Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من خبر نداشتم که حاملم چند تا قرص گین آپ خوردم روی جنین تأثیر میگذارد
- پریودی
سلام ۴۹ ساله هستم با پریودیهای نامنظم وخونریزی با پزشک مراجعه کردم که دوفاستون تجویز شده. ده شب بخورم بعد نخورم واز ۱۵ پریودی دوباره بخورم. سوالم اینه ۱۵ روز رو از اولین روز قاعدگی حساب میکنن؟ وااگر خونریزی داشتم باز ۱۵ ام بخورم.؟
- پریود نامنظم
متاهل هستم و از همان دوران بلوغ پریود نامنظم دارم و الان 45 روزه پریود نشدم تست بارداری هم دادم که منفی بود.چیکار کنم؟
- کیست دارای سپتوم
سلام من یک کیست به ابعاد ۵/۹ در ۳/۴ با یک سپتوم کمی ضخیم دارم، ۳۶ سال سن دارم و این سونو در روز ۶ پریود دادم، نیاز به عمل داره؟
- بارداری
سلام.خانم دکترمن ۳۳سالمه.از۲۰سالگی دچاریائسگی زودرس شدم.چندروزپیش دچارترشح شدم کیت تخمک گذاری گرفتم مثبت شدچندروزمتوالی مثبت شد.بیبی چک تست کردم ۳بارهاله خیلی کم رنگ مثبت بودآیادریائسگی زودرس مثبت کیت وبی بی چک کاذب هست؟سپاسگزارم
- اکوژن در کیست تخمدان چپ
سلام من دیروز سونو دادم نوشته کیست با جداره اکوژن به ابعاد ۱۶/۸میشه راهنمایی کنید لطفا
- تکه گوشت در پریودی در دختران مجرد
من 13 سالمه و از اخرای کلاس شیشم نمیدونم یا پنجم پریود میشدم و هنگام پریودی تیکه گوشت میبینم نشونه چیه-مجردم-
- کلیتوریس
سلام من 18 سالمه و مجردم.چن باری با مالش کلیتوریس خودمو ارضا میکردم.امروز متوجه شدم کلیتوریسم وجود نداره و اطرافش و داخلش ی چیزای سفیدی قرار گرفته و خود کلیتوریس نیست.میشه راهنماییم کنید.باید چیکار کنم .
- گرگرفتگی بعداز امپول لروپرمر
سلام وقت بخیر خدا قوت خانم دکتر عزیز بنده سه ماه ۲۷ روزه امپول لروپرومر زدم یعنی از۱۷ بهمن زدم تا ۱۴ فروردین بخاطر لخته خون می دیدم دیگه پریود نشدم. بدنم عرق میکنه گرگرفتگی دارم شبا سرم داغ میشه میترسم چکار کنم خوب بشم وپریود بشم تشکر ازشما
- سقط جنین
سلام تو جواب سونو گرافی زده ضخامت اندومتر درقسمت میانی به ۱۷ میلی متر و هتروژن می باشد که با توجه به شرح حال به نفع بقایای بارداری می باشد
- واکسن کرونا
باسلام. من همسرم دوز اول واکسن سینوفارم رو زدن میخوام اقدام کنم برای بارداری میتونم اقدام کنم یا صبر کنم یک ماه از دوز دومواکسن بگذره؟
- مصرف قرص
سلام من قرص پروژسترون از.ر وز 14 پریود استفاده میکنم الان روز دهم پریودمه می تونم چند روز این قرص دیرتر بخورم که 22 این ماه پریود نشم چون میخام برم پیاده روی اربعین دوست دارم سه روز دیرتر پریود شم
- باردارشدن
سلام وخسته نباشید دکتر بهم قرص لتروزل داد گفتن روز سوم پریودی بخورم وروز سوم خوردم ولی روز چهارم پریودم تموم شد حالا نمیدونم قرص ادامه بدم یا نه
- امگا3
بعد از انتقال جنین و مصرف قرص asa میشه امگا3 هم استفاده کرد
- مشاهده هیپواکو بعد از عمل برداشتن رحم و تخمدان ها
سلام خانمی هستم ۵۵ ساله که تقریبا ٣ ماه پیش طی عمل جراحی رحم و تخمدان هایم برداشته شد امروز سونوگرافی رفتم که نوشته است یک توده هیپواکو نرم شبیه رحم به اندازه ١٠*٢٠ مشاهده می شود خیلی نگران شدم لطفاً راهنمایی بفرمایید
- پرسش
سلام این ماه بعد از یه وقفه دوماهه از قطع مارولین ، مجدو قرص رو برای جلوگیری از بارداری مصرف کردم.هر شب سر ساعت معین.۹ روز بعد از مصرف سکس با کاندوم داشتم .ترشحات تخمک گذاری نداشتم.امروز پنج روز از اتمام قرص گذشته و هنوز پریود نشدم.تست هم زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ )تو این دوماه که قرص نخورده بودم تخمک گذاری و پریودم با ده رو تاخیر شد( ممنون میشم به سوالات من جواب بدید.
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من ب مدت یک سال خودارضایی مالشی انجام دادم.ب ماما مراجعه کردم جهت معاینه ک گفتن سالمم پردم ازنوع هلالی کنگره ای هستش.من وقتی خودمو ت اینه نگاه میکنم لبه پردم صاف نیستش و انگار پارگی های خیلی کوچیک در حد یک میلی متر داره.خیلی نگرانم ک ماما تشخیصش اشتباه بوده.میشه شما کمکم کنین بگین ک ممکنه پرده بعلت خودارضایی مالشی اسیب ببینه؟؟؟؟واینکه چرا لبه پردم صاف نیس علتش چیه ممکنه پردم اسیب دیده باشه؟؟؟؟لطفا لطفا جواب همه سوالامو بدین.باتشکر
- جوش صورت
سلام خسته نباشید ازتون پرسیدم که منوبرای جوش های زیر گردنم ۳سال اسپیرولاکتون استفاده کردم ممکنه ک در بیارم دوباره جوش گفتید بله ؟ ازتون یه خاهش دارم یعتی هیچ دارویی برای جوش های هورمونی وجود نداره ک جوش رو خوب کنه بدون اینه جوش صورت بگرده؟باید همیشع تا اخر عمر قرص بخورم ؟من ۱۹ سالمه کیست ندارم آندروژن بالا دارم خوردن این قرص تا اخر عمر نازایی نمیاره ؟ مشگلی برام اینجا نمیکنه ؟
- بارداری
باسلام به استرادیول حساسیت دارم روزهفتم پریودیم رفتم برای سونوتوسیکل خودم انتقال بده سونوکرد گفت پیسو یو واندمتریوزنازک داری میگه بایداسترادیول بخوری یاپروژسترون پوستی پیداکنی که نیست حالا من بایدچیکارکنم ممنون مبشم راهنماییم کنین
- آمپول دیفرلین
باسلام خانمی هستم از آذرماه دفرلین ۳ماهه زدم تک دوز.و دوماه ک پریود نمیشوم متاسفانه عوارص شدید امپول گرگرفتگی از زندگیم ناامیدم کرده ن خاب دارم ن خوراک..لطف کنید بگید این امپول تا چقد در بدنم میمونه و چ زمانی پریودیم برمیگرده ؟عمر دارو چقده؟برای اندومترو تزریق کرده بودم ،دلم میخاد پریود شدم اروم شع بدنم ن میل جنسی دارم ن خاب اخه این دارو ئه؟


