Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عوارض استرادیول
با سلام من ای وی اف کردم روز 13 انتقالم هست قبل انتقال پروپرانول مصرف میکردم بعد انتقال قطعش کردم و قبل انتقال قرص استرادیول هم دادن از همون زمان درد در تمام دست چپم شرو شده و تا امروز ادامه داره گاهی شدید میشود و گاهی کم خواهش میکنم کمکم کنید این درد مال استرادیول هست یا ما قط کردن قرص پروپرانول؟ ؟ در ضمن پروپرانول و بخاطر میگرن و سردردم بمدت یکسال استفاده میکردم ک الان خدارو شکر سردردم خوب شده ولی دست چپم درد میکنه سپاسگذارم
- ivf
سلام خسته نباشید خواهرمن ۳۶سالشه ۲۳ساله ازدواج کرده ولی بچه دارنمیشن ۲۳روزپیش ای وی اف انجام دادن ۵تاجنین aانتقال دادن بعد۱۵ روزازمایش بتا شون مثبت شد و۴۸ساعت بعددوباره ازمایش دادن بتاشون اومده بودپایین دکترشون گفتن قرص استرادیول وشیاف وآمپول پروژسترون روقطع کن پریود شو دوباره بیا برای انتقال ولی پریود نشدن امکان داره بعدازقطع کردن شیاف وقرص وآمپول بتا بره بالالطفاجواب بدید
- انتقال جنین
سلام من در تاریخ 4 دی انتقال داشتم و در روز 8 دی معده درد گرفتم و 2 بار بالا آوردم در اثر بالا آوردن به زیر دلم فشار اومد ممکنه واسه جنینا اتفاقی افتاده باشه؟
- دوقلویی
باعرض سلام ووقت بخیرمن ۳۲ساله هستم دودختر۱۲و۲ساله دارم دوست دارم پسر داشته باشم دوقلو میتوانم باIVFدوقلوبارداربشم وهردوتاهم پسرباشن میتوانید توضیح بدهید ممنون میشم
- انتقال جنین
سلام من انتقال جنین انجام دادم روز ۱۴ بتام نیم بود ۴۸ ساعت بعد آزمایش دادم شده ۵ به نظرتون ممکنه باردار باشم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم اگه قبل ازبارداری سرکلاژ شکمی انجام بدیم اگه طبیعی باردار نشدیم امکان ای وی اف باوجود سرکلاژ شکمی وجود داره؟
- پرولاکتین
سلام من ماه پیش اومدم مطب و وارد سیکل ای وی اف شدم بعد پانکچر جنین برام تشکیل نشد چون پرولاکتینم لالا بود قرص کابرگولین شبی نصف قرص بهم داده بودین میخوام سوال کنم آیا من قرص رو باید ادامه بدم یا نیازی به خوردنش نیست؟
- اقدام به بارداری
سلام روز هشتم سینال اف زدم ولی برای نزدیکی اب اقام نیومد روز نهم سینال اف بزنم مشکلی داره
- یکتاسوری
سلام من روز پانزدهم انتقال جنین ازمایش دادم منفی بود خونریزی ولکه بینی ندارم فقط سمت چپم درد دارد چرا
- زمان انجام سیکل آی وی اف
سلام وقت بخیر من به دلیل بیماری اندومتریوز کاندید دریافت تخمک اهدایی شدم. اهدا کننده ای پیدا کردم که اسفند ۱۴۰۱ به خانم دیگری تخمک اهدا کردن. یعنی اسفند ماه پانکچر شدن. میخواستم بدونم داخل اردیبهشت میتونن به منم تخمک اهدا کنن؟آیا ممکنه به خاطر این فاصله کم کیفیت تخمک ها پایین باشه؟در ضمن توی آزمایش amh ایشون عددش ۵/۹۷هستش
- Ivf
خانم دکتر من پس فردا عمل تخمک کشی دارم امروز تست کرونا دادم مثبت شده ولی هیچ علائمی ندارم .آیا عمل ای وی اف و پانکچر به تعویق میفته ؟
- نازایی
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من با اسفاده از درمان میکرو دوبار انتقال انجام دادم و منفی شد با این حال نه چسبندگی و نه آندیمتیوز و مشکل خاصی ندارم وپریودم به زمان هستش بار دوم روز 19 انتقال دادم دلیل منفی شدن چیه؟
- انتقال جنین
بعد از انتقال جنین مصرف زردچوبه ضرر داره؟
- درمان نازایی
من هفته ی قبل آمپول تریپتورلین تزریق کردم جهت قبل از انتقال جنین، دیروز یک لیوان رازیانه ی دم کرده خوردم، یعنی اثر دارو از بین رفته؟
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام ایا لکه بینی با ای وی اف قبل پریود به معنی شروع پریود هست امروز روز 12 انتقالم هست پنجشنبه ازمایش دارم
- ترشحات بارداری
سلام خسته نباشید 35روز از انتقالم میگذره تستم مثبت شده چندروز پیش لکه بینی داشتم که دارو قطع شد الان ترشح جامد سفید رنگ دارم زیاد نگرانم علتش چیه؟
- ایا امکان رشد مجدد هس
سلام من ای وی اف کردم روز ۱۷ رفتم ازمایش شد ۵۰۰ دوروز بعد شد ۱۱۱۶بعد لکه بینی کردم رفتم سونو کفتن سالمه وساک تشکیل شده بعدخونریزی کردم وازمایش دادم بتا از ۱۱۱۶اومده بود به ۷۰۰ رفتم دکتر بدون سونو گف رشدش کم شده و مرده من قبل لکه بینی امپول انوکسان دادن وقتی اونو زدم خونریزی کردم گفتن قطع کن حالا شنبه میرم سونو میخوام بدونم امکان رشد مجدد هس ؟؟؟ میمونه ؟؟؟ تو رو خدا جواب بدین از دیروز روز وشب ندارم
- روز ۲۰ انتقالم هست بتا ۱۷ شده چیکار کنم داروهام رو قطع کنم
- انتقال
من روز 10انتقال جنین بلاست هستم روزهای اول تا روز 9درد پریودی درد کمر داشتم ی کم سینم درد میکرد امروز هیچ علامی ندارم لک لانه گزینی هم ندیدم یعنی جواب میگیرم یان
- لختگی خون و جابجایی جنین شش هفته ای
سلام.من ۳۰ سالمه و الان شش هفته هستم وقلبش تشکیل شده اما جنین جابجا شده و لخطه خون اطرافش هست چکار کنم


