Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده اکوژن در سنوگرافی
سلام دکتر درسونوگرافی ۳۲هفته .لایه اکوژن به نفع بازال پلیت دست نخورده در خلف جفت دیده شده که ب ضرر جفت کرتا می باشد این یعنی چه
- خونریزیی همزمان با مصرف پروژسترون
من برای کمک به بارداری پروژسترون مصرف میکنم، اما قبل از پایان دوره خونریزی دارم،در حد پریود هر ماه. چه دلیلی میتواند داشته باشد؟
- قرص میریفیکا
سلام آیا مصرف قرص میریفیکا را برای افزایش سایز سینه تایید میفرمایید؟
- دوفاستون
سلام.بعد از ۴ ماه تلاش برای بارداری دکتر رفتم و عکس سونو و پاپ اسمیر سالم بود..دکتر قرص دوفاستون گفتن روز ۱۴ چرخه بمدت ۱۰ روز مصرف بشه و مشکلی نداره اگر باردار بشم و اتفاقا کمک کننده هست این درسته؟
- یائسگی و قرص سیپروترون کامپاند
۴۲ ساله هستم و نزدیک به دو سال هست که دچار یائسگی زود رس شدم این بار پزشک متخصص برای درمان قرص سیپروترون کامپاند را تجویز کرده اند که از روز دوم پریودی باید شروع کنم به مدت ۲۱ روز متاسفانه دچار درد در بالای معده و تهوع می شوم پس خوردن دارو با توجه به عوارض شدید دارو که در نت جستجو کردم و در مانی برای یائسگی در مورد این قرص نوشته نشده بود آیا اصلا این قرص برای درمان یائسگی مفید است ؟؟؟
- تخمدان و پریودی
سلام موقه ی پریودی چند روز نزدیک موعود ضربان قلبم نامنظم میشه و نبض های بدنام همینطور حس سبک شدن و کندی در بدن دارم کیست ریز تخمدان هم دارم و یکم تنبلی اصلا این علائم به پریودی و تخمدان ربط داره؟ نمیدونم چرا اینطور میشم هربار ازمایشاتم خوب بوده و پرولاکتین ۲۸ و غده ی ادنوم دارم ولی نمیدونم این علائم نزدیک پریودی به علت چیه حالت های پریودی هم دارم ولی این علائم اذیتم میکنه
- پولیپ
سلام من داخل رحمم پولیپ ۱۰ میلیمتری دارم که ۲ماه دارو مصرف کردم تغیری نکرد ایا دوباره بادارو خوب مشه یا نیاز به عمل داره
- اکوژنpld
سلام در سونو گرافی من تشخیص دادن مایع آزادخفیف لگنی ذرات اکوژن مطرح کننده pldمشهود است .. و چند عددکیست نابوتین ب قطر ۱۰م دراطراف اندوسرویکس مشاهده شده است .. ممنونم راهنمای بفرمایید
- نیش زنبور زرد
سلام من در ماه ششم بارداری هستم وامشب زنبور نیشم زد روی انگشت بزرگم ایا برای بچم خطر دارد
- تشکیل نشدن قلب جنین
سلام خسته نباشید خانم دکتر من یک بارداری خوی داشتم اولین بارداریم یه دختر بدون هیچ مشکلی. بعد اولین بارداریم سه بارداری تشکیل نشدن قلب جنین بود علتش چیه که قلب جنین تشکیل نمیشه ممنون از راهنمایی
- سلام من الان ۱۴ ساله که قرص ال دی مصرف می کنم یک هفته پیش اتفاقی برام افتاد که دکتر مغز اعصاب گفت دیگه نباید استفاده اش کنی منم الان ۶ روز که نمی خورم ولی خونریزیم گرفت نمیدونم چکار کنم چون یه سکته خفیف داشتم خواهشن راهنمایم کنید ممنون میشم
- مهم
سلام من ماه اخر بارداری هستم و سینه سمت راستم یکم کوچیکتر و نوکش هم از اونکی کوچیکتر ایا مشکلی هس خیلی استرس دارم انگار هاله سیاه شده دور نوک سمت چپ هم از اینکی بیشتره چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
- تست حاملگی
بچم سه ماه و نیمشه تستم یه خطش کمرنگ شده ایا حامله ام
- سقط
سلام من ۱۴شهریور سقط داشتم الان که ۷مهره رفتم سونو گفته ۳/۸ میلی لیتر بقایا مونده باید چیکار کنم خیلی میترسم
- درد در ناحیه بخیه سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر سونوگرافی نسج نرم شکم که فرمودین انجام دادم. باد فتق یا توموری مشاهده نشد و فقط عصب ها به دلیل فشار و کارهای سنگین درگیر میشدن که باعث درد میشدن. خواستم ازتون بابت راهنمایی تشکر کنم.واقعا ممنون. یکی از بهترین دکترهای زنان ایران هستین.انشالا همیشه موفق و شاد باشید.
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام من دختر ۳۱ساله مجرد کم خونی دارم دوماه خون زدم الان یه ماه دوبار پریود میشم بار دوم خونریزی زیاد دارم از قرص ترنسید ۲۵۰چطوراستفاده کنم ممنون
- سلام
من ۲۵سال پیش سزارین شدم هم اکنون با بلند کردن اجسام سنگین ودرد وسوزش درناحیه زیر خط سزارین در قسمت چپ بسیارکلافه شدم احساس میکنم ترشحاتی از رحم خارج میشه تا ۶ماه زرد بودن کپسول داکسی سایکلین مصرف میکنم ترشحات سفید شدن ولی ازبین نرفته و همچنین سوزش زیاد در قسمت چپ ۲باررفتم سونو ولی چیزی نشون نمی ده نمیدانم علت سوزش زیر بخیه سمت چپ شکم ازچیه پارگی عضلات شکم ؟نمیدونم چکارکنم
- باسلام من خانم ۳۳هستم حدود چهار ماه هست پرید نشدم ازمایشم رقم بالا نشون داده که دکترم گفته یایسه شدم من حدود یک ماه قرص پروستروژن رو باقرص مدروکسی ۵استفاده کردم با قطع قرصا یکم پرید شدن به مدت پنج روز اما خیلی کم بود البته قصد باردارشدن دارم آیا امیدی هست باتشکر
- برای عفونت واژن چکار کنیم
عفونت واژن دارم چکار باید انجام بدم اول پاهام درد میکرد بعد سینهام حالا درد پا وسینه خوب شده عفونت دارم میشه راهنمایی کنید
- سلام..اکوژن جداری به قطر ۶ میلیمتر فاقد جز solidداخلی در تخمدان یعنی چی؟


