Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ابله مرغان و قاعدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید اگر تو ابله مرغان پریود بشیم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- عمومی
سلام من ۳۱ سالمه ۴سال ازدواج کردم ۲ سال از قرص پیشگیری استفاده کردم پریودم همیشه منظم بوده ولی دوروز پریود شدم درد شدیدی دارم و تکه های خیلی بزرگ وحش ناک با لخته خون میاد دلیل میتونید بگید
- مشکلات قاعدگی
سلام خسته نباشید من دختر 16 ساله هستم ببخشید من کیست داشتم و دکتر بهم قرص دزسپتیو دادن برای دو ماه الان ک در دوره مصرف قرص هستم خیلی درد پریودی دارم با دوره مصرف قرص امکان پریودی هست؟ ماه قبل بعداز اتمام قرص پریود شدم هرمون های مردانم بالا بوده و پریودی خیلی نامنظم هم هست من مشکل تیرویدیت دارم بعداز پرکار شدن تیروئیدم کیست توی رحمم تشکیل شد آلان تیروئیدم کم کار شده ببخشید بعداز ازدواج برای بارداری باید تحت نظر دکتر باشم
- پارگی فورشت
سلام حین رابطه که بدون دخول هم بود یهو یه درد اومد بعد خون ریزی شد رفتم گفتن فورشتم آسیب دیده باید بخیه بزنیم،من بخیه نمیخام بزنن چیکار کنم؟راه دیگ نداره؟
- پرده ارتجاعی
سلام خسته نباشیدخانم دکترببخشیدمن پردم ارتجاعی بانامزدم رابطه داشتم آیا امکان داره پاره بشه یا چه موقعه پاره میشه ممنون میشم کمک کنید💞
- سلام کیست تخمدان
- رحم
من رحمم ضخیم شده بود دارو مصرف کردم الان پریود شدم یه تکه گوش ازم خارج شد یعنی رحمم نازک شده
- تیرگی ناحیه تناسلی
من ناحیه تناسلی ام و کشاله رانم خیلی تیره است چه راهی داره با لیزر روشن میشه
- روزه گرفتن قبل از پریودی
سلام من 29 دی قراره پریود شم و 25 دی میخام برم اعتکاف میخام بدونم روزه گرفتن باعث میشه من زودتر پریود شم؟ میشه جواب بدیدددد
- با سلام. احتمال پولیپ های ریز یا پولیپویید هیپرپلازی در آندومتر
با سلام در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۴ سونوگرافی احتمال پولیپ های ریز و یا پولیپویید هیپرپلازی در آندومتر ولی در داپلر هیپوواسکولار است نشان داد. و در تخمدان چپ اندومتریا ۱۵*۱۹م م دیده شد که در داپلر هیپوواسکولار است. با ۳ دوره خوردن قرص دوفامد در ناریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۴ دوباره سونو دادم باز هم همونطور نشون داد فقط تخمدان چپ اندومتریا ۱۱*۱۵ م م دیده شد. باید چکار کنم. قاعدگی منظم هم دارم. و ۴۲ سال دارم
- دکاپپتیل و ایجاد آمنوره برای رفتن به مکه
باذسلام و تشکر ۴۹ سالمه و احتمالا ۱۰ تیر مشرف شوم به مکه جهت تاخیر در پریودی چه دارویی را پیشنهاد میدهد و طریقه مصرف آن ؟و شروع مصرف و... ضمنا تا کنون سیکلهایم بسیار منظم بوده ولی تغریبا یکسال است که علائم تخمکگذاری نداشته ودو یا سه دوره است که دچار aub شده ام و الان با مفنامیک اسید خونریزیم را کنترل کرده ام با تشکر
- پریود نامنظم
سلام،خانوم دکتر شما برا من آمپول پروژسترون تجویز کردین منم ۶ام زدم ولی الان بعد از گذشت۱۰روز پریود نشدم،چون ماه قبل نشدم نوشتین آمپول بزنم،الان بازم بگیرم بزنم یا نه؟
- سوال در رابطه با دارو
سلام خسته نباشید دکتر من بعد از نزدیکی یدونه قرص اووسیز ۰/۷۵ مصرف کردم و بعد از ۱۲ ساعت قرص دوم رو فراموش کردم بخورم و الان بعد از گذشت ۵ روز نگرانم ک باردار بشم ایا امکانش هست؟
- خون ریزی بعداز زایمان طبیعی
سلام من الان ۵۵روزه زایمان کردم تا یک ماه خون ریزی داشتم بعدش قطع شد ولی بعد از ۴۰روز دوباره شروع شده شدتش هم زیاد هست رفتم دکتر کپسول مفناک اسید با ترانسیدتگزامیک بهم داده خوردم قطع شد ولی دوباره شروع شده من هم به بچه شیر خودم میدم خطری برای بچه ام نداره وچه دارویی بخورم برای همیشه قطع بشه من در بارداری آمپول آنوکسان هم استفاده میکردم
- پیش گیزی از زگیل تناسلی
سلام واکسن زگیل تناسلی کجا باید تهیه کنم و قیمت اون چقدر
- سونو رحم
سلام در رحم من اکوی میو متر یکنواخت پیدا شدش این یعنی چه
- More Help
navigate to these guys https://web-jaxx.com/
- واژینال
سلام ببخشید من یه دختر 15 ساله دارم که طرف چپ واژن یه توده به اندهزه مهره تسبیح زده و درد ندارد ولی یه حسی توش هشگست وقتی چند دقیقه ماساژبدهی یه حالتی میشه چون خجالتیه پیش دکتر نمیاد میخاستم ببینم خطرناکه یا خودش برطرف میشه
- کیست تخمدان
ایا درد کیست اکوفری به دیامتر ۳۰م م در تخمدان راست وفولیکول به دیامتر ۲۲ م م در تخمدان چپ منتشر میشود
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید تو سنوگرافی نوشه،چند نابوتین کیست به حداکثر دیامتر ۴_۵م.م در دیستال سرویکس مشاهده شد ،این یعنی چی؟؟؟بده


