Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اثرات کلومیفن
با سلام سوال من این هست ک اگر یک نفر ماه پیش کلومیفن استفاده کرده باشه و همون ماه ده روز تاخیر در پریود داشته است ، آیا اثرات کلومیفن همچنان هست و این ماهم تاخیر در پریود داره؟ ماه پیش روز ۵ تا ۱۰ کلومیفن خورده است این ماه چیزی مصرف نکرده میخام بدونم چرا تاخیر داره ولی تستشم منفی هست آیا از کلومیفن ماه گذشته است
- پلیپ داخل رحم
با سلام وتشكر از توجه شما ميخواستم بدونم پليپ داخل رحم چقدر ميتونه خطرناك باشه و در چه صورت نياز به جراحى داره ؟
- تورم و قرمز شدن ناحیه سوراخ مجاری ادرار نشانه چیست؟
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم باد کردن و قرمز شدن ناحیه زیر لب های کوچک و نزدیک سوراخ مجاری ادراری نشانه چیست و علتش چیه ؟
- کیست سینه
سلام من سونو دادم گفته توی سینه راست کیست به ابعاد mm21*32 در ساعت نه کیستهای پراکنده به دیامتر حداکثرmm 5_6 در پستانها مشاهده شد که بعضی از آنها حاوی سپتای اکوژن ظریف داخلی هستند میخواستم بدونم این یعنی سرطان؟؟
- علت کش وقوس زیاد در خواب درزمان اقدام به بارداری
عرض سلام وادب من ده سال هست که به دلیل ظاهرا مردانه وضعفاسپرم ومورفولوژی بسیار پایین اسپرم شوهرم نازایی دارم.و هربار که برای بارداری اقدام می کردم هفته سوم وچهارم دوره تنگی نفس داشتم ودر خواب خیلی زیاد بدنم رو کش می دادم که از درد از خواب بیدار می شدم . در این مدت سه بار انتقال جنین انجام دادم و هر بار بعد ازانتقال جنین هم این مشکلات برام پیش اومد. در ضمن این مشکلات فقط زمانی برای من پیش می یاد که برای بارداری اقدام می کنم و زمان هایی که با کاندوم نزدیکی دارم این مشکل رو ندارم.
- پریودشدن دریک ماه دوبار
سلام خانم دکترعزیز خسته نباشید من این ماه که به طورطبیعی به وقت خودم عادت شدم ومنظم درزمان خودش تموم شدم ولی بعد یک هفته دوسه روز اول دردهای شدیدمنوگرفت بعد سه روزلکه های سیاهی میدیدم بعدش عادت شدیدشدم الان ده روزه که تموم نشدم دردشدیدی دارم وشکمم انگاری درد مثل شکم زن زایمان کرده است هر کی دستش میخوره خیلی شدیددردمیگیره بعدش هم نوک سینه هام خیلی دردشدیددارن توروخداجواب بدین ممنون
- پولیپ رحمی
سلام خسته نباشید،دختر ۲۰ ساله مجردی هستم که پولیپ رحمی دارم و بخاطره پریود های نامنظم دکتر برام سونوگرافی نوشت و تشخیص داد پولیپ دارم،میخواستم بدونم بجز خوردن قرص های ضد بارداری و عمل چه راه حلی وجود داره؟!
- علت قطع شدن خونریزی با خوردن استرادیول
سلام من میخوام آی وی اف کنم هیسترو و حذف پولیپ شدم ال دی مصرف میکردم ۵دونه مونده امروز پروید شدم یه سوال داشتم استرادیول و شروع کردم تا خوردم خونریزیم قطع شد علتش چیه
- رابطه جنسی
سلام .ببخشید من بانامزدم ۲۶ مهررابطه بدون دخول داشتم ولی مایع منی روی من ریخته شد وبعد از۲۴ ساعت دوتا قرص اوسیز۰/۷۵خوردم وابان ماه هم سروقت قبلی یعنی یازدهم پریودشدم ولی بجای پنج روز سه روزبود وتموم شد الان ک اذرماه وچهاردهم هست پریودنشدم به نظرشما چیکارکنم؟؟خیلی نگرانم خواهشا جواب دقیق بهم بدید ممنونم ازتون
- کیست اکوفری
سلام من۱۵سالمه کیست اکوفری به ابعاد۶۳میلی کاردارم بایدچیکارکنم
- غربالگری اول ادامه سوال قبل
FBHCG 2.61 mom PAPP-A 0.53 mom
- بی بی چک
سلام ببخشید مزاحمتون شدم من بعد تخمک گذاریم تا چندروز زیر شکمم دردمیکرد بعضی وقتا فقط سمت چپ بود من فکر میکردم واسه تخمک گذاریه ولی دیروز شبیه درد پریودی بود دیروز بی بی چک خریدم غروب زدم منفی بود امروز صبحم زدم منفی به پریودی من ۵روز دیگه میونده آیا امکان بارداری هنوز هست؟پریودیم ۲۳مرداد بود ۵روزه تموم میشه ۸شهریور حساب کردم روز تخمک گذاریمه ۲یا۳روز درمیون رابطه داشتم ولی منفی شد بی بی چک
- بخیه
سلام خانوم دکتر جای سزارین سفت و ی مقدار ورم کرده ایا مشکلی داره؟
- اکوژن کبد
سلام می شود بگویید توده اکوژن در کبد چبست؟؟؟
- گرگرفتگی
سلام هفته ۲۵ بارداری هستم سرکلاژ شدم روزی دوتا شیاف و هفتگی یه امپول پرولوتون تزریق میکنم گاهی اوقات تمام تنم گر میگیرد واحساس گرمای شدیدی میکنم دلیلش چیست و چاره چیست؟
- بارداری
سلام خانم دکتر در هفته ۴بارداری بعد از متوجه شدن بارداری همچنان فولیک اسید رو ادامه بدم؟ میاره روزی قرص د ۱۰۰۰هم مصرف کنم؟ بعد از مثبت شدن بارداری چه زمانی باید بیام مطب؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید من زن ۳۱ ساله ام امروز رفتم سونو شکم لگن گفتن تخمدان رحم کلیه خوبه فقط نوشته فوکوس اکوژن به دیامتر۳ ملیمتر در جداره کیسه صفرا رویت شده که میتواند به نفع پولیپ باشد میهواستم ببینم این خطری واسه من نداره ؟آیا به دکتر داخلی نشون بدم؟و رژیم غذایی باید چی نخورم ؟
سلام خسته نباشید من زن ۳۱ ساله ام امروز رفتم سونو شکم لگن گفتن تخمدان رحم کلیه خوبه فقط نوشته فوکوس اکوژن به دیامتر۳ ملیمتر در جداره کیسه صفرا رویت شده که میتواند به نفع پولیپ باشد میخواستم ببینم این خطری واسه من نداره ؟آیا به دکتر داخلی نشون بدم؟و رژیم غذایی باید چی نخورم ؟و برای بارداری دوم میتونم اقدام بکنم ؟قرص ال دی باعث این چربی میشه؟
- کیست وچسبندگی
سلام وقت بخیرخسته نباشید من سونو انجام دادم وگفتن کیستم 82میل وچسبندگی هم دارم آیا نیاز ب نمونه برداری هست
- بی بی چک
سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم من حدودا یک ماه و نیمه که پریودم تاخیر انداخته سه بار تو روزهای متفاوت بی بی چک زدم بارداریم منفی شده هم اول صبح ناشتا هم وسط روز احتمال اشتباه وجود داره یا جواب بی بی چک ها دقیقه؟خیلی استرس دارم آخه عقدم اصلا دوست ندارم حامله بشم ضمن اینکه ماه های قبلم نامنظم بودم ولی این قطع شدنه منو ترسونده از بس استرس داشتم نامزدمم ریخته بهم هی میگه نهایت حامله ای ولی شهرستان کوچیکم خانوادم حاملگی تو عقد رو خیلی بد میدونن ممنون از شما...
- سلام خانم دکتر من 7تیرپارسال عمل فتق کردم الان میشه بارداربشم مشکلی نیس عودنمیکنه باتشکر


