Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام همسرم آزمایش اسپرم انجام داده و توش گذارش شده ۲میلیون اسپرم بعد رفت پیش متخصص ارولوژیست گفتن واریسم داره باید عمل کنه تو سوال قبلی از شما پرسیدم شما گفتین عمل تعسیر نداره باید چی کار کنه میشه رونمایی کنید لطفا رایی هست برای بچه دارشدنش امیدی هست
- پرده بکارت
ایا خون سیاه تیره قبل از پریودی حدو د یه هفته میتونه مربوط به پارگی بکارت باشه چون میگن خونش روشنه .میتونه خون پارگی سیاه باشه مثل خون اخر پریودی؟/
- زگیل
سلام خسته نباشید ایازگیل تناسلی درخانمها فقط ازطریق رابطه جنسی ایجادمیشه
- حاملگی
سلام دکتر،تو24هفتگی درد کمر عادیه یا بریم دکتر،؟ویتامین ب1میگن خوبه راسته؟
- قرص وروژست
سلام من کیست تخمدان دارم دکتر قرص وروژست و آتورواستاتین۱۰ تجویز کردند اگر یک شب یادم نیاد قرص خوردم یا نه اگر دوبار بخورم مشکلی پیش نمیاد؟
- ضد بارداری
سلام من دیشب بعد از یه نزدیکی مشکوک قرص لوونرژسترل خوردم ولی بعدش تاریخ انقصا نگاه کردم ۱۱/۲۰۲۱ بوده .به نظرتون مشک ساز میشه ؟
- زعفران
زعفران پاک کردن در بارداری ضرر داره
- بارداری
از وقت پریودیم دو روز گذشته
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام وقتتون بخیر من بهمن ماه کولپسکوپی شدم و بعد از اون پریودی هام طولانی شده باید چکار کنم و سونو واژینال هم انجام دادم و گفتن که رحم ضخیم شده ایا این علتش هست و باید چکار کنم
- قرص پروژسترون
ایا مشکلی پیش میاد قرص پروژسترون رو به جای 10 روز 14 روز خوردم؟
- تزریق دو آمپول پروژسترون در فواصلی کم
سلام وقت بخیر دوره ام عقب افتاده بود و دو تا آمپول زدم بعد از ۳ روز از تزریق پریود شده و پاک شدم .الان می خوام مجددا پریود شم و زود هم این اتفاق بیوفته چون می خوام عروسی کنم.نکته اینکه نمیتونم قرصهای جلوگیری مصرف کنم و حتما چون عده عقد موقت داشتم لازمه پریود شم از لحاظ شرعی تا بتونم عقد کنم .سوالم اینه با توجه به اینکه ۴۵ سالمه میتونم برای پریود شدن زودتر از موعد از دو تا آمپول استفاده کنم مجددا...؟؟؟ اگه بله ...کمترین فاصله زمانی که لازمه فیمابین دو تا تزریقم بزنم چقدره تا به مشکل برنخورم ...ممنون میشم پاسخ بدین.
- سلام تعداد 20 فولیکول در تخمدان چپ و 10 فولیکول در تخمدان راست مبتواند باعث بارداری بشه؟
- سلام همسرم ۴سال عمل سزارین کرده بعد ۴سال درد شدید داره لطفا اهنمای
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۳۲ سالمه پریودم نامنظم بود رفتم دکتر گفتن کیست تخمدان دارم باید از این دارو استفاده کنم ۵ ماه پیش الان پریود نمیشم خواستم ببینم آیا مشکلی هست ممنون میشم جواب بدید
- سزارین
سلام من بعداز ۵ماه از سزارین اولم باردارشدم آیا دکتری هست شرایطمو بپذیره اینکه زیر نظرش باشم یا اینکه چیکارکنم کمکم کنیین
- ویتامینA در بارداری
سلام.وقتتون بخیر من۵شهریور اولین روز آخرین پریودم بود ۱مهر باید پریود میشدم ک نشدم و بعد فهمیدم باردارم من۴مهریک قرص ویتامین A 25000 خوردم و ۴روز بعد هم یه قرص دیگه من نمیدونستم باردارم و نمیدونستم این قرص ااانقدر خطرداره برای جنین ۱۲مهر ک دکتر رفتم سونو انجام دادن ساک حاملگی دیده نشد و گفت دیواره رحم ضخیم فقط دکتر گفت احتمالقاح دیرصورت گرفته و هفته ات کمه حالا نمیدونم اون دوتا قرص تاثیر داشتن خییییلی ناراحتم دارم میمیرم از ناراحتی😭😭😭 نظر شما چیه؟ چکارکنم؟ دکترخاصی برم؟داروی خاصی باید بخورم؟ خواهش میکنم راهنمایی کنید
- منوپز
- عکس رنگی رحم
خانم دکتر قبل از آی یو آی آیا عکس رنگی لازمه .
- بارداری
سلام من در هفته ۱۹بارداری سونوی انومالی دادم که نوشته بود ر وده اکوژن گرید ۱ رویت شد میخواستم اگه بشه منوراهنمایی کنید چکار کنم
- درد در ناحیه زیرشکم سمت راست
س.دوماهه سزارین شدم.در ناحیه سمت راست شکمم درد دارم


