Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
سلام .من یک ماه پیش سونو داخلی وپاپ اسمیر دادم قرص دزوسپتیوتجویز شد به علت درد پهلو در زمان قاعدگی که دکتر گفت مشکلی نداری وسالمی .از اون روز که معاینه شدم تا حالا که قرصم استفاده میکنم لکه بینی دارم علتش چیه بعد از پاپ اسمیر لکه بینی من خوب نمیشه یک ماه میشه
- پرسش درمود توده هتراکو
سلام خسته نباشید ببخشید توده هترواکو ب ابعاد ۱۱۵*100خوش خیم است با دارو حل میشود
- قرص اورژانسی
با سلام من این ماه پریود 4روزه داشتم و روز 4پریود تمام شد و دوروز بعد رابطه محافظت نشده داشتم یعنی روز شش از سیکل قاعدگی ولی بلافتصله یک ساعت بعد قرص لونژین 0.75 دوتا با هم خوردم میخواستم بدونم چنددرصد امکان بارداری وجود داره
- پاسخگو باشید لطفا
وقتی پاسخگو نیستید چرا میگید سوال بپرسیم ؟😞
- خونریزی بعداز لقاح
سلام خانم دکتر روز شانزده قاعدگیم صبح که بیدارشدم لکه بینی دیدم ترشح آغشته قهوه ای بعدش عصر در حد اینکه خودمو پاک کنم با دستمال ی ذره خون قرمز و کمردرد و گیجی و یخورده تهوع داشتم اما روز هفدهم چرخم که امروز هست صبح ساعت ۷ که بیدارشدم دیدم لباس زیرم خونی شده بلندشدم رفتم دسشویی دیدم ی لخته بزرگ اندازه ی سکه افتادزمین همراه با خونریزی ولخته های کوچک .. اخه من اقدام کرده بودم برای بارداری چند روز قبلش خواهش میکنم جواب بدیدن بفرمایین بگین این خون طبیعیه اگه لقاح انجام شده یا اینکه تا چندروز طبیعیه و با این وضعیت ممکنه جنین تشکیل شده یا تشکیل شده وازبین رفته خواهش میکنم منتظرپاسخم... توضیح کامل بدین
- پریودی
سلام من بیش از یک ماه است که پریود هستم و ازمایش و سونوگرافی رفتم و یک.کیست کوچک دیده میشود و همچنین تیروئید هم دارد ایا از این علت میتواند باشد ک پریودی تمام نشود
- پریود
سلام من متاهلم و در روز ۳ پریودیم تکه گوشت اندازه دو سر انگشت ازم خارج شدهیچ دردی نداشت و زیادی هم بزرگ نبود ایا امکان داره بارداری خارج از رحم باشه
- Acti natal
سلام خانم دکتر .۱۶ هفته باردارم.قرص اکتی ناتال تجویز کردید برام .قرص مولتی ویتامین و قرص امگا رو چجوری استفاده کنم؟ جفتشو باهم بخورم یا با فاصله ؟
- تفسیر سونوگرافی
یک کیست با جداره نازک و با محتویات مایع آکوفری به ابعاد ۲۹ در ۲۱ در تخمدان چپ دیده میشود؟ خطر ناکه؟ درمان؟ چرا ایجاد شده؟ برای بارداری خطر داره؟
- برای ناباروری
سلام وقت بخیر آمپول فولیتروپین 75وقرص لتروزل راازچندم پریودی شروع کنم چون دکترم ننوشته
- بارداری
سلام ببخشید خانم دکتر شما تو کدوم بیمارستان رشت عمل سزارین انجام میدین ومیشه قیمتش هم لطف کنین بگین.
- زنان
سلام خسته نباشید، من پنج ساله که میام پیش خانم دکتر و اندومتریوز دارم، قرص روکین میخوردم و سه ماه پیش دیگه این پیدا نبود و قرص دزولست رو دوماه خوردم، الان پریود شدم و روز چهارمش دور سینه سمت چپم قرمز شد و درد داشتم، الان قرص روکین رو پیدا کردم و همین که شب قرص رو شروع کردم قرمزیش و درد سینه کم شد و با خوردن دومین قرص دردو قرمزی سینه از بین رفت، میخواستم بدونم باید بیام و از سینه معاینات انجام بشه یا بخاطر خوردن داروهه؟
- بارداری
سلام به مدت 2ماه است که نزدیکی بدون جلوگیری داشتم اما هنوز هم پریود میشم. قصد بارداری سریع دارم. لطفا راهنماییم کنید.
- درمورد توده هایپواکو
با سلام . مادرم سونوگرافی و ماموگرافی پستان دادن و در سینه راست ایشان دو توده هایپواکو با حدود نامنظم حاوی قلوب عروقی یکی به ابعاد8*15 و دیگری به ابعاد 7*10 دیده شده آیا این علائم خطرناک است؟؟؟
- نحوه مصرف قرص سیبل
اول باید قرص رنگی خورد یا سفید ،؟؟
- رابطه داشتن.
وقتی فقط تخمک ۳روز زنده هست بعد از تخمک گذاری چه دلیلی داره باز جلوگیری کنیم؟چه قلل و چه بعداز تخمک گذاری بعد از ۳روز تخمک میمیرد اسپرم میمیرد.پس نیازی به جلوگیری نیست،درسته؟؟؟؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید علت اینکه سرکلاژ شکمی قبل از بارداری توصیه میشه انجام بشه چیه؟وبعد دکتر بعداز ویزیت به من گفتن هروقت باردار شدی باحواب غربال سرکلاژ شکمی انجام میدم نظرتون چیه
- مشکلات زنانه
سلام من ۱۲روز است که ازمصرف قرص مدروکسی گذشته امروز ۱۰روز پریودیم بود.ناخواسته مایع منی داخل ریخته شد.ایاامکان بارداری وجودداره.واینکه من ۵روزدیگ باید قرص مدروکسی رو شروع کنم ممنونم ازراهنماییتون
- نازایی
سلام خانم دکتر من سرکلاژ شکمی کردم و چند ماه بعدش رفتم اقدام الان دوماه ولی باردار نشدم رفتم دکتر زنان بهم میگه احتمال داره دهانه رحمت موقعی ک دوخته شده باشه زیاد تنگ شد و اسپرم نمیتونه وارد بشه باید آی یو آی بکنی یعنی احتمالش هست بخاطر سرکلاژ باشه در ضمن من مرتبه پریود میشم و لخته ازم دفع میشه اگه تنگ شده بود چطور اینجوری لخته ازم دفع میشد الان خیلی ناراحت من دوس دارم طبیعی باردار بشم لطفاً بگید چکار بکنم فقط دوماه ک جلوگیری مو قطع کردم
- گلودرد
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز بنده جاهدی هستم. اگر خاطرتون باشه 29 بهمن وقت cvs داشتم. علیرغم دردهای شدیدی که به دلیل سهل انگاری پزشک نمونه بردار در برداشتن نمونه به اندازه کافی برایم ایجاد شد و منجر به سه بار نمونه برداری شد در حال حاضر وضعیت نسبتا مساعدی دارم. اما متاسفانه گلودردی که پس از یک هفته همچنان باقیست من را بسیار نگران کرده تا حدی که حتی پشت گوشم یا در واقع همان گره های لنفاوی حالت غده مانند پیدا کرده اند. مراقبات معمول سرماخوردگی را انجام داده ام اما بهبودی حاصل نشده. باید برای گلودردم چکار کنم؟ در ضمن هنوز جواب cvs آماده نیست و من این هفته از مطب وقت گرفتم آیا مراجعه کنم یا منتظر جواب باشم که ممکن هست تا 10 روز دیگر هم طول بکشد. گفتنی است که اکنون هفته 12 بارداری هستم. قبلا از پاسخگویی تان تشکر میکنم. جاهدی


