Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری با بتای پایین
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، من ۲۰ روز پیش انتقال جنین انجام دادم اولین آزمایشم بعد از دو هفته بتا شد ۲ ؛بعد از ۴۸ ساعت دوباره آز دادم بتا شد ۲،۷ ؛ به من گفتن داروهاتو قطع کن ؛هنوز حتی لکه بینی هم ندارم ،فقط یه دریایی شبیه پریودی دارم اونم خفیف، به نظرتون نیازه دوباره آزمایش بدم یا ز طریق سونو میشه فهمید که باردارم یا نه؟ آخه زیر شکمم هم سفت شده
- برامدگی متحرک در کنار نقطه جی
سلام خانم دکتر لطفا منو راهنمایی کنید خیلی استرس دارم دو هفته پیش در کنار ناحیه کلیتوریس زیر پوست یه برآمدگی اندازه یه نخود ایجاد شده که با دست اینور اونور میره روز ا ل که دست زدم خیلی درد گرفت ولی فعلا درد نداره چی میتونه باشه این در ضمن در منطقه ای زندگی میکنیم که سرطان خیلی شایع شده
- دوز اشتباه قرص استرادیول
سلام وقت بخیر من چهارروزه انتقال دادم.روز ۴تا قرص استرادیول میخورم هر۶ساعت و یه دونه واژینال میزارم. دیشب ساعت دوازده به جای یکی حواسم نبود دوتا خوردم. مشکلی برام پیش میاد؟؟؟
- ازمایش هورمونی
سلام خانم دکتر ۲۵سالمه و مجردم میخوام آزمایش هورمونی بدم و ببینم هورمونی هام منظمه یا نه چون یه مدته حجم خونریزی پریودم کم شده میشه بگین چه آزمایشاتی باید انجام بدم واینکه تو چه روزی از سیکلم انجام بدم اگه میشه اسم همشونو برام بگین ممنون
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و سینه هایی کوچکی دارم سایز ۶۵ /۷۰ هستش دلیل کوچکی سینه هایم به چه دلیلی هستش ؟ میشه روش های طبیعی یا خوراکی سایز و افزایش داد ممنون میشم راهنمایی کنید
- لوپرمر
سلام من روز دوم پریودم برای اندومترم دکتر گفت امپول لوپرمر بزنم الان زدم تو روز دهمم ده روز گذشته من همش لکه بینی دارم قاعدگیم گذشته ولی لکه بینی هام درست ننیشه این طبیعیه؟ کی درست میشم لطفا جواب بدید ممنونم
- پرده بکارت
ببخشید یه سوال دارم هنگامی مدفوع زور زیاد بزنی آسیبی به پرده بکارت نمیرسه ؟ بعد من هنگام مدفوع زور زیادی زدم یه سوراخی دیدم که داره باز میشه ممکنه به پرده بکارتم آسیب رسیده باشه ؟
- پریود دیر بعد از درمان کیست باقرص
باسلام من دوماه و نیم قبل کیستم باقرص درمان شد ولی بعد اون به موقع پریود نمیشم و دوره هام چند روز بیشتر شده و الان هم چهار روزه ک تاخیر دارم و هنوز پریود نشدم، سنمم ۳۷ هست و دوساله ازدواج کردم ممنون میشم بگید چرا اینطور شده پریودم
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- نواحی اکوژن در نوجوان با سابقه ی کانسر برست در مادر
سلام خسته نباشید..آیا ممکنه با توجه به اینکه مادرم کانسر برست داره این اکوژن بدخیم و سرطانی باشه؟ چ راه هایی برای درمان این بجز دارو و عمل جراحی یا نمونه برداری پیشنهاد میکنید؟ در تخمدان چپ هم یک کیست ۴۸ میلی متری دارم . آیا میشه که از داروی گیاهی برای درمان هر دو درد استفاده کنم؟
- سوال عمومی
سلام خانم دکتر من مجردم یه مدتی هست که لکه بینی خونی از واژنم دارم خیلی میترسم برای دوستم تعریف کردم و گفتن که پیش یه ماما بریم رفتیم و ماما گفت بکارتت خراش برداشته البته این اولین بارم بود پیش ماما برا نگاه کردن بکارت میرفتم .اما خانم دکتر یعنی این خونریزی دایم از خراشیدگی بکارت هستش چون دکتر گفتن بعله خراشیده شده و دایم خونریزی بصورت لکه بینی داری اینم بگم من خیلی عفونت شدید دارم و به صورت ترشح است گاها سوزش ادرار دارم .وسوال بعدیم اینه که بکارت خراشیده شده خودش ترمیم میشه آخه من رابطه ای هم نداشتم چون ترشح دارم مجبور میشم با دستمال خودم رو پاک کنم چون آب بمونه روم اذیت میشم و به صورت محکم پاک میکنم بعد یهو روی دستمال خون میبینم این خونریزی فقط یکبار نیست به صورت دایم است تروخدا توضیح بدید حالم بده)
- قرص استرادیول
سلام ببخشید من روز 5 انتقال چند ساعت قرص استرادیولم رو با تاخیر خوردم،مثلا بجای ساعت6 عصر 10 شب خوردم.آیا باعث عدم لانه گزینی میشه ؟
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر برام قرص سیبل رو تجویز کردن من رنگ سفید و کرم رنگ رو ب ترتیب مصرف نکردم از یک بسته سه عدد مونده بود ک پریود شدم الان باید مصرف کنم اون سه دونه رو یا خیر
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- عفونت
خسته نباشید من دو هفته پیش به دکتر زنان مراجعه کردم به دلیل سوزش واژن. تشخیص عفونت قارچی و ادراری بود. به من قرص واژینال کلوترمازول و پماد موضعی کلوتریمازول و قرص فنازومکس و سیپروفلوکساسین دادن. بعد ۲هفته سوزش من بعد ادرار تشدید میشه و بهترم نشده. اگر ممکنه دارویی بگید واسه رفعش.
- مهم
سلام ببخشيد يه سوال داشتم،من دختر باكره هستم ٢٥سالمه،ميخواستم بپرسم چرا بعضي موقع ها يا موقع هاي كه ورزش ميكنم واژنم خيس ميشه؟ اين موضوع منو اذيت ميكنه بايد چيكار كنم؟
- خونریزی غیرطبیعی
سلام خانم دکتر من 46 سال سنم هست بعدازپریود ماه قبلم لکه بینی وخارش داشتم به دکترمراجعه کردم برای من قرص مفنامیک اسید وترنیید تجویز کردن باانجام تست پاپ اسمیر وسونوگرافی واژینال که پس ازبررسی گفتن سالمه ومشکلی ازنظرکیست وعفونت وجودنداره وجواب پاپ اسمیرهم خوب بودتااینکه بامصرف قرص لکه بینی ماه پیشم رفع شد امااین ماه پریودم طولانی شدبعدازهفت روز پریود دوباره لکه بینی وخونریزی هفت روز دیگه درکل چهارده روز طول کشیده وبه دکترمجددا مراجعه کردم به من گفتن که به درمان پاسخ ندادم و جهت کورتاژ به بیمارستان مراجعه کنم همچنین سونوگرافی واژینال ویکسری آزمایشات ازنظرشما مشکل خاصی درپریودم وجودداره لطفاراهنماییم کنین ممنون
- نتیجه پاتولوژی
Recieved specimen in formalin consists of multiple pieces of yellow-brownish soft tissue m:1x0.5x0.5 cm,Summary of sections M/1 embedded totally.
- التهاب
با سلام کنار دهانه واژنم یه دانه نرم زده که به دکتر مراجعه کردم گفت غدد التهاب پیدا کردم و داروی مترونید ازول ۵۰۰ ازیترو ۵۰۰سفیسکیم ۴۰۰ و قرص فلو کونازل ۱۵۰ آیا با خودم این دارو ها خوب میشم و التهاب ازبین میره؟ همه دارو ها نیازه استفاده کنم؟ دیگه عود مجدد نداره؟ ممنونم
- شکل لابیا
سلام من مجردم شکل لب های درونی واژن من دو تکه است منظورم قسمت چپ و راست نیست یعنی اینکه در یک طرف لابیا از کلیتوریس تا نزدیک دهانه یه قسمت و تا پایین هم یه قسمت دیگه که شکلش فرق میکنه میخواستم بدونم این عادیه ومن چکار باید بکنم؟


