Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فیستول
سلام فیستول واژن که منجربه خروج باد از واژن هست در دوران بارداری مشکل آفرین میباشد؟ ممنونم
- سقط جنین
سلام خوبین ببخشید میخاستم سقط انجام بدم واس یکی از بستگان
- انتقال جنین
سلام . روز ۱۲ انتقالم ۲ تا جنین . دستشویی میرم خونریزی دارم ۲ روز از پریودم گذشته ۲ تا شیاف پروژسترون استفاده میکنم ایا ۳ روز دیگه باید تست بدم ایا فایده ای داره امیدی هست یا این خونریزی برای پریود هست
- مایع منی
سلام خانم دکترعزیزوقت بخیر، ببخشید یه سوال دارم از واژن زن موقع ارضا شدن حتما باید مایع سفید بیاد؟ یعنی اگه مایع نیاد مشکلی وجود داره ؟؟ ممنون از پاسخگویی
- سونوی دفرمه بارداری
باسلام.من دوقلوباردارم هردو فعالیت قلبی نرمال دارنداما قل سمت راست۶هفته ووزنش ۸.۸۰میلیمتر ویکی۷هفته ووزنش ۱۳میلیمتراست..ودرقل سمت راست کیسه زردرنگ خیلی بزرگه..ودکترسونو گفته شاید ازبین بره وجذب بدن شه..... نظرشما چیه آیا قل سمت راستم ازبین میره
- صرع و آی وی اف
سلام. من ۲۵ سالمه. ۵ ساله ناباروری دارم بخاطر ذخیره کم تخمدان. ذخیره تخمدانم ۰/۶ هست پریودی هام مثل سابق سرساعت نیست اما هرماه پریود میشم و خونریزی هم ۶ روزه هست. از ماه بعد وارد سیکل میکرو میشم. ولی مشکلی که هست اینه که من صرع دارم. یکبار تشنج کردم ۳ سال پیش اما بعدش دیگه نوار مغزیم نرمال نشده. روزی ۲ تا لوبل ۵۰۰ میخورم. حالا با این مشکل من میتونم میکرو کنم اصلا؟
- سلام من برا بارداری اقدام کردم الان دوماهه که دارم قرص لتروزول میخورم الانزیردلم درد میکنه22پریودیم بوده 4تاسقط داشتم دوتاهم بچه دارم
- قاعدگی نامنظم
سلام خدمت خانم دکتر من ۱۸ سالمه ومجرد هستم ، خیلی وقته واژنم بوی بد میده و ترشحات پنیری زیاد دارم . الان دوماهه پریود نشدم ، قبلا یک ماه عقب میوفتاد ولی تاحالا دوماه نشده بود ،و قبلا هم سونوگرافی کردم و از قرص مدروکسی پروژسترون هم مصرف کردم ..
- بارداری
سلام خسته نباشید آیا شیاف پروژسترون از سقط جنینی که رشد نکرده جلوگیری می کند لطفا زود جواب بدید
- ایا تخمک پایین با قرص اوبوست وفرتیل اید تخمک فعال میشه
- اندومتریوم
سلام ببخشيد من در بهمن ماه سونو دادم كيست اندومتريوم داشتم در ابعاد ٥٨ در ٥٠ و الان دوباره سونو دادم كيست اندومتريوم بزرگتر شده در اندازه ٧١در ٥١ در ٤٩ ايا نيازه كه حتما MRI بدم؟
- کورتاژ
سلام خسته نباشیدمن ۴ روزهست کورتاژکردم چون ضخامت لایه رحمم ۱۴ بودبعدازکورتاژخونریزی دارم وبندنمیاد بطوری که نیم ساعت ویکساعت باید نوارروعوض کنم میخواستم ببینم طبیعی هست هرازگاهی هی دردکمی دارم متشکرم اگه جوابم روبدهید
- احتمال باردای
سلام من روز ۸ پری یه سینال اف زدم روز ۱۰ پری رفتم سونو فولی غالب ۱۶ تخمدان چپم داشت همون روز یه سینال اف دیگه زدم طرف چپم حس می کنم یه لحظه درد می یاد و ول میکنه سینه چپم حس می کنم یه چیز سفتی توشه اشتهام زیاد شده من اصلا برنج دوست نداشتم ولی چند روز خیلی خیلی دوست دارم همش برنج بخورم امروز روز۱۳ از تزریق اولین سینال اف یعنی روز ۲۰ پری دوره هام ۲۸ روزه بودن احتمال بارداری وجود داره
- ivf
سلام خانوم دکتر من روز۱۱انتقال جنین بی بی چک زدم منفی شد یعنی دیگه امیدی نیس؟
- توده زیر بخیه سزارین
باسلام دوماهه که سزارین شدم زیر بخیه هام یه توده اندازه گردو در اومده که خیلی درد و سوزش داره علتش چیه؟
- پریود نامنظم
سلام بله اسفند ماه چکاپ کامل شدم سونو و پاپ که گفتید مشکلی نیست .که باید سوم فروردین پریود میشدم که دهم شدم و اردیبهشت هنوز پریود نشدم خیلی نگرانم .
- سلام کیست پیچیده حاوی واکو داخلی و سپتوم نازک چیه
سلام و سمت راست یککیست پیچیده حاوی اکو داخلی و سپتوم نازک دارم ممکنه توضیح بدید چیه
- افزایش بافت گلاندولار
بافت سینه فیبروگلاندولارهتروژن یعنی چی تو سونوی قبلی هموژن بود الان هتروژن زده با دو تا کیست ۳.۳×۲۰۵میلیمتر
- عقب افتادن دو هفته ای پریود
سلام، خسته نباشید
من دوهفته است که پریودم عقب افتاده، تست انجام دادم مثبته ولی واسه بارداری تمایلی ندارم. خواستم بپرسم چکار کنم سقط شه جنین؟ چون یک پسر داشتم از ۲ سالگی فلج بود و تتشنج هم میکرد ولی الان ۲ ساله که فوت کرده. الان نمیدونم من چکار کنم. - بارداری
سلام خانم دکترمن فریزکردم میترسم باردارنشم


