Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام بارداری
سلام خسته نباشید من حدود ۶ماه اقدام به بارداری کردم ۳۰ سالمه ۴ماه بعد اقدام که باردار نشدن عمل آپاندیس انجام دادم و دوماه بعد عمل باز اقدام کردم تا امروز که ۷ماه میشه،واینکه از زمان اقدام پریود هام بهم ریخته،آیا من مشکلی دارم که باردار نمیشم؟ واینکه من اصلا ترشح ندارم و یا خیلی کم که روز تخمک گذادیمو بفهمم،خودن میگم شاید تخمک ندارم ایا باید سونو انجام برم که ببینم تخمک دارم یانه؟
- احتمال بارداری
با عرض سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم احتمال بارداری در صورتیکه نزدیکی در روز اول عادت ماهانه صورت گرفته باشد چقدره؟
- جنین دولیکوسفالیک
درسونوی سی وهفت هفتگی نوشته جنین نمای دولیکوسفالیک دارد. آنومالی سل فری و ان تی و همه سونوهای قبلی همه چیز اکی بوده. آیابعداز زایمان امکان درست شدن فرم سر وجودداره؟
- عایا باردار هستم؟؟
سلام وقتتون بخیر 22 سالمه 17 اسفند رابطه محافظت نشده داشتم..هم جلو و هم عقب منتها نامزدم ابش رو عقب ریخت ولی من شک داشتم ک ب جلو سرایت کرده باشه ب همین دلیل حدود 12 ساعت بعد قرص لوونورژسترل مصرف کردم و 12 ساعت بعدش هم ی دونه دیگه و 7 روز بعدش هم پریود شدم منتها فروردین پریود نشدم 14 روز پیش رابطه داشتم منتها دخول انجام نشد و نامزدم شورت داشت مقداری پیشابش اومده بود منتها لباس زیر داشت و من خیلی اینو جدی نگرفتم 7 روز پیش با نامزدم رابطه داشتیم از جلو با کاندوم دوبار پشت سرهم و هردوبار ایشون کاندوم داشت و هردوبار هم ارضا شد بین دوبار ارضا شدنش ی بار کال خودشو شست منم خودمو شستم من ترسیدم و فردای همون روز ی قرص لونژیل 75خوردم و دومیو درحالیکه باید 12 ساعت بعد میخوردم,15ساعت بعد خوردم این ماه پریود نشدم:( ایا احتمال بارداری هست؟؟ ممکنه باردار باشم؟ بعد 3 روز از اخرین رابطمون ک 7 روز پیش بود بی بی چک استفاده کردم ک منفی بود...میشه بهش اعتماد کرد ؟؟ بی بی چک باید چ موقع استفاده شه ؟؟؟ و ازمایش خون چ وقت ؟ توروخدا ج منو سریع بدید:(
- واکسن
سلام من سال ۹۰کزاززدم الان هفته ۳۶ بایددوباره واکین بزنم ۲۰مردادسزارین میشم
- غربالگری دوم
سلام میتونم ۴شنبه که ۱۵ هفته ۶روز هستم برم واسه آزمایش غربالگری یا حتما باید۱۶ هفته باشم؟
- اقدام به بارداری
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من شهریور امسال پیش شما مراجعه کردم برای قصد باردار شدن. سونو واژینال و پاپ اسمیر انجام دادم مشکلی نبود و تمام ازمایشات. همسرم هم ازمایش داد مشکلی نداشت تا به این ماه از کیت تخمک گذاری در فواصل دوره استفاده کردم. با اینکه بعد از اتمام دوره پریود تا شروع دوره بعد ادام به بارداری انجام میدهیم هنوز باردار نشدم. نزدیک به شروع دوره همه علائم بارداری وجود دارد ولی باردار نیستم. علت چیست؟ ممنون
- بارداری
من روز22 پریودی به عبارتی 8 روز مونده به زمان اصلی پریودی لک دیدم و روز بعد قطع شد میخواستم بدونم آیا احتمال بارداری هست؟ چه زمانی باید از بی بی چک استفاده کنم یا آزمایش خون بدم؟ ممنونم
- قرص سیبل
سلام من دچار اندومتر هستم و دکتر برام قرص جلوگیری تجویز کرده الان بسته دومم دارم مصرف میکنم کاخراشه و هرشب میخورم یکشب فراموش نکردم بعد رابطه بدون جلوگیری داشتم میخاستم بدونم احتمال بارداری دارم یانه
- قاعدگی
باسلام خدمت خانم دکتر محترم . من ۹ روز پیش رابطه بدون دخول داشتم ولی روی واژن ریخت ۳۰ دقیقه بعد اورژانسی ۱/۵ لوونژیل خوردم الان پریود نشدم ولی همه علایم قایدگی درد زیر شکم و سفت شدن سینه دارم ولی پریود نشدم احتمال بارداری هست
- سلام وقت بخیر
من قرص پرینامکس نیومام در بارداری خوردم . که حاوی ویتامین آ هست الان از استرس دارم میمرم . نکنه واسه جنین مشکل پیش بیاد . روزی یه دونه خوردم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من سه سال ازعمل سرکلاژ شکمیم میگذره توروخدا خیلی نگرانم هم اینکه بار سنگین برداشتم هرزگاهی حرکات کششی داشتم بنظرتون از لحاظ سرکلاژ محکمیش خیالم راحت باشه هیچ جوره اسیبی بهش نمیرسه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید آیا مصرف قطره گوش سیپرو فلوکساسین و بتامتازون در مرد قبل از آمیزش ، اثر نامطلوب بر نطفه میگذارد؟
- فوکوس اکوژن بطن چپ
سلام خسته نباشی.دوران بارداری ۱۸هفتگی رو میگذرونم.غربالگری دوم که رفتم بچه همه چیش خوب بود فقط تو سونو زده فوکوس اکوژن بطن چپ رویت شد همین خیلی نگرانم کرده میخام بدونم مشکلی داره یا نه اگه مشکلی داره تروخدا بگین چون با این وضع و اوضاع آدم از همچی میترسه
- احساس شی ء خارجی در چشم
با سلام خانم بنده حدود 23 مهرماه تاریخ زایمانش می باشد حدود دو روز است در چشم سمت راست احساس شی ء خارجی میکند و درد میکند آیا مربوط به بالا رفتن فشار چشم در بارداری می باشد ؟آیا خطرناک است؟ با تشکر
- پوایپ رحم
باسلام ایا پولیپ رحم وتخمدان پلی کیستیک باقرص رفع شدنی نیست
- آیا ترشح شیری در هفته ۵ بارداری طبیعی است؟
سلام ببخشید سوالم اینه که ترشح شیری در هفته ۵ بارداری طبیعیه ؟ و همش درد پری دارم در حد چند دقیقه
- سلام من قصد بارداری دارم وقرص کلوفین میخورم همسرم ناتوانی جنسی داره یا دیر آرزه میشه یا اصلا انزل نمیشه اگه قرص سیلدنافیل سویا مصرف کنه مشکلی نداره برای بارداری
- تبخال در ناحیه ی مقعد
سلام وقت بخیر هفته ۱۰بارداری هستم و در ناحیه ی مقعد دچار تبخال شده ام آیا میتونم از پمادهای تریامسینولون ان ان و پماد آلوویر ۵درصد و پماد موپیروسین ۲ درصد استفاده کنم؟
- سوال ازمتخصصص زنان
باسلام خانم دکتر این ماه روز۱۵پریود سونو دادم فولیکول ۱۵ وضخامت اندومتر ۱۰بود وگقت مایع ازاد کردی...بعدش اقدام کردم بنظرتون باردارمیشم


