Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ۸ سال پیش زایمان داشتم ولی بهضی اوقات جای بخیه های سزارینم درد داره از امروز ظهر یهو تیر میکشه وشدید درد میگیره البته بیشتر سمت چپ بعد ۵دقه بهتر میشه باز بعد ۲یا ۳ ساعت دوباره همین طوری میشه سابقه هیچ بیماری هم نداشتم میشه راهنمایی کنید ممنونم ۲تا بچه دارم و۳۳ سالمه
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارتولن دارم و خیلی سفت و درد شدید دارم چیکار کنم دکتر رفتم دارو داده ولی خوب نشده
- لکه بینی طولانی مدت
سلام دکترجان من از۲۰مهرماه افتادم رولکه بینی وده روزی طول کشیدوپریودم نیومدبه بهورزخانه بهداشت مراجعه کردم گفتن که مشکلی نداری وهورمون بدنت بهم ریخته وکپسول مفنامیک وترنسیدوویتامین ای وقرص ال دی برام تجویزکردن امامتاسفانه هیچکدوم جواب نداده وهنوزدارم قرص ال دی مصرف میکنم که تمام بشه ازوقتی اینارومصرف کردم ازلکه بینی کمی بیشترخونریزی دارم وقطع نشده هرروزهم دل درددارم.خواستم ازشماکمک بگیرم وراهنماییم کنین که چی مصرف کنم وچکارکنم که قطع بشه؟ممنونم راهنماییم کنین.
- زنان
سلام وقت بخیر من 37سالمه و چند ماه اخیر پریودام نامنظم شده بود،به دکتر زنان مراجعه کردم و سونوگرافی وچکاپ برام نوشتن،آزمایشها نرمال بود ،سونوگرافی کیست تخمدان داشتم،قرص دافستون استفاده کردم و کیستها بعد از 3ماه برطرف شد،و دکتر گفتن که همه چی عالیه. الان موردی که هست من ماه بعد از قطع قرص هستم و روز 14 سیکل لکه بینی و مقداری کم خونریزی داشتم و بعد از یکی دو روز قطع شد. میخاستم ببینم علت چیه؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز و مهربون اگر هایمن دچار خراش جزئی بشه این خراش در طول زمان تبدیل به پارگی نمیشه؟یعنی نگران کننده نیست؟
- زگیل تناسلی
سلام خانوم دکتر من ۱ساله ازدواج کردم چند روز پیش که رابطه جنسی داشتم خونریزی خفیفی داشتم که رفتم دکتر گفتن که عفونت قارچی دارم و دهانه رحمم زخم هست که بهم پماد میکوزین دادن بعد از چند روز به دلیل سوزش شدید پماد عوض کردم و میکونازول گرفتم الان بین واژن و مقعدم متوجه یک دونه برجسته شدم که سرش سفیده و دست میزنم درد میگیره..احتمال زگیل هست؟؟
- پریودی طولانی
سلام و وقت به خیر دختر سیزده ساله من در ماه مهر برای بار اول پریود شده و این پریودی در حد دوسه لکه خون بود.برای بار دوم در تاریخ ۱۵ آذر باز یک لکه مشاهده کرد و از تاریخ هفده آذر تا امروز که بیست و ششم آذر هست پریودی ادامه داره.این موضوع من را نگران کرده..اگر امکانش هست راهنمایی کنید..سپاس فراوان
- دکاپپتیل و ایجاد آمنوره برای رفتن به مکه
باذسلام و تشکر ۴۹ سالمه و احتمالا ۱۰ تیر مشرف شوم به مکه جهت تاخیر در پریودی چه دارویی را پیشنهاد میدهد و طریقه مصرف آن ؟و شروع مصرف و... ضمنا تا کنون سیکلهایم بسیار منظم بوده ولی تغریبا یکسال است که علائم تخمکگذاری نداشته ودو یا سه دوره است که دچار aub شده ام و الان با مفنامیک اسید خونریزیم را کنترل کرده ام با تشکر
- پریودی
سلام وقتتون بخیر من هفته گذشته پریود شدم الان هم مجددا پریود شدم ماه قبل هم به این صورت بود آیا مشکلی وجود داره ؟
- سلام
سلام من روز ۱۱ انتقال هستم ولی از روز هشتم لکه بینی دارم لکه های قهوه ای یا قرمز اینا طبیعی هست یا نه یا امکان داره شروع پریودی باشه
- سیاهی نواحی خاص
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم یه راه ارزان قیمت که سیاهی کشاله ران وبکینی و زانو و کنار مچ رو از بین ببره چیست پوست بدنم سیاه نیست برای این نواحی که که یکدست بشن جکار کنیم چه پیشنهادی میدید ممنون
- نزدیکی بعد از آمپول hcg
سلام ۹روز پیش آمپول hcg تزریق کردم و امروز بی بی چک منفی شد.یعنی تاثیر امپول از بین رفته؟یا اینکه لقاح تشکیل نشده؟
- سرکلاژ شکمی
سرکلاژ شکمی عوارض بدی داره؟
- مختصری مایع در کاویته رحم مشاهده شده در خانم یائسه خطرناک است
- پریودی
سلام من همیشه سر وقت پریود میشوم الان هم سره وقت میشم ولی دو ماهه اول هشت روزه شدم بعد رفتم دکتر قرص الدی داد گفت از روز اول پریودی بخور منم خوردم الان روز یازدهم شده ولی هنوز مریضم و زیر دلم یهو درد میگیره چکار کنم ممنون
- پماددد
سلام دکتر به من پماد فنی توئین سدیم ۱ درصد دادن و باید روی لایه های داخلی واژنم بزنم آیا این پماد به داخل واژن هم میره؟ و آیا استفاده از این پماد خطری نداره و مشکلی برام در آینده بخصوص برای بارداری ایجاد نمیکنه (باعث ناباروی میشود؟؟؟)
- بارداری با ال دی
سلام وقت بخیر ۶ ماه ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کردم.این ماه استفاده نکردم و روز دهم سیکلم که لکه بینی هم داشتم نزدیکی داشتم ولی بصورت طبیعی جلوگیری کردم الان بیست و سه روز از نزدیکی گذشته و دیگه نزدیکی نداشتم و سه روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم.بیبی چک هم منفی بود.ممکنه بعد از گذشت ۲۳ روز بیبی چک اشتباه نشان بده.ضمنا به بچه هم شیر میدم.ممکنه دیر شدن پریود از عوارض قطع ال دی باشه؟ ممنونم از وقتی که میگذارید.
- مهم*
سلام من درگیر زگیل تناسلی هستم و با همسرم هم رابطه دارم و البته همسرم علائمی نداره الان احتمال داره همسرم هم درگیر باشه؟؟! بعد اگه درگیر باشه و بروز نداده باشه و البته بعد از درمان من همسرم باید چه اقدامی برای خودش بکنه ؟
- قاعدگی
سلام من الان سه روزه عادت ماهانه هستم تقریبا بدون خونریزی فقط لخته های قهوه ای رنگ میبینم که اونم در حد خیلی کم هستش و اینکه قبل از اینم این شرایط برام پیش اومده که کل هفت روز رو لکه و لخته های قهوه ای بوده به جای خونریزی
- قرص تنسی
باسلام خدمت شما خانم دکتر مهربان،بنده فرزند 18ماهه دارم که شیر خودمو میخوره روش جلوگیری هم ازکاندوم استفاده میکنم که اینبار بعدازانزال همسرم کاندوم در دهانه رحم جامانده بود ومن حدود سه ساعت بعددوتا قرص تنسی 75راباهم خوردم ضمنا پنجم ماه پیش تاریخ پریودم بود که این اتفاق سوم بهمن افتاد البته پریودهای کاملا منظم ندارم گاهی دوهفته بعدازتاریخ قبلی پریود میشوم بااین حال میخواستم از حضورتون سوال کنم امکان بارداری تاچه حد است چون من دوفرزند دارم لطفا مرا از نگرانی واسترس نجات دهید


