Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تعیین جنسیت
میخواهم پسر دار شوم،از چه روشی ،صد در صد میشه استفاده کرد؟
- خودارضایی
سلام من یه سوال داشتم من یه مدت اندام تناسلیمو میمالیدم مثلا یه بالش میزاشتم زیرم این کار خود ارضایی حساب میشه و گناه داره یا این کار گناه نداره ولی وقتی این کارو میکردم چیزی ازم نمیومد
- افزایش آزمایش بتا بعد از سقط
آزمایش بتای من 10000 بود ب علت حاملگی مولار که با کورتاژ و ساکشن انجام شد،روز بعدش بتا شد 1135 امروز بعد یک هفته آزمایش بتا انجام دادم عوض کاهش بالا رفته و شده 1450 لطفاً بگید چیکار کنم خیلی نگرانم، از روز دوم سقط فقط قرص ال دی مصرف کردم با تجویز پزشک
- تاخیر پریودی
با سلام من به علت تاخیر پریودی دکتر رفتم و سونوگرافی مشخص کرد کیست ۲۵در۳۵ میلی متری دارم و و تیرویید ب شدت کم کار و دکتر دو عدد آمپول پروژسترون برام تجویز کرد ک بعد از گذشت ۹ روز هنوز پریود نشدم و دو ماه شده ک پریودی رخ نداده ، خواهش میکنم کمکم کنید
- کیست
سلام،کیست اکوفری mm۲۸ یک ماه دارو مصرف کردم، اما پریودیم نا منظمه و لخته های خونی زیادی میبینم مشکل خاصی است؟
- کنکور
همزمان با آزمون کنکور شروع سیکل قاعدگیم هستش لطفا راهنمایی کنید با چه دارویی چند روز به تاخیر بندازم تا آزمونمو راحت بدم . متشکرم
- آیا کیست آندومتریوما نشانه بیماری آندومتریوز هست یا خیر؟وایا من دارای بیماری آندومتریوز هستم؟
سلام . من جز آژنزی مولرین هستم دارای رحم آنومالی مولرین هستم وسه بار سپتوم واژن وآژنزی واژن و آژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام و واژينوپلاستي انجام دادم و رحم وتخمدان هم دارم. ویک بار کیست آندومتریوما داشتم جراحی شده ام و دارای دو دهانه رحم هستم و ام آر آی من مختصر شواهد آدنومیوزیس درشاخ سمت چپ. سوال من هست کیست آندومتریوما همان بیماری آندومتریوز هست؟ اگر هست درچه مرحله و درجه میشود؟ خفیف یا شدید؟و کیست آندومتریوما همان کیست شکلاتی میشود؟ وایا من دارای بیماری آندومتريوز هستم خواهش میکنم جواب بدید. ضروریه
- سلام بارداری پوچ داشتم بیمارستان سقط با دارو داشتم بقایا ۴۲×۲۰×۲۳ دارم ۶ سی سی است الان باید چیکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
- امپول دیفرلین حهت رشد قدی دختران
سلام \"\"خسته نباشید \"\"ایا تزریق امپول دیفرلین قبل از اولین پرید باعث کوچک شدن رحم وتنیبلی تخمدان نیشود؟؟
- آمپول دکاپپتیل چیست
سلام میخواستم بدونم مصرف آمپول دکاپپتیل برای چی هست در زنان
- سلام خانم من ۱۲روزهمچین لکه بینی دارم درضمن رحمم۱۹سال هست که بستم جلوترم خونریزی هم داشتم دکتر قرص مجسترول برام نوشته وقتی قطع کردم اینجوری لکه بینیدارم هیچ جوری هم قطع نمشه راهنماییم کن ممنون مشم
- بارداری
سلام وقتی که باردار میشویم سینه ها تغییر رنگ میکنه ؟
- طولانی شدن پریودی
سلام ببخشید یک سوال داستم من مجرد هستم و حدود شش ماه پیش مجبور شدم به خاطر درد گردن انواع مسکن های قوی رابه مدت دو ماه بخورم بعد از گذشت یک ماه که خوب شدم پریود من طولانی شد و قطع نمی شد از روز پنج به بعد خیلی کم ولی خون روشن داشتم چند روز طول کشید و خودم سرخود مفنامیک خوردم و قطع شد دوماه بع پریود شدم و به دستور دکتر از روز ۵ قرص دیان خوردم قطع شد حالا ماه بعد پریود شدم اما هنوز با اینکه روز ۴ پریودی است اما خون روشن دارم لطفا راهنمایی کنید
- داروی دوفاستون
سلام
مادرم ۴۵ سالشونه . همیشه پریودشون منظم بوده . اما دوماه پریود نشدند و بعد که شدند هنوز پاک نشدند الان دو ماه شده که خونریزی دارند .
کورتاژ و ماموگرافی هم انجام دادند گفتند جواب کورتاژ خوبه خوش خیمه.
دکتر یک قرص به نام دوفاستون تجویز کردند که دستور آن از روز ۱۵ تا ۲۵ پریودی است . میشه بگید یعنی دقیقا از کی بخورن چون کلا خونریزی دارند .
ممنون - ای وی اف
سلام دکتر جان وقت بخی اول از هرچیز ممنون از وقتی که میزارید وپاسخگو هستید دکتر جان میخواستم بپرسم هزینه عمل لوله برداری حدودا چقدره واینکه اگه کسی بخواد ای وی اف انجام بده چون بعد از لوله برداری دیگه امکان باروری نداره میشه برای ای وی اف دو قلو کاشت وآیا هزینه کاشت دوبرابر میشه یا با همون هزینه اولیه میشه انجامش داد ممنونم از پاسخ گوییتون
- ناباروری
با سلام ۴سال اقدام به بارواری گردم باردار نشدم
- سونوی ترانس واژینال
در سونوی واژینال تصویر کانون کیستیک با ابعاد ۲۰در ۸ میلیمتر در دیواره قدامی سگمان تحتانی در محل انسزیون سزارین که به نفع cs scar niche یعنی چی و ایا خطرناک هست یا ن ممنون
- لطفا متخصص اکولوژی ب من معرفی کنید
لطفا متخصص اکولوژی ب من معرفی کنید
- سلام من علایم داشتم و گفتین یک سوم اپلیکاتور را وارد کنم نه بیشتر، من نمیدونستم و از روز اول تا شش روز بعدش که استفاده کردم هر شب پر کردم اپلیکاتور تا اخر وارد کردم، حالا مشکلی پیش میاد؟ خطرناک؟ بخاطر اینکه کلیه هام و روده هام و قلبم احساس ناراحتی کردم
- سرکلاژ
سلام ببخشید من خواهرم حاملس پنج ماهشه دکترا گفتن ک بچه خیلی پایین اومده بعدش گفتن ک سرکلاژبرا رحم میکنیم ک فشارنیاره بعد نمی تونیم بگیم که بچه می مونه یا نه میخواسم بدونم ک اگ سرکلاژکنه آیا بچه می مونه؟؟


