Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست دارای سپتوم
سلام من یک کیست به ابعاد ۵/۹ در ۳/۴ با یک سپتوم کمی ضخیم دارم، ۳۶ سال سن دارم و این سونو در روز ۶ پریود دادم، نیاز به عمل داره؟
- سلام .میخاستم بدونم در سنو زده ضخامت رحم 5میلیمتر با توچه ب خونریزی مختصر در خط وسط میباشد ینی چی .روز سوم پریودیمه
- پریودنشدن
سلام من ۸ماهه سزارین کردم در این مدت یک روز پریود شدم چه مشکلی دارم همیشه سر موقع پریود میشدم۴روز بعد از قطع قرص ال دی میشدم ولی حالا نمیشم چکار کنم سر بچه اول سر هر ماه پریود میشدم ولی سر بچه دوم نشدم
- روابط جنسی
با سلام آیا خود ارضایی در حد اینکه یک بند انگشت وارد واژن شود باعث پارگی پرده بکارت میشود؟ در صورتی که هیچ خونی مشاهده نشده است.
- سونوگرافی آنومالی ۱۸هفته
سلام خسته نباشید.در سونوگرافی من نوشته حجم مایع آمنیوتیک طبیعی و مایع حاوی ذرات اکوژن(دبری.ورنیکس و ....) است یعنی چی؟
- عقب افتادن پریودی
سلام من ۲۳ سالمه و مجرد هستم و رابطه جنسی ندارم قدم ۱۷۰ و وزنم ۵۸ ۱۰ ماه پیش سونوگرافی و ازمایش هورمون دادم و هیچ مشکلی نداشتم و دکتر گفتند که سنتون کمه و نمیشه نظر خاصی داد و روی لایف استایلم کار کنم پریودهام نامنظم و در بازه ۳۰ تا ۴۳ روزه هست ترتیب پریود سه ماه گذشته ام ۳۱ ۳۷ ۴۲ روزه بوده حدود یک ماهه آموزش شنا رو شروع کردم و الان روز ۴۵ ام هستم اما پریود نشدم حدود یک هفته است که کمر درد د ناحیه دنبالچه دارم و در بازه های کوتاه دل درد در ناحیه رحم دارم همچنین ران پاهام درد میکنه که حالیه یا برای شناست یا همراه علائم دیگه است عموما هم پریودم با کمردرد از دو سه روز قبل شروع میشه و با درد شکمی خون ریزی ام شروع میشه حالیه هم نمیدونم چیکار کنم کمردرد واقعا اذیتم میکنه و زندگی تحصیلی و شغلیم مختل شده پیشاپیش از راهنمایی تون سپاسگزارم
- بارداری
سلام من چهار بار سزارین شدم سزارین اولم ۱۳سال قبل بود دومی ۱۰سال قبل سومی ۶سال قبل و چهارمی ۴سال قبل الان هم باردارم دلم میخواد طبیعی زایمان کنم همه سونوهام نورماله امکانش هست یا خیر میشه لطفا پاسخ بدهید
- پریودی
سلام ۴۹ ساله هستم با پریودیهای نامنظم وخونریزی با پزشک مراجعه کردم که دوفاستون تجویز شده. ده شب بخورم بعد نخورم واز ۱۵ پریودی دوباره بخورم. سوالم اینه ۱۵ روز رو از اولین روز قاعدگی حساب میکنن؟ وااگر خونریزی داشتم باز ۱۵ ام بخورم.؟
- قرص ال دی
سلام ۲۸سالمه برای جلوگیری از بارداری قرص ال دی مصرف میکنم آیا مصرف مشروبات الکلی اثر قرص و از بین میبره ممنون.
- با سلام خدمت دکتر عزیز من ۳ تا بچه دارم و مدت ۳ سال میشه پریود نامنظم و پرمویی دارم و در ناحیه صورتم خیلی مو زیاده چندین بار لیزرم کردم بدتر شد ی راهنماییم کنین ک چ دارویی مصرف کنم هر دارویی مصرف کردم فایده تداشت مثلا ب مدت ۸ ماه متفورمین خوردم با مشوره دکتر
- سوزش واژن بعد از فریز
سلام من حدود ۲هفته پیش فریز انجام دادم زخم دهانه رحم داشتم ۱۰ روز بعد دکتر دید گفت خوبه مشکلی نیست دارو هم نیاز نیست الان سوزش دارم خیلی اذیت میشم خارش ندارم خیلی نگرانم علت سوزش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید شرمنده معذرت می خوام متنم طولانیه شقایق مظفری هستم هفته ی ۸ام بارداری ۳ قلو دیشب لخته بزرگ دفع کردم وبعدامپول زدن پروژسترون دیروزم لخته ی گوشتی دفع کردم امروز هم لخته داشتم فعلا با گذاشتن شیاف خون ریزی ام کم شده چه کار انجام بدم مطب تعطیل بود نتونستم بهتون اطلاع بدم خانم دکتر صادقی گفته بود خون ریزی داشتم اطلاع بدم خانواده گفتن بهتون بگم موافق حذف جنین هستن وبا شما درمیان بذارم خانم دکتر صادقی گفتن با خانم دکتر سودابه کاظمی وتهران کلینیک امین هر۲ جا برای تست تعیین جنسیت وسونو NT وحذف جنین مشورت کنم شنبه قراره دایی ام بیاد پیشتون موافقت کردید با خانم دکتر سودابه کاظمی وکلینیک امین تهران مشورت ونوبت بگیرم
- جواب سوال
خانم دکتر جواب سوالمو ندادین گفتین کمپانی کیتو بفرستم فرستادم لطفا جواب بدین
- دکتر
سلام برای عفونت دندان و تب لرز باید به چه دکتری مراجعه کنم ؟ دندان درد داشتم بعد یهو دو روزه که تب لرز میگیرم و حالت تهو پهلو هام درد میکنه چیکار کمم طورخدا راهنماییم کنید ؟
- تنبلی تخمدان
من مشکل تنبلی تخمدان دارم پریودم قطع نمی شد تا اینکه رفتم دکتر بهم قرص سیبل داد گفت تا ۳ ماه بخور حالا که قرص را قطع کردم لکه بینی دارم همش می خواستم ببینم طبیعی است یا نه؟
- عفونت رحم
من دیروز تست پاپ اسمیر دادم
هنوز جوابش آماده نشده،
ولی دکتر زمان گرفتن معاینه گفت عفونت دارم، آنتی بیوتیک و پماد واژینال دالاواگ ۲ درصد و کلوتریمازول ۱ درصد و قرص فلوکونازول برام نوشت.
از دیروز نگرانم همش.خواستم ببینم جای نگرانی داره؟ آیا امکان داره تست پاپ اسمیرم مشکلی داشته باشه؟ هیچ علامتی نداشتم فقط برای غربالگری رفتم - سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر من سرکلاژ شکمی کردم از ده روز بعداز عمل سمت راست شکمم میسوزه وعفونت از محل لاپاراسکوپی زد بیرون درمان نازایی میکنم در روز پریودی درد شدیدی باز سمت راستم داشتم که کم شده علتش چیه ممنون میشم جواب بدید
- سرکلاژ شکمی
ایا با وجود سرکلاژ شکمی امکان داره فانلینگ اتفاق بیفته؟؟؟؟
- پرده بکارت
سلام آیامعاینات زیاد پرده درکودکان وبزرگسالان باعث آسیب پرده بکارت میشه؟هم چنین درسته ک پرده بکارت کودکان آسیب ببینه تابزرگساای ترمیم میشه؟
- پرده بکارت
سلام من چندین بار برا دیدن واژن در اینه لبه های اطراف ش و کشیدم ولی اصلا بهش دست نزدم و چهارده روز از پریود قبلیم گذشته بود که من اون روز واکسن کزاز زدم و اون روز کمر درد شدیدی داشتم و خوابیدم بعد از ظهر که بیدار شدم خونریزی شدیدی داشتم و به همین صورت تا شش روز من خونریزی داشتم الان نگران آسیب دیده باشه امکان اینکه معاینه حضوری برم و ندارم لطفاً راهنمایی م کنین ممکنه پریودم نامنظم شده باشه و یا ربطی به واکسن زدنم داشته باشه من قبل این پریود هام نامنظم بود مثلا اون موقع ها بعد 20.23.25.28 روز پریود میشدم ولی بعد اون خونریزی پریود نامنظم شده خواهش میکنم بهم جواب بدین 🙏


