Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اقدام بارداری
سلام خسته نباشید من حدود ۶ماه اقدام به بارداری کردم ۳۰ سالمه ۴ماه بعد اقدام که باردار نشدن عمل آپاندیس انجام دادم و دوماه بعد عمل باز اقدام کردم تا امروز که ۷ماه میشه،واینکه از زمان اقدام پریود هام بهم ریخته،آیا من مشکلی دارم که باردار نمیشم؟ واینکه من اصلا ترشح ندارم و یا خیلی کم که روز تخمک گذادیمو بفهمم،خودن میگم شاید تخمک ندارم ایا باید سونو انجام برم که ببینم تخمک دارم یانه؟
- انتقال تبخال تناسلی از طریق رابطه دهانی
آیا انتقال تبخال تناسلی برای کسی که قرص ها رو مصرف کرده و علایمش برطرف شده از طریق رابطه دهانی با فرد سالم ممکن است؟ یا انتقال از طریق بوسیدن؟ بزاق دهان تبخال تناسلی را انتقال میدهد یا نه؟
- سلام من پریود ماهی دو بار میشه رفتم دکتر برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون داده که پریود منظم بشه حالا من دارم قرص میخورم گفت سه دوره بخورم هردفعه از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب حالا من از روز ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم ۱دونه ازش مونده پریود شدم راهنمایی کنید این طوری پریود منظم میشه به نظرتون یا نه خونریزی خیلی زیادی دارم مگه نباید بعد تموم شدن قرص مدرکسی پروژسترون پریود میشدم چرا ۱دونه ازش مونده پریود شدم لطف کنید جواب بدین
- نامنظمی پریود و Dupbgston 10 خارجی
سلام
من برای نامنظمی پریودم Dupbgston 10 خارجی میخورم واین که از چندم قاعدگی شروع کنم خوبه آیا پریودم منظم میشه به نظرتون با قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم منظم نشد
- در راستای سوال قبلیم یبوست بارداری
همون یبوست بارداری هستم که تو سوال قبلی پرسیدم فقط یادم رفت بگم شیاف پروژسترون هم به خاطر لکه بینی در هفته پنج استفاده میکنم
- عقب افتادن پریودی
سلام وقتتون بخیر من ۲۱ سالم متاهلم و الان دوماه پریود نشدم ازمایش دادم منفی بود نمیخوامم مثبت باشه فعلا فقط نگران اینم چرا پریودم انقدر عقب افتاده چیکار کنم؟
- هماتوم در بارداری
سلام خسته نباشید من در هفته ۱۳بارداری هستم هفته ۸رفتم سونو بهم گفتن یک هماتوم تو کیسه اب هست ک کمترازیک چهارم ساک بارداری رو گرفته دکتربهم شیاف داداستفاده کردم البته بدون خونریزی بودم الان سونوntرفتم میگن هنوز هماتوم هست ب ابعاد12*30چقدر خطرناکه چکارکنم خیلی نگرانم؟؟؟
- سلام سزارین چهارم
من سه بار سزارین شدم و چسبندگی نداشتم آیا میتونم برای بار چهارم بار دار شوم ؟
- نحوه باردار شدن با تخمدانی که فقط با ال دی پریود می شود
من حدود ۶ماهه ازدواج کردم و تخمدانم راستک کیست داشت با دستور پزشک سه ماه ال دی مصرف کردم وروز هفتم سونو گرافی دادم کیست رفع شده بود وفولیکول ۱۷داشتم اما دوباره پریود نشدم و آزمایش بارداریم منفی بود .آیا راه حلی برای بار داری چنین مشکلی وجود داره؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر من چند روز پیش اقدام به بارداری کردن بعد کمی عفونت واژن دارم میشه در این مدت از قرص برا عفونتم استفاده کنم یا ن
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته ی بیست و هشت بارداری هستم و شبها اصلا خوابم نمیبره البته من قبل بارداری شب بیدار بودم هرکاری میکنم 6صبح خوابم میبره تاظهر میخوابم به نظر شما باید چیکار کنم ؟واینکه آیا الان ,آب کیسه آب مقدارش کمه و بچه رشدش یک هفته کمتره بیخوابی من میتونه علتش باشه؟ با تشکر از شما
- بارداری
سلان خسته نباشید..من ۲۱ سالمه و یک ماهه که برای بارداری اقدام کردم..چون تنبلی داشتم دکترم برام دوفاستون و متفورمین نوشتن و دوماه اونا رو مصرف کردم و تموم شد..این ماه که میخوام اقدام کنم لازمه بازم قرص بخورم یا همونا کافیه؟؟ منظورم اینه قرص ها تاثیرشونو دارن؟؟
- لیزر برای تنگی واژن
سلام خدمت خانوم دکتر 30سالمه یبارم زایمان طبیعی داشتم ۷سال پیش و پارسالم جراحی تنگی واژن انجام دادم اما متاسفانه موثر نبود میخواستم سوال کنم خدمتتون که آیا ممکنه با لیزر برطرف بشه مشکل گشادی واژنم ؟
- ایا ضربه به رحم خطرناک است؟
سلام وقت بخیر توروخدا منو راهنمایی کنید من 16سالمه و امروز توی مدرسه دوستم به شوخی ضربه زد زیر نافمم و بالای مثانم ک همون رحم است یکم بعدش من درد پریودی در کمر و شکمم حس کردم و پریود شدم ولی لکه، و دوران پریودم هم هست یعنی توی این چندروز باید میشدم ولی الان که اومدم خونه کمرم درد میکنه و زیر دلم یعنی جای ضربه
ممکن است بخاطر پریود درد داشته باشم؟ و خیلیی میترسم که خطرناک نباشه مثل نازایی و اینا لطفا منو راهنمایی - اولین باردارای با عکس رنگی
سلام خانمی ۳۳ ساله هستم بعد از ۷ ماه آقدام عکس رنگی گرفتم احتمال انسداد یه لوله رو زده بود و بعد از عکس رنگی همون ماه باردار شدم و جنین در ۸ هفته توقف رشد داشت. سه ماه استراحت رحم دادم. میخوام آقدام کنم امکانش هست دوباره لوله گرفته باشه؟ چون میگفتن باید لاپراسکوپی بشی
- سلام علت درد مقعد در زمان قاعدگی
علت درد در ناحیه داخلی مقعد هنگام قاعدگی
- قرص پروژسترون
- باعرض سلام وخسته نباشید اوتشکر ازپاسخ دادن به سوالات خانم دکتربرای کسی که pco هست برای پریود شدن قرص پروژسترون بهتر است مصرف شود یاامپولش
- فیبروم
سلام سونو من نشون داده که یک توده اکوژن هتروژن ابعاد ۸۸×۱۲۳×۱۵۵ منطبق بر محل رحم مطرح کننده میوم دیده شده . ایا برای دفعش باید حتما جراحی بشم یا با دارو رفع میشه؟
- بارداری
سلام دکتر من سکس داشتم ۴بارنزول داخل ریخته شد۲عددقرص تنسی ۷۵/خوردم بعداز۱۵ساعت الان یک هفته شده من فقط لک دیدم هنوزخونریزی ندارم امکانش هست تاثیرنذاشته باشه
- هایمن
سلام ببخشید من برای معاینه بکارت رفتم گفتن حدود بیست درصد خراشیدگی ددار آیا گواهی سلامن میدن


