Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی قبل ازپریودی
سلام وقتتون بخیر یک هفته قبل از پریودی لکه بینی دارم ازمایش وسونو هم دادم مشکلی نداشتم علت لکه بینی چیه؟
- کاندوم
سلام چه کاندومی بخرم ؟ که خوب باشه و اطمینان اسمش رو بگید لطفا برم داروخونه چی بگم؟
- سلام عزیزم من خانم ۴۲ساله هستم وبعد از ۱۱سال زیر شکم وبخیه ها دردوسوزش وخارش دارم پیش متخصص رفتم فرمودند هیچ مشکلی نیست ولی من ۱۱ سال رنج می کشم چه کار کنم عزیزم
سلام عزیزم من خانم ۴۲ساله هستم وبعد از ۱۱سال زیر شکم وبخیه ها درد و سوزش و خارش دارم پیش متخصص رفتم فرمودند هیچ مشکلی نیست ولی من ۱۱سال رنج می کشم چه کار کنم عزیزم
- هیسپروتوکسومی
سلام وخسته نباشید یک ماه از عمل هسپیروتکسومی و کورتاژ من میگذرد آیا لکه بینی کم و درد زیر شکم طبیعی هست یا نه؟
- پریود بعد قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید. من سیکلم عموما سی روزس که۲۲خرداد رابطه باکاندوم داشتم دوساعت بعدش قرص اورژانسی تنسی دوتا باهم مصرف کردم ۱۱روز بعد دپم تیر خونریزی سبک با لخته داشتم بمدت ۴روز. درکل پنجم شیشم تیر وقتم بود. بعد اون خونریزی ازمایش دادم.بتام شد۱.۲> بیبیچک زدم منفی شد ولی زیردلم سمت چپ یدفه سمتراست یدفه سفته تکرر ادرارم کفتین کشت ادرار بدم میتونم بپرسم کشت ادرار براچیه؟ برابارداریه؟ بعد یسپال دیگه معذرت میگن لقاح خیلی دیر یعنی چندروز الان من از رابطم 27روگذشت لقاح میتونه بوجودبیاد؟
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
در اقدام به بارداری هستم قرص مدروکسی پروژسترون استفاده کردم پریود نشدم احتمال داره باردار باشم
- قرص گین آپ در زمان پریود
سلام من 17سالمه مشکلی هست توی پریودم هم قرص گین آپ رو قطع نکنم؟
- بی نظمی پریود
سلام وقت بخیرخانم دکتر، آیاخودارضایی مکرر وطولانی مدت باعث اختلال درپریودوتاثیربرباروری می شود؟
- اسمان
سلام خانم دکتر آیا امکان داره که باردار باشیم جواب آزمایش خون وتست بی بی چک منفی باشه اگه امکان داره میشه بگید چرا منفی هست
- عفونت زنانه
سلام. خانم دکتر من یه مدتیه ترشح سفید دارم همراه سوزش. نه بو دارم نه خارش. درضمن خشکی واژن هم گرفتم به خاطرعفونت. خانم دکتر عزیز میشه یه پماد واژینال یا دارویی چیزی بهم معرفی کنید استفاده کنم. به خاطر تعطیلات هیچ دکتری نیست برم. ممنون میشم طرز استفاده و مدت استفادشم بهم بگید.
- درد مقعد
سلام خسته نباشید من درد مقعد دارم فقط موقع پریود و روز اول مشکل چی هستش؟ لطف کنید جواب بدید ممنون
- سقط
سلام خانم دکتر آیا آمپول پولوتون 250هفتگی بهتره یا پروژسترون 50روزانه روزی دوتا تزریق بشه کدوم یکش همراه با شیاف واسی کسی ک دهانه رحمش کوتاه و سرکلاژ شکمی شدباشه بهتره و تاثیر بهتری داره
- درد شکم بعد از استفاده از پماد کلوتریمازول طبیعیه؟؟؟؟
سلام من برای اولین بار دیشب یه اپلیکاتور از این پماد به داخل واژنم ریختم و از یک ساعت بعدش شکمم درد گرفته و انگار باد داخل شکم و معدم جمع شده در صورتی که هیچ چیزی نیست میخواستم بدونم این درد طبیعیه یا خیر؟؟؟؟؟ سوال بعدیمم اینه که الان که رفتم سرویس بهداشتی چیزی از پماد بیرون نیومد مشکلی نداره؟؟؟
- جلوگیری
سلام خسته نباشید خانم دکتر کاندوم روش مطمنی هست واس جلوگیری ؟
- تفسیر جواب پاتولوژی
Received in formalin fixed container consist of multiple pieces of creamy brownish soft m,1.5x1x1 cm totally.sections show endometrial tissue with tubular and dilated gland lined by pseudostratified epithelial cells in cellular stroma with congestion and hemorrhage endometrial curettage
- راجبه پرید
من چند روزه پیش پریود شودم دو روزه مقدم خیلی درد داره داخله مدفوم التهاب میبینم خیلی درد دارم و درد بالاتر میاد باید چکار بکنم تشکر اگر جواب بدید
- سوزش جای بخیه سزارین بعداز۶سال
جای بخیم ازداخل فقط سمت راستم میسوزه
- جواب سونوگرافی
ضایعه سالید هترواکو چسبیده به تخمدان چیه؟
- قرص دزوسپتیو
سلام وقت بخیر خسته نباشی ببخشید من مدتی خونریزی داشتم و پیش خانوم دکتری رفتم ایشون گفتن پولیپ دارم و ب مروز زمان با قرص و آمپول و مرتب سونو رفتن پولیپ از بین رفت اما برای مرتب شدن بموقع عادت ماهانه قرص دزوسپتیو برام تجویز کردن ک س ماه استفاده کنم اما ماه اولی و دومی ک استفاده کردم مرتب باز خونریزی دارم میشه راهنمایی کنید لطفا ب چ علت و چیکارکنم
- پریود
سلام خانم دکتر دختری مجردهستم چند وقته که حجم خونریزی پریودم نسبت به قبل کمتر شده ولی تاریخش منظمه احتمالش هست که ذخیره تخمدانم کم شده باشه ؟خیلی نگرانم ولی چون هزینش بالاست نمیتونم ازمایشش رو انجام بدم میشه بگین اگه حجم پریود چقدر باشه خطرناکه و احتمال کمبود ذخیره تخمدان هست؟ ممنون


