Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف دوفاستون
سلام من چند ماهه خونریزی دارم با قاعدگی های نامنظم که فقط هر چند ماه یکبار اتفاق میوفتاد رفتم دکتر برای قطع خونریزیم دوفاستون داد اونو مصرف کردم خونریزیم خیلی کم شد ولی بعد از چند روز دوباره الان زیاد شده من الان باید چیکار کنم بازم ادامه بدم به خوردن دوفاستون؟
- عمومی
با سلام وقت شما بخیر دختری هستم ۱۵ ساله چند وقتی هس زیر شکمم درد میکنه برای سلامتی سونو رفتم انجام دادم همه چیزام نرمال بودن ولی توی سونو نوشته بود که مایع مختصر در کلدساک خلفی موجود است چه اقدامی لازم است انجام بدم
- درد و خونریزی
سلام خدمت شما من ۴۰ سال دارم و چند موقع هست که پریودیم نامنظم شده و یک ماه مدل لکه بینی دارم و سری بعد باز خونریزی شدید دارمو الان هم حدود یک ماه هست که پاک نشدم و رفتم سونوگرافی گفتند در یک تخمدانم یک کیست حدود ۴۹*37میلیمتر در تخمدان چپ دارم وامروز رفتم دکتر برا قرص مجسترال داده تا 20روز بخورم دو روزه خیلی خونریزی شدید دارم و کمرم سمت راست لگن خیلی درد میکنه می خوایم بدونم این قرص خونریزی رو کم میکنه و گفتند بعد 20روز قطع کنم و وقتی پریود شدم بعد 14 روز قرص دیدروژسترون هر 12ساعت تا ده روز بخورم ولی الان60 تا قرص تجویز شده میخواستم بدونم مابقی رو چه زمانی باید مصرف کنم و مجسترال باعث قطع خونریزی میشه یا با این خونریزی باید چکار کنم
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من ب مدت یک سال خودارضایی مالشی انجام دادم.ب ماما مراجعه کردم جهت معاینه ک گفتن سالمم پردم ازنوع هلالی کنگره ای هستش.من وقتی خودمو ت اینه نگاه میکنم لبه پردم صاف نیستش و انگار پارگی های خیلی کوچیک در حد یک میلی متر داره.خیلی نگرانم ک ماما تشخیصش اشتباه بوده.میشه شما کمکم کنین بگین ک ممکنه پرده بعلت خودارضایی مالشی اسیب ببینه؟؟؟؟واینکه چرا لبه پردم صاف نیس علتش چیه ممکنه پردم اسیب دیده باشه؟؟؟؟لطفا لطفا جواب همه سوالامو بدین.باتشکر
- ابله مرغان
سلام خانم دکتر سنم ۴۰ هستش والان ۴روزه ابله مرغان گرفتم وامروز یک دفعه لکه بینی دارم انگار که میخوام پرویید بشم دلیلش چیه .مشکلی نداره چون ابله مرغان خیلی سنگین گرفتم خواهشا جواب بدهید در ضمن ایودی هم دارم
- نبص زیر شکم
سلام من یک هفته زیر شکمم طرف راست نبض شکمی داشتم الان یه مدت درد دارم سونو انجام دادم چیزی نشان نداد دکتر زنان رفتم گفت کمی مایه آزاد دیده شده میخواستم ببینم مشکلم زنان یا به دکتر دیگه مراجعه کنم
- بار دار هستم
سلام خدمت شما من بار دار هستم ازارام با مزالازین میخورم آنزیم کبدم بالا هست نگران هستم چکار کنم
- عفونت زنانه
خسته نباشید من مدتی هست که سوزش ادرار و تکرر ادرار دارم و بعد از ادرار بینهایت اذیت میشم چه دارویی مصرف کنم خوبه؟
- پریود
سلام من متاهلم و در روز ۳ پریودیم تکه گوشت اندازه دو سر انگشت ازم خارج شدهیچ دردی نداشت و زیادی هم بزرگ نبود ایا امکان داره بارداری خارج از رحم باشه
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید مدتی هست که شوهرم دوست داره من جلوی اون خود ارضایی داشته باشم آیا این مشکلی هم داره برای من ؟
- بررسی سونوی ترانس واژینال برای بقایای بارداری
سلام خسته نباشید. من ۱۸دروز پیش با قرص سایتوتک سقط کردم الان رفتم سونوگرافی گفتن بقایای بارداری دارم میخواستم بدونم امکانش هست کارم به کورتاژ نکشه و در منزل دفع کنم؟
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم درحال اقدام به بارداری مراجعه کردن به دندان پزشکی مشکلی داره؟
- درد زیر شکم
سلام خسته نباشید من ۴۸سالم هست نزدیک به یک سال هست که یائسه شدم چند روز هست که زیر شکم درست در قسمت مثانه وهمچنین تخمدانها درد میکنه و کمی ترشح بی رنگ و ژله مانند دارم وقتی که این نواحی رو گرم میکنم کمی بهتر میشه ،دائم احساس نفخ و مدفوع داشتن دارم در کمرم هم کمی احساس ضعف دارم
- پماد لکورکس
من از پماد لکورکس استفاده کردم پنج روز رحمو فریز کردم هیچ لکه بینی نداشتم تا امروز صبح خونم مثل پریودیمه مممکنه مال پماد باشه
- خونریزی
سلام تقریبا ۱ ماه شد که پریود هستم و قبلش ۳ بار پریود شدم نمیدونم چرا با خوردن قرص خونریزی هست وقتی قرص سیبل رو استفاده میکنم مرتب دارم میخورم برای درمان کیست ولی خونریزی اصلا قطع نمیشه و نمیدونم مشکل از کجا هست
- ساعات و روزهای کاری مطب
سلام خانم دکتر روزتون بخیر.
میشه بگید مطبتون چه روزایی و چه ساعتایی بازه؟ تلفن مطبو جواب نمیدن
- خطر
سلام من چند روز پیش ای سوال رو ازتون پرسیدم و گفتید باید سونوگرافی بدم،چه خطری داره؟ سلام دکتر،چند وقته با سفت کردن عضلات رحمم در حالت عادی یا سرپا گاهی دردی مثله تیر کشیدن حس میکنم عفونت ندارم و تا الان رابطه ای نداشتم علتش چی میتونه باشه؟
- توده هیپکوا
سلام خانم دکتر من توده. هیپکوا دارم. در ناحیه شکم سمت چپ. خیلی درد دارم. میترسم. بدخیم. باشع میشع بهم کمک کمیذ
- تغییرات فیبروکیستیک
سلام، برای بهبود قطعی تغییرات فیبروکیستیک راه حلی وجود داره ؟
- پماد رو تا پایان درمان ادامه بدم؟
زخم دهانه رحم دارم
پاپ اسمیر و کلپوسکوپی و اچپیوی مورد بدی رو نشون ندادن.
پزشک ۵ بار فیریز انجام داد.
یا درست انجام نداد یا مشکل از من بود
خوب نشدم.
پزشک جدیدی رو انتخاب کردم
پماد کلوتریمازول یک درصد تجویز کردن
بعلاوه قرص داکسیسیکلین
گفتن بعد یک هفته برم پیششون برای فریز
اگر با نحوه فریز ایشون جواب نگرفتم جراحی بشم.
سوالم اینه که بعد از استفاده پماد علاوه بر پماد لخته های خون ازم خارج میشه
مثل روزهای سوم به بعد پریودی
میخواستم بدون نیاز به قطع پماد هست یا تا زمان مراجعه مجدد به پزشک از پماد استفاده کنم؟


