Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری ناخواسته
سلام من دو فرزند دارم و الان ۵هفته و ۶روز باردارم اصلأ شرایط بچه سوم رو ندارم چکار کنم سقط شود به دکتر گفتم اما توجه نکرد شما لطفاً کمکم کنید
- نازایی
سلام خانم دکترعزیز ببخشید یه سوال داشتم درسته میگن ایمنی بالا باعث ناباروری میشه؟؟؟اخه من تنبلی تخمدان دارم دو ساله هر ماه بادارو تخمک خوب دارم ولی باردار نمیشم،اسپرم شوهرم هم نرماله،،مشکل دیگه ای هم نداریم،ممکنه به این دلیل باشه که باردار نمیشم،اصلا این ایمنی بالا علایم خاصی دارد که بفهمیم ناباروریمون به علت ایمنی بالای بدنمونه؟؟؟
- بیماریهای زنان
سلام ، ببخشید دکتر من دو ماه درست پریود نمیشم در حد خیلی کم ، هم میوم ۲ سانتی دارم هم کیست ، قبلا موقع پریودی خونریزی داشتم ولی الان ۲ ماه نامنظم شده ، خون کم میبینم ، دکتر امپول پروژسترون بهم داد، الان یک روز پرزود شدم ولی خون کمه ، میتونم امپول پروژسترون رو بزنم که خونریزیم زیاد بشه
- بارداری
سلام آیا خوردن آستامینوفن ۵۰۰ در دوران بارداری مضر است .
- نازایی
سلام،من قبلا که مجرد بودم خیلی لاغر بودم پریودام منظم بود، بعد ازدواج ۱۰ کیلو وزن اضافه کردم ،البته الان وزنم نرماله،چاق نیستم،ولی پریودام نامنظم شد و هر چن ماه یه بار پریود میشم،واسه بارداری اقدام کردم گفتن تنبلی تخمدان دارم و با دارو هر بار تخمک بالغ دارم ولی باردار نمیشم،۸ ماهه اقدامم،خانم دکتر خاستم ببینم باید وزنمو به قبل که لاغر بودم و پریودام منظم بود برسونم که باردار بشم،یا همین که تخمک بالغ دارم دیگه لازم نیست خودمو لاغر کنم
- کلیتوریس
با سلام.17 ساله هستم.کليتوريس من با کوچکترين لمس و يا تماس با لباس زير تحريک و باعث برانگيختگي ميشه .حتي موقع رقصيدن بعد 5 دقيقه حالت ارگاسم بوجود مياد و مايع واژن جاري ميشه.آيا دارويي و يا راهي براي کاهش حساسيت کليتوريس وجود داره؟
با تشکر. - سقط و دفع بقایای سقط
سلام سه روز پیش در هفته دهم جنینی که گفته بودن تا هفته هفت بیشتر رشد نکرده رو بعد از پاره شدن کیسه آب لخته هایی رو دفع کردم و چند ساعت بعد که سنو شکمی شدم گفتن که از بقایای حاملگی چیزی دیده نمیشه . اما این سه روز خونریزی دارم در حد پریود و غلیظ هست با دردهای پریودی و شکمی . طبیعی هست یا اینکه هنوز بقایا دارم ؟؟ برای یک ماهه دیگه سنو داخلی برام نوشتن
- هیستروسکوپی
سلام.دکتر من جواب هیستروسکوپی گرفتم.میشه برام تفسیرش کنید.مشکلی هست یا نه؟ممنون Several Fragmented Tissue totally measuring 2.7*1.6*0.5cm Sections show fragments of endometrial tissue with polypoid features.Glands are arranged in dense fibrotic stroma with thick walled vessels. Diagnosis:Uterine curettage,endometrium
- رحم
سلام معاینه جسم رحم چگونه انجام میشود؟
- ???
سلام عرض ادب و خسته نباشید خانوم دکتر من پرولاکتین ۲۸ دارم ادنوم کوچک و بدون ترشح هیپوفیز و اما هیپوفیز بزرگ و عملکرد خوبی داره و مشکلی نداره خداروشکر دوتا فولیکول۱۲ دارم، میخاستم بدونم با این مشکلات من میتونم باردارشم؟ چون هیپوفیز بزرگ بخاطر ادنوم خطرناک نیست؟ با تشکر از پاسخگویی
- مصرف دارو
سلام میخواستم بپرسم شربت اکسپکستورانت بهسا توی بارداری مجازه دکتر عمومی رفتم برام تجویز کرده هر ۶ ساعت ۱۰ سی سی مصرف کنم
- ضخامترخط اندومتر برای انتقال جنین باید چقدر باشد؟
الان که ضخامت خط اندومتر در روز ۱۴ پریود ۶/۵mm هست این ضخامت برا ای وی اف موفقیت آمیز مناسب هست یانه؟ چون شنیدم جنین روز ۱۴ انتقال میدن و ضخامت خط اندمتر طبق سونوگرافی واژینال در روز ۱۴ پریود mm ۶/۵ هست، میخوام بدونم این ضخامت خط اندومتربرای انتقال مناسبه؟یا نه؟
- پریودی
سلام علتهای کم شدن حجم پریود و تاریخ منظم دردختران مجرد چیه؟ ممنون
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۱هفته و ۴روز باردارم ازمایش cell free dna دکترم برام نوشتن چون من از ازمایش ازمایش های دیگه میترسم رفتم ازمایشگاه میلاد این ازمایش بدم گفتن این ازمایش خیلی کامل و احتیاجی نیست غربالگری اول و دوم بدید چون تعطیلات عیده و مطب دکترم باز نیست واقعا برام سوال پیش اومد این ازمایش دادم اما سلامت جنین اول ندادم بعد تعطیلات الان استرس گرفتم ایا واقعا احتباج نیست
- قرص لترزول و کلومیفن باهم مصرف شده خونریزی شدید دارن باید چکار کنم
قرص لترزول و کلومیفن باهم مصرف شده خونریزی شدید دارن باید چکار کنم
- در باره سونو گرافی رحم
سلام در سونو من نوشته اکوی آن به طور نسبی هتروژن مطرح کننده تغییرات فیبروئید است .....تصویر دو تا سه میوم ترانس مورال در قسمت قدامی بادی و فوندوس با حداکثر دیامتر ۱۱م م مشهود هست ...معنیش چیه چقدر خطرناکه
- مصرف قرص مجسترول برای هایپر پلازی ساده در چه روزی از پریودی باید شروع شود؟
مصرف قرص مجسترول برای هایپر پلازی ساده در چه روزی از پریودی باید شروع شود؟
- سلام من مدتی کپسول ترنسفید ۲۵۰ مصرف میکنم فیبروم دارم اخیرا یه تیکه هایی از بدنم خارج میشه
- زودبه زودپریودشدن
سلام من 27سالمه و متأهلم و زود به زود پریودم میشم جوش هم میزنم دکتر به من قرص سیبل دادن ولی از اونجایی که قرص سیبل باعث پریودی زود میشن بنظرتون بخورم اخه من خودم زود به زود پریود میشم و نامنظمه ؟؟؟
- در مورد عادت ماهانه
ایا 8 روز از موعد مقرر پریود بشیم اشکال داره .ایا خوردن قرص نوروبیون میتونه باعث زووتر شدن عادت ماهیانه بشه


