Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماری
سلام خسته نباشید ببخشید دوره کرون زگیل که فقط مالش صورت گرفته حدودا چقدره ؟
- گشادی واژن
من بعدزایمان سزارین واژنم گشادترشده وهنگام نزدیکی اصلاچیزی حس نمیکنم
- سینال اف
سلام اگر آمپول سینال اف به جای درجه ۴۸ به اشتباه درجه ۱۲ زده شود باید چیکار کنیم .میتونیم ۱۲ ساعت بعد ادامشو تزریق کنیم وبعد شب هم دوز سوم تزریق بشه چون فرداش باید بریم پیش دکتر خیلی فورییه ممنون میشم زود جواب بدین
- نازایی
سلام خانم دکتر من اووژن و لتروزول و گلوکوفاژ مصرف کردم یه هفته از موعد پریودم میگذره و پریود نشدم و بی بی چک هم زم منفی بود،چرا با اینکه باردار نیستم پریود نمیشم؟؟؟
- قرص گین آپ خطریه یانه خانم دکتر
منم گین آپ دوماه خوردم 20 روز پریودم شدید شد لخته های بزرگ ازم میاند رفتم سونوگرافی گفتن یک کیست کوچک داری ورحم ات شل شده درکل گین آپ گلکسی فت خیلی خطرناکه مراقب باشید دوستان
- جلوگیری از زایمان زودرس
سلام من قبلا دوبار بارداری ناموفق در هفته های بیست و چهار وبیست وبیست وپنج هفته داشتم و الان برای بار سوم باردارم و بیست ودو هفتمه،از یک ماه پیش کل شکمم همش شل وسفت میشه و بیشترم شده قرص ایزوپرین هم استفاده میکنم هیچ تاثیری نداره میترسم دوباره زایمان زودرس بگیرم لطفا کمکم کنید چیکار کنم؟
- پستان
سلام خانم دکتر خسته نباشید.من یکسال پیش یکی از توده های سینه ام نسبت به قبل بزرگتر شد و یکی از غده های لنفاوی زیر بغل هم قابل لمس است که دکتر معاینه کردند و گفتند لنفاوی زیر بغل چیز مهمی نیست از توده سینه که بزرگ شده بود بیوپسی انجام شد و در گزارش فیبروآدنوم گزارش شد.مجدد آن توده در سونوی ۳ماه پیش نامنظم شد و دکتر گفتند بهتره جراحی بشه اما من بخاطر شرایط کرونا جراحی نکردم..چند روز پیش مجدد به سونو رفتم و اینطور نوشته شده بافت فیبرو گلاندولار ضخیم و اکوژن همراه با کیست های کوچک پراکنده و توده های solid papering در uqqهردوسمت با حداکثر دیامتر 7mmرویت شد برست راست توده ساعت ۲(هیپواکو دارای باند های اکوژن مختصر هتروژن دارای نامنظمی در حاشیه قدامی توده ای که تحت بیوپسی قرار گرفته که گزارش آسیب شناسی آن فیبرو آدنوم بوده است اکنون به ابعاد10×22 stable رویت شد Birads3 برست چپ توده ساعت 11 هیپواکو دارای چند کانون کیستیک و حاوی کانون میکروکلسیفیه به ابعاد 7×17 stable همچنین در هر دو اگزیلاری چند لنف نود با کورتکس مختصر ضخیم حفظ هلیوم (راکتیو) رویت شد زمان سونوگرافی کوتاه مدت بوده و در مجموع یافته ها تفاوت چشمگیری رویت نشد خانم دکتر تنها تفاوت این سونوگرافی با ۳ماه پیش بافت فیبرو گلاندولار است که ۳ ماه پیش نرمال و الان ضخیم است خیلی نگرانم یعنی خطرناک که بافت فیبرو گلاندولار ضخیم شده..
- سلام من ۲۵دی پریود شدم رابطه محافظت نشده داشتم ارژانسی خوردم
دی ماه پیود شدم ۲۵دوهفته بعدشم بخاطر مصرف ارژانسی پریود شدم الان ۱۵اسفنده نشدم طبیعیه؟ بیبی زدم منفی بود دیروزم لک کمرنگ دیدم
- فیبروم کلسیفیه
سلام من یک فیبروم کلسیفیه پنج سانتی دارم . معنیش چیه؟ و آیا با وجود این فیبروم میشه حامله شد و اگر میشه ایا در دوران حاملگی این فیبروم کلسیفیه مشکلی و دردی ایجاد نمیکنه؟ چون دکترم گفته بهتره بهش دست نزنیم . در ضمن علت اینکه این فیبروم کلسیفیه شده اینه که من دو سال پیش عمل آمبولیزاسیون روی فیبروم انجام دادم
- توده کلسیفیه
با سلام من پريود منظمي دارم ولي به دليل ريزش مو و جوش هاي صورت كه طي ٦ ماهه بوجود اومد به دكتر غدد مراجعه كردم.برام سونوگرافي رحم نوشتن و يك توده اكوژن كليسيفيه تو تخمدان سمت چپ مشاهده شد.مجرد و ٣٤ ساله هستم،لطف ميكنيد كه پاسخ ميديد،٣روز تعطيلات رسمي هست و نميتونم صبر كنم .مرسي
- جای بخیه
سلام خانم دکتر من جای عملم گاهی تیر میکشه و میسوزه و دردهم میکنه ۴ماه سزارین شدم ایا طبیعیه و این دست میزنم رو بخیه چیزای گردی حس میکنم ممنون
- پریود۲
سلام وقت بخیر دوماه هستش که قرص جلوگیری از بارداری رو قطع کردم .تو این دوماه نزدیکی نداشتم .قبلا تخمک گذاریم روز ۱۰تا۱۲ سیکلم بود الان روز ۲۳ سیکم شده .آیا حتما باید ۱۴ روز از تخمک گذاری بگذره که پریود بشم.چون الان ۴ روز از موعدم گذشته و پریود نشدم و با اینکه نزدیکی نداشتم چند بار بی بی چک گذاشتم منفی بود.۳۹ سالمه.علت تاخیر در پریود چی میتونه باشه؟
- سوزش وخارش
سلام 10ماهه زایمان طبیعی کردمه جلوگیریم کاندومه تو این مدت هنوز پریودهام شروع نشده تو این مدت زمان هر چند ماه دچار سوزش وخارش واژن وترشح سیبز رنگ میشم به دلیل شیر دادن نمیتونم قرص مصرف کنم از پماد واژینالی کلو تریمازول استفاده میکنم خوب خوب میشم دلیلش چیه تشکر
- نازایی
باسلام خانم دکتر.خانم دکتر لاپاراسکوپی کردم لوله موگرفته بودالان خداروشکربازشده یه بارای یوای کردم اسپرم شوهرم ضعیفه قرص زینک پلاس وکیوتین ال کارنیتین نوشته دکتروحیدمحمدی عارف گفت بعددوماه سونوبره الان دکتربهم میگه بیاای یوای وقتی اسپرم ضعیفه مگه ای یوای چقدرشانس بارداری رومیبره بالا به نظرتون چیکارکنم ممنونم ازراهنماییتون
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر من راکوتان مصرف میکنم والان مجبور شدم قرص اورژانسی بخورم ایا اثر داره واگه نداره راهش چیه ؟
- آزمایش بارداری
سلام من پونزده روزه پریود نشدم هروقت ازخواب بیدارمیشم حالت تهوع دارم همیشه هم خسته هستم آزمایش بارداری دادم دکترم گفت آزمایش باید هفته دیگه تکرار بشه ولی این آزمایش منفیه میشه یعنی باردارنباشم
- حاملگی دختر باکره
باسلام EF قلب من 50درصداست آیا میتوانم بدون خطرحامله شوم؟
- سزارین
سلام،خسته نباشید ببخشید زایمان سزارین چند روز زودتر از تاریخ طبیعی انجام میشود؟
- لابیا دو تکه . توروخدا جواب بدید
سلام خانم دکتر عزیز. ببخشید من راجع به شکل لابیا از شما پرسیده بودم و شما گفتید که لابیا نباید دو تکه شده باشه. خواستم بپرسم منظورتون از لابیا نباید دو تکه شده باشه چیه .میشه راهنمایی کنید. ممنونم تشکر
- زنان زایمان
سلام خسته نباشی خواستم بارداری بشم رفتم پیش دکتر زنان بهم میگه ذخیره تخمک پایین باکلی قرص آمپول گفت فولکولات رو 18تا بیست هست برام ای یو ای انجام داد نگرفت باید چکارکنم راهنمایی کنید لطفا


