Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام خانم دکترای خودارضایی توحالت دستشویی با مالش به بکارت آسیب میزنه
- مراقبت بعد از سزارین
سلام خسته نباشین من دوسال پیش زایمان کردم سزارین بعدش هنوز پیش هیج دکتر زنانی نرفتم خواستم بدونم حتما برا چکاب باید برم؟مشکلی داره ک این مدت نرفتم؟
- بارداری
سلام من هفته ششم بارداری هستم قلب جنین تشکیل نشده دل درد و کمر درد دارم همراه لکه بینی باید چی کار کنم لطفا کمکم کنین
- بیماری زنان
چند ماهی هست موقع پریود بادی تمام بدنم رو میگیره زیر دل مسیر ادرار کردن دور مقعد مسیر خروج مدفوع به حدی که نه میتوانم بشینم و راه رفتن برام سخت میشه موقع ادرا و مدفوع خیلی درد دارم و بعضی وقتها که شدید میشه نمیتونم مدفوع کنم حتی جلوی خارج شدن باد رو هم میگیره خیلی درد دارم و تا پایان پریود همراه من هست این وضعیت لطفا راهنمایی کنین که علت این درد و درمانش چیه بسیار سپاسگذارم
- درد بخیه زایمان بعد ۵ سال و درد زیر شکم
سلام خسته نباشید من سه ساله سزارین شدم الان نزدیک پنج شیش ماهه بخیه هام میسوزهودردمیکنه به طوری که بعضی وقتا ازدرد دولا راه میرم میخواستم ببینم علتش چی میتونه باشه
- طول سرویکس کوتاه
باسلام و وقت بخیر،من ۳۲ هفته به دلیل انقباضهایی که داشتم سونو طول سرویکس واژینال دادم ۲۲ میلیمتر بود،الان هر۱۲ساعت شیاف پروژسترون میزارم انقباضهام کنترل شده،میخاستم بدونم احتمال زایمان وجود داره؟؟یا ممکنه بچه بمونه تا حداقل ۳۶ هفته باتشکر
- بارداری
یکماهه مصرف ال دی قطع کردم پریود شدم خونریزی زیاد دارم طبیعیه ۴۷ سالمه وقصد بارداری دارم
- چطور بچع رو سقط کنم
میخوام چیه رو سقط کنم
- میخوام باردارشم
سلام من ۴۰سالمه اقدام ۴ماه که اقدام به بارداری کردم ولی انجام نمی گیره پریودیم هم یک هفته جلو می ندازه آزمایش پروباکتین وتیرویید و سونو وغیره انجام دادم ولی نرمال بود نمیدونم چرا باردار نمیشم
- بارداری
سلام وقت بخیر من سمت چپ پایین شکمم فتق دارم که دوجا پارگی ایجاد شده و قصد بارداری دارم سوالم اينه که ميتونم باردار شوم یا باید قبل بارداری عمل فتق رو انجام بدم؟
- درد
سلام من عفونت قارچی دارم و از کرم واژینال کلوتریمازول استفاده میکنم سه روزه امروز زیر شکمم(اولش هر دو طرفش بعد از یکساعت طرف راست ) درد ریزی داره که اذیت میکنه چیکار کنم یعنی بخاطر عفونت قارجی هست؟ دکتر برم؟
- روابط زناشویی و بارداری
سلام. آیا تحریک سینه ها توسط همسر برای جنین ضرر دارد؟ و برای کسی که طول سرویکسش۲۹ است مشکلی دارد؟ ممکن است باعث کوتاهی سرویکس شود؟
- سوال در مورد بارداری
سلام من ۶ماه گذاشتم باردار بشم هنوز موفق نشدم الانم ۱۵از پریودیم رفته الان نزدیکی داشتم الان لکه قهوی میبینم
- لابیاپلاستی
سلام دکتر، من ۱۹ سالمه و ازدواج نکردم میتونم عمل لابیا پلاستی انجام بدم ؟ و اینکه آیا این عمل با بیهوشی کامل هستش ؟
- بارداری
سلام خانوم دکترخوبین ببخشیدمن هفته ۲۴بارداری هستمهمش شکمم بادمیگیره سنگ میشه علتش چیه درضمن بچه اولمه ی سقطم داشتم نیاز ب دارو دارم یاطبیعیه خیلی میترسم
- مشاهده it در سونوگرافی nt
با عرض سلام در سونو ان تی من نوشته it دیده شد ولی در ادامه نوشته abnormal یعنی چی ممنون
- لابیاپلاستی
سلام خسته نباشید خانومی هستم ۴۵ ساله کشاله ی ران وواژنم تیره شده لیزری هستش که این تیرگی ازبین بره ولابیای من دچار پیری و چروکیدگی شده شما تزریق چربی انجام میدین وهمچنین برارفع تیرگی ممنون میشم اگه جوابمو بدین
- جوش سرسفید
سلام من۲۳ساله مجردوهیچ گونه رابطه ای نداشتم ویه چندوقتی هست که ۲،۳تاجوش سرسفیداطراف کلیتوریس دراومده وقبلاهم این جوش های سرسفیدزیادبودودکترزنان تریامسیلون ان ان وزینک اکسایدوکلوتریمازول تجویزکردندکه بسیاری ازجوش هاازبین رفت اما این جوش های سرسفیدفقط کوچکترشدندوکامل ازبین نرفتندواین جوش هابعدمدتی بافشاردادن خالی می شوند.پایین کلیتوریس هم یه حالتی هست که بیشتربالمس حس میشودو دردناک است ووقتی ازاین پمادهااستفاده می کنم کمی میسوزد
- نامنظمی پریود
سلام من پریودم یه مدته خیلی نامنظم شده اخرین پریودیمم دوماه پیش بود دو بار با بی بی چک تست بارداری دادم منفی بود چیکار کنم که پریود بشم قرص مدروکسی پروژسترون بخورم؟
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید .من قصد دارم که پاهایم را کامل لیزر کنم .اما چند جا خوندم که لیزر ممکن باعث انتقال بیماریهایی همچون زگیل تناسلی هپاتیت و اچ آی وی میشود ...میخواستم بدونم آیا حقیقت دارد ...که با لیزر موهای پا امکان انتقال این بیماری ها وجود داشته باشد..اسم لیزر الکس و دایود است


