Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضعیف شدن عضلات لگن بعد زایمان طبیعی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من دو سال پیش زایمان طبیعی داشتم 30 سال دارم و یک فرزند. بعد آن تقریبا زمانهایی که اسهال دارم نمیتوانم خود را کنترل کنم و متاسفانه قبل اینکه به دستشویی برسم بي اختیار میشوم و بیشتر اوقات دستشویی بزرگ را به طور کامل نمیتوانم تخلیه کنم یعنی فشار میدم ولی اون عضلات انگار منقبص نمیشه و مشکل دارم. چه اقدامی باید انجام بدم یا لوسیون مناسبی برای بهبود وجود داره؟و ممکنه به خاطر باز شدن بخیه های زایمانم بوده باشه که خوب نگرفته و شل مانده باشه. ممنون از شما خانم دکتر عزیز
- سلام من باید پریود میشدم بعد 13روز عقب افتادم بعد ک رفتم سنو دادم گفت الان ی فولیکول 18داری بعد امپوا اج سی جی بهم داد زدمشون ک تخمک ازاد بشه نزدیکی هم 3روز داشتم یعنی میشه حامله باشه
- تزریق چربی
سلام.
وقتتون بخیر. میخواستم بدونم شما تزریق چربی جهت زیباسازی واژن هم انجام میدید؟
- پلیپ داخل رحم
با سلام وتشكر از توجه شما ميخواستم بدونم پليپ داخل رحم چقدر ميتونه خطرناك باشه و در چه صورت نياز به جراحى داره ؟
- کیست سرطانی .
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است و در سونو بعدی اندازه آن ۶۶*۳۵ شده و تست روما و تمامی تومور مارکرها نرمال میباشد . آیا حتما باید جراحی شود ؟ آیا سرطان هست ؟؟ لطفا کمکم کنید
- اسپرموگرام
سلام ازمایش اسپرموگرام شوهرم،total sprem26/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،sement volum0/7 نرمال ازمایشگاه۱/5=<،،،،progressive16/2 نرمال ازمایشگاه۴۰=<،،،،،Nonprogressive3/8،،،،، Imotile79/9 ،،،،motile20% نرمال ازمایشگاه۵۰=<٪،،،،،،vitality20/1 نرمال ازمایشگاه۵۸=<،،،مورفولوژی و بقیه موارد نرمال،خودمم سالم،ایا با این وضع میشه باردار شد،راه حل ودرمان چیه؟؟؟
- عفونت ادرارى
باسلام خدمت دکترعزيز: بنده 3ساله که ازعفونت ادرار رنج ميبرم و الان چندروزى ميشه که دردوسوزش شديددرناحيه واژن رااحساس ميکنم جورى که ديگر تحملش برايم دردناک شده. قبلا ازپماد کلوتريمازول وتريپل سولفابراى تسکين درداستفاده ميکردم ولى درحال حاضربخاطرشرايطى که دارم درترکيه به سرميبرم. مى خواستم خدمتتون عرض کنم که آيا ميتونم کوتريموکسازول 400 راازداروخانه تهيه وآنرا براى درمان عفونتم استفاده کنم؟ اين دردوسوزش خواب راهم ازم گرفته لطفاراهنماييم کنيد
- مشکلات زنانه
سلام من مدتی متوجه سفیدی روی کلاهک کلیتوریس و درد روی اون ناحیه شدم لطفا علت و درمان اون رو بگید
- خارش درونی و بیرونی رحم
سلام مادر من نزدیک 50سالشه خارش رحم دارد و وقتی که مایعات در طول روز کم میخورد خارش رحمش بیشتر میشود علتش چیه ممنون میشم از راهنماییتون
- دهانشویه در بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر میخواستم بدونم تو حاملگی میتونم از دهانشویه استفاده کنم؟ کلا خوبه برای محافظت از دندونها در بارداری از دهان شویه ها استفاده کرد و اینکه باید نوع خاصی استفاده بشه یا فرقی نداره؟
- سلام من در دوران پریودی ضربه پا خورد ب واژن ایا باعث پارگی پرده بکارت ام میشه ؟
- کیست تخمدان
کیست با دیواره ی ضخیم با ابعاد ۱۲۶ ایا خطرناک است در کودک ۱۲ساله
- مشکل شیردهی
سلام خانوم دکتر . من چهل روزه زایمان کردم و در حال شیردهی هستم . نوک سینه هام از روز اول زخم شدن. تا امروز خوب نشدن . درد شدید دارم در حدی که در اثر تماس با لباس موقع راه رفتن نمیتونم راه برم اونقدر که میسوزه سر سینه هام.وقتی شیر میدم از شدت درد گریه میکنم. نزدیک چهار پنج تا پماد شقاق شینه هم امتحان کردم ولی فرقی نمیکنه و خوب نمیشه. این زخم طولانی مدت خطرناکه ؟ چیکار کنم تا خوب بشن؟
- عمل سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ایا عمل سرکلاژ شکمی سنگینه؟
- خون ریزی
سلام وقت بخیر ۱۹سالمه بار اول که با همسرم رابطه داشتم در واژن سوزش و درد داشتم و بعدش در حد دو یا چهار قطره طی سه روز تو دستشویی خون می اومد آیا به خاطر پارگی پرده بکارت این خون ریزی بوده؟ ,بار دوم رابطه بعدش درد واژن داشتم و مقدار زیادی خون ریزی در حد کثیفی لباسام بعدش که رفتم دستشویی کمتر بود با اینکه بار دوم رابطه بود چرا خون ریزی زیادی داشتم ممکن بعداً هم خون ریزی باشه؟ ببخشید طولانی شد ممنون می شم کمکم کنید
- سلام آیا قرص نورتریپتیلین ۱۰وفلووکسامین ۵۰هر دو برای افسردگی باید بخورم مشکلی نداره
- چرا به محض خوردن پروژسترون ب خونریزی شدید افتادم؟
سلام من قاعدگی های نامنظم و طولانی مدت داشتم به پزشک مراجعه کردم و با توجه ب سونوگرافی هیچ مشکلی در رحمم نبود دکتر برام پروژسترون نوشت ک مصرف کنم که دفعه ی بعدی ک پریود شدم آزمایش هورمون بدم اما با خوردن اولین دونه از پروژسترون خونریزی شدید گرفتم آیا طبیعیه؟تا کی ادامه داره؟اگر قطع نشد چی؟
- عقب انداختن پریودی
سلام من دختری ۱۳ ساله هستم ۳ ماه پربود نمیشم و کمی از زیر شکمم باد کرده و نفخم دارم و کمر درد هم دارم تو این مدت استرس هم خیلی داشتم اما الان استرسم کم شده الان باید چیکار کنم ؟؟؟
- عمومی
سلام خانم دکتر من افزایش وزن دارم الان رژیم غذایی دارم با ورزش کم آیا سینه هام کوچک میشوند؟؟و دارویی برای کوچک شدن سینه وجود دارد؟؟
- درد معقد
سلام من ۱۵ سالمه یه بار خودارضایی کردم و فقط در ۵ دقیقه بود بعدش خون اومد و یکم درد در داخل خود سوراخ حس کردم بدون هیچ سوزشی. میتونید بگید حالا چه اتفاقی افتاده؟! آیا کارم به جاهای باریک کشیده؟!


