Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ببخشید حدود یکسال پریود نشدم سنم 52 میتونم پماد استرور مارین مصرف کنم برا سوزش درگی ی واژن
ببخشید حدود یکسال پریود نشدم سنم 52 میتونم پماد استرور مارین مصرف کنم برا سوزش درگیری واژن
- مصرف قرص کلومیفین در ماه سوم
من ۴۱ سالم دوماه کلومیفبن شب پنجم خوردم البته بگم حجم خونریزی پریودم امسال خیلی کم شده ،، ماه سوم مصرف کلومیفین …. اول و انتهای هفت روز پریودم لکه بینی فقط دو یا سه روز خونریزی دارم شب پنجم نمیرسه خونریزی به انتهای لکه بینی خیلی کم و کلا قطع میشه مصرف کلومیفین در چنین شرایطی تاثیر داره یا خیر؟
- درد و سوزش هنگام نزدیکی
با سلام خانم دکتر من هنگام نزدیکی به شدت درد و سوزش دارم واسه همین اصلا تمایل به این کار ندارم مخصوصا که تا چند ماه پیش هم دوران شیردهی رو میگذروندم دیگه اصلا تمایل نداشتم چه راهکاری پیشنهاد میدید سپاس از شما
- کیفیت تخمدان
سلام وقت بخیر.من 46 ساله هستم ،سه بار سقط داشتم ،آزمایش و سونوگرافی رفتم دکترا گفتن کیفیت ذخیره تخمدان ها خیلی پایینه.میخواستم نظر شمارو بدونم در رابطه با تقویت ذخیره تخمدان، راه درمانی برای من وجود داره؟
- آزمایش بارداری
سلام خانم دکتر.شب بخیر.. راستش من بار آخر ک با شوهرم رابطه داشتیم.. رابطه محافظت نشده بود. و خیلی نگرانیم ک نکنه باردار باشم. و خیلی استرس داشتم ک نکنه باردارم چون اصن از هیچ لحاظ شرایط بچه داری نداریم.. من نتونستم تا زمان پریود بعدی صبر کنم.. از رابطه آخرم 16 روز دقیق بعدش رفتم آزمایش خون بارداری در جامعه سلامت.. و میزان هورمون بارداری یا همونhcg در خونم منفی بود یعنی اصن تو آزمایش نوشته بود منفی یعنی میزان نداشت.. نشان دکتر دادم کفت این آزمایش میگ تو باردار نیستی.. حالا سؤالم اینه آیا با توجه به اون 16 روز و این ک آزمایش در مرکزجامعه سلامت دادم. آیا میتونم به نتیجه اش مطمئن باشم. خیلی استرس و اضطراب دارم..
- اینترنال اکو در مثانه چیه
درمانش چیه ایا خطر داره
- قدردانی
با عرض سلام و ادب خدمت خانم دکتر فقط خواستم از شما قدر دانی کنم بابت جواب به سوالهایی که میدهید.واقعا ممنون از اینکه وقت میزارید و بدون دریافت هزینه مشاوره سوالات رو پاسخ میدید(که بعضی از دکترهای جامعه ما خوشبختانه یا متاسفانه از همین طریق کسب درآمد میکنند) .انشالا همیشه شاد و سلامت و پیروز باشید.
- پولیپ و ادنومیوز
سلام خانم۳۶ساله باسابقه ادنومیوز...درسونوگرافی انجام شده تشخیص دادن که؛ضایعه سولیداکوژن به ابعاد۲۸*۱۴م.مدرون کاویته اندومتریال همراه با مایع لوکوله رویت شد که بیشترباپولیپ مطابقت دارد .و تصویرضایعه هایپواکومحوبه قطر۶۳م.م در دیواره قدامی بادی رحم رویت شد که بیشتربافوکال ادنومیوزیس مطابقت دارد..باتوجه به افزایش بالک قدامی_خلفی احتمال فوکال ادنومیوزیس مطرح میباشد..ضخامت اندومتر۳ م م میباشد..درضمن ۶ساله که قرص سیبل مصرف میکنم..ممنون میشم که نظرتونو بدونم تشکر
- کیست تخمدان
دکتر به من گفتن کیست شکلاتی یا آندرومترویز تخمدان چپ و راست به ضخامت ۱.۵ سانتیمتر دارم. قرص فمیکا دادن. شب ۱۲ام چند ساعت دیر خوردم. روز ۱۳ و ۱۴ با اینکه قرص خوردم لکه بینی دارم. قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم تا پریود بشم؟ چون زمان پریود ماهمم هست و قرص رو از وسط سیکل شروع کردم. نیاز هست برای قطع خونریزی ۲ تا بخورم؟
- زنان و زایمان
سلام من الان ۲۱ روزه که برا بارداری اقدام کردم و باید روز ۱۷هم پریود میشدم که تا الان نشدم و من هیچوقت پریودم رو به تاخیر نمیانداختم اما امروز بی بی چک گزاشتم و منفی شد و این رو هم بگم که یه نشانه هایی از بارداری دارم مثل سوزش و درد دور ناف ترشح دیدن و احساس تهوع
- طریقه مصرف قرص
سلام من الان دوبار هست که خوردن قرص رو یادم میره ،دفعه اول شبش که یادم رفت ، فردا صبحش خوردم الان هم باز اتفاق افتاده ،تصمیم گرفتم ساعت بزارم که این اتفاق نیفته اما سوالم اینه اگه الان این اتفاق افتاده ازادامه قرص به بعد بخورم یا مثل اهمالکاری سابق به جبرانش در روز بعدش بخورم وآخرشب همون روز هم یه دونه دیگه که، مخصوص برای اون شب مصرف کنم یااصلا نخورم ازادامش بخورم ؟ ممنونم راهنماییی شم
- عمل سزاریون
سلام خسته نباشید من یک سال ونه ماه هست که عمل سزاریون کردم الان سمت چپ شکمم بالای بخیه درد وسوزش دارم البته به پهلو که میخوابم خیلی سوزش دارم چکار باید کنم ممنون میشم راهنمای کنید
- مادرانه
سلام.تبریک به دلیل عضو شدن شما در نظام پزشکی.
- قرص نورم اسکین
سلام من سیزده روز دارم قرص نورم اسکین ۲۰ میخورم به خاطر جوش های صورتم و پریودیم یک هفته عقب افتاده باید چی کار کنم ؟
- عفونت
سلام خانوم دکتر سه ماه پیش مراجعه کرده بودم.بیمار pco هستم. یه مدت قبل از مراجعه علائم عفونت داشتم معاینه کردین پماد دالاواگ سی قرص آزیترومایسین و ژل شستشو نوشتین. بعدش دیدم علائم ندارم استفاده نکردم تا هفته ی پیش ک دوباره ترشح و خارش کم داشتم استفاده کردم. ۶روزه داروهارو استفاده میکنم ولی دو روزه درد زیر شکم دارم گهگاهی ک جدیده انگار دهانه رحمه چون اپلیکاتورو داخل میکنم یکم درد میگیره ب انتهای واژن ک میرسه. باید چیکار کنم؟!
- درخواست زایمان سزارین
آیاخانمی برای بارپنجم باردارشودوبخواهدلوله ی رحم روببنددشمابراش انجام میدهیدبااینکه کمترازچهل سال باشد؟
- سقط مکرر
سرکلاژ شکمی ایا بعدش نیاز است که تو حاملگی استحراحت مطلق باشیم یا نه؟
- پارگی بخیه سزارین
سلام،بعداز۲۰سال درقسمت راست بخیه های داخلی احساس دردوسوزش شدیددارم آیاممکنه بخیه هام بازشده باشن؟البته که این دردبعدازفشارشدیدی که به شکمم واردشدشروع شد
- اقدام برای بارداری
سلامخانوم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان وکیست درتخمدانم دارم 34سالمه رفتم دکترداخلی بهم گفت تیروئید کم کارهم دارم ازمایش وسی تی اسکن نوشت دیدم دارم الان 3روز قرص تیروئید لووسین میخورم ویتامین eهم نوشته،،،دکترزنان رفتم قرص لتروزول لتراکس هم برام نوشت گفتش باید مدروکسی پروژسترون هم بخوری که اونم میخورم حالا اقدام به بارداری کردم مشکلی نداره؟؟؟قرص تیروئید هم میخورم میخوام باردار بشم 14فروردین پریدشدم بعدازپریدی اقدام کردم تاببینم باردارمیشم
- بارداری دختر باکره
سلام ایا امکان بارداری دختره باکره با لباسی که کمی اغشته به منی باشه هست؟؟ دوست من این اتفاق براش افتاده و دوتا تست بیبیچک و ی تست بارداری با ادرار توی ازمایشگاه انجام داده هر سه منفی بوده و دوتا کیست تخمدان داره میخواد بدونه این تاخیرپریودیش بارداری هست یا نه


