخاطر سردردای میگرنی که داشتم پیش متخصص مغزواعصاب رفتم بهم آمپول پرومتازین ۵۰ داد که موقع سردردای شدید نصفشو عضلانی بزنم،میخواستم بدونم مشکلی نداره این آمپول برای جنین؟میتونم استفاده کنم ازش؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ..دوقلو همسان باردارم. ۲۸ هفته هستم طول سرویکس در ۲۵ هفته و ۳ روز ۲۸ میلی متر بود ..و تقریبا استراحت مطلق هستم فقط برای دسشتویی بلند میشم...( از ۱۲ هفتگی طول سرویکس۳۱ بود ) دو روزه شبا دو بار واژنم یه تیر کوچیک میکشه و احساس میکنم حرکات جنین ها زیر شکمم هست ولی بعضی اقات بالای نافمم هستن ...قرص ایزوکسوپرین مصرف میکنم هر ۶ ساعت نصف یه عدد ..اگه مصرف نکنم شکمم سفت میشه ..سرکلاژ نیستم ...میتونم توی این سن بارداری پساری بزارم ؟ خطر سقط نداره؟ با توضیحاتی که دادم شرایطم چطوره؟ ... امپول ریه هم در ۲۶ هفتگی زدم .. بچه ها با چه وزن و چند هفتگی بدنیا بیان زنده میمونن ؟؟؟؟این همه سختی کشیدم خیلی میترسم 😭 من حاملگی قبلیم مریض خوتون بودم بخاطر شهرم که دور بود نتونستم بیام پیش شما
- زنان
سلام وقت بخير من از بيست نهم مرداد كه پريوديم تموم شد تا الان هنوز پريود نشدم.البته تو تير ماه دوبار پريود شدم..ميترسم حامله بشم الان حدود ٤٤ روزه پريود نشدم بيبي چك هم مصرف كردم يك خط نشون داد كمرنگ. البته من پرده دارم باكره هستم،با نامزدم نزديكي داريم ولي داخل واژن نرفته.. حتي مِني شو هم نمياره.. از پيش اب شايد احتمال داره حامله شده باشم.. احتمال داره حامله باشم؟ چيكار كنم الان ١٠ روز پيش يك لكه ديدم فقط
- سلام ساک حاملگی دفورمه
سلام من ساک حاملگی دفورمه داشتم ۳ماهم بود ولی سونو گفت ۶هفتته دارای پتال پل هم بود ولی فاقدضربان قلب خلاصه خونریزی کردم وبعد کورتاژ شدم الان بنظرتون حاملگی بعدیمم اینطوری میشه ؟؟دلیلش چیه،؟؟
- وزن گیری جنین
با سلام، در سونوگرافی 30 هفته به من گفته شد که وزن جنین کم هست می تونم برای افزایش وزن آن دلستر و بستنی استفاده کنم؟ یا خود شما چه پیشنهادی برای این چند هفته آخر دارید، باتشکر
- سرفه همراه با خلط
سلام دکتر ۱۶ هفته بارداری هستم و دو روز سرفه همراه با خلط دارم . داروخانه یه شربت ضد سرفه با عسل زینکو گفت خوبم مخصوص زنان باردار ضرر ندارن .دیگ چی بخوره
- بارداری با وجود مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر، من ۳ مهر رابطه محافظت نشده داشتم و دو روز بعد یک عدد لوونژسترول یک و نیم استفاده کردم و تاریخ ۱۰ مهر و ۵ آبان پریود شدم. پس از اون تا به الان پریود نشدم اما چند روز است که درد سینه و نفخ و تهوع و معده درد و درد خفیف زیر شکمی دارم، بیبی چک استفاده کردم منفی بود… آیا احتمال بارداری یا بارداری خارج از رحمی وجود داره؟ بیشتر نگران بارداری خارجی از رحمی هستم
- خوردن قرص آسپیرین ۸۰
سلام.من هفته ی ۲۷ هستم ۳ هفته پیش دکتر برام آسپیرین ۸۰ روزی ۲ عدد یکی صبح یکی شب تجویز کرده...مشکلی نداره بنظرشما؟ ممنون


