Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من سونوگرافی رفتم ودر قسمت سینه ب من گفتن ک توده هایپواکو ب دیامتر ۶میلیمتر دیده میشود ایا سرطان است؟
- سلام وقتتون بخیر فاصله پرده بکارت از دهانه واژن یک سانت میشه یا بیشتر
- زرد شدن لباس زیر
با سلام و احترام مدتیست لباس زیرم زرد میشه و احساس کمر درد هم دارم و گاهی هم تکرر ادرار احساس میکنم عفونت دارم چه دارویی میتونم مصرف کنم چون اصلا وقت مراجعه حضوری ندارم
- ترمیم ابرو در زمان اقدام
سلام من این ماه میخواستم اقدام کنم برای بارداری ولی همین ماه برای ترمیم ابرو هم باید برم بنظرتون مشکلی پیش نمیاد
- اسماعیلی
سلام من بعد از 7سال از عمل سزارین جای بخیه هام از داخل سوزش دارن علتش چیست
- سلام ببخشید من 2 ساله آیودی دارم پریودیم مرتبه الان 13 روزه پریودیم عقب افتاده سونا انجام دادم گفتن همه چیت سالمه باردارم نیستی خودم بی بی چک دادم دوتا خط یکی کم رنگ آخریش پررنگ شد آمپول بهم زدن گفتن پریود میشی الان 4 روزه از آمپول میگذره ولی خبری از پریودی نیست لطفا راهنماییم کنید ممنون
- پولیپ
سلام و درود خانم ۵۱ ساله هستم از ۴۵ سالگی بعد دوران پریودم لکه بینی داشتم ک ۶ماه ۶ ماه ب پزشک مراجعه میکردم و قرص ترنسید و مفنامیک تجویز می کرد تا اینکه بدلیل ضخامت رحم و خونریزی زیاد دوران پریود تجویز کورتاژ تشخیصی کرد و سال ۱۴۰۲ کورتاژ تشخیصی انجام دادم همیشه فیبروم ریز ک ب گفته پزشک اندازه شنریزه بود حدود دوسه تا داشتم و پزشک گفت ضایعه ای میبینه در رحم ک بعد کورتاژ متوجه شد پولیپ بوده بعد کورتاژ تشخیصی تا چن ماه خوب بودم وپس از سه ماه بعد کورتاژ پزشکم داروی هورمونی پروژسترون تجویز ک پس از مصرف دارو دچار خونریزی شدید و ادامه دارشدم ک دکتر گفت بدنت با داروی هورمونی سازگارنیس و چهار ماه برام آمپول یائسگی تجویز کرد ک یائسه بشم بعد از چهار ماه با قطع آمپول مجدد پریود شدم و بخاطر عوارض آمپول ادامه ندادم الانم پریودم همیشه منظمه و حجم خونریزیم همیشه از اوایل بلوغ زیاد بوده در دوران پریود ولی بعد از پاک شدن از پریود بازهم تا روز بیستم پریود ترشحات آبکی زرد و گاهی صورتی و گاهی قهوه ای زیاد دارم تاروز بیستم چرخه قاعدگی ک کاملا قطع میشه الان تازه دوباره سونو انجام دادم میشه بررسی کنید و راهنماییم کنید ممنونم. رحم ابعاد بزرگتراز حد طبیعی و با اکوی هتروژن و میوماتوز 96×73×144 میلی متر رویت شد. کانون افزایش پولیپویید در سگمان تحتانی اندومتر بانمای hyper hetero echo و حداکثر ابعاد 21×11×55میلی مترهمراه با گسترش تحتانی به ابتدای کانال اندوسرویکس و همراه با رویت ساقه وسکولار از سایر قسمت ها حداکثر ضخامت اندومتر9mmاندازه گیری شد. ●میوم ترانس مورال در میومتر قدامی و سمت چپ بادی رحم با ابعاد 53×60میلی متر رویت شد. (Figo=4-5) ●میوم سای موکورال با ابعاد 19×37 میلی متر در میومتر خلفی و راست فوندوس رویت شد. (Figo=3) ●چند میوم اینترامورال در بادی و فوندوس با حداکثر دیامتر 20mmرویت شد. هردو تخمدان حجم و نمای نرمال دارند. سایز تخمدان راست16×27 تخمدان سمت چپ 18×31میلی مترمی باشد. فولیکول غالب 20mmدز تخمدان چپ رویت شد. ضایعه سیستیک و یا سالید در ادنکسها دیده نمی شود. چند کیست Nabothianدرسیروکس باحداکثردبامتر10mmرویت شد. مایع آزاد درحفره لگن دیده نشد.
- عقب افتادن پریود
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر.دخترم وارد بیست و یکسال شده و مجرد هستش.دو هفته پریودش عقب افتاده ولی چند روزی میشه کمر درد و دل درد داره .و عصبی شده شدید. لطف میکنید راهنماییم کنید...سپاسگذارم ازتون بزرگوار
- شیردهی
سلام خانم دکتر عزیز شما در دوران شیردهی قرص اکتا ول رو پیشنهاد دادید اصلا داروخانه ها ندارن اصلا نشنیدن من به عنوان ویتامین چه قرصی بخورم قبلا اکتی ومن رو تجویز کرده بودید که نایاب شده سپاس
- قرص دروسبلا
سلام دخترم قرص دروسبلا مصرف کرده پریود شده بسته دوم هم نصفه شده ولی خونریزیش قطع نمیشه الان 15 روزه
- جراحی زیبایی واژن
هزینه عمل زیبایی واژن چقدره؟مدت جراحی چقدره؟بیهوشی کامل داره؟
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید من الان سه ماهه که پروئد نشدم ازمایش بارداری دادم باردار نبودن سنوگرافی دادم وضعیت رحمم وتخمدان ها نرمال بود وکیست هم نداشتم میخام بدونم برای چی پروئید نمیشم باید چی کار کنم ایا ضررر داره نمیدونم چه کار کنم ممنون میشم جواب بدید
- سلام
- کیست
سلام ببخشید من کیست یونی لوکولار دارای جدار نازک حاوی سپتا ظریف و دبری اکوژن به دیامتر 65 میلی متر در تخمدان چپ دارم....آیا خوش خیم هست یا بد خیم؟
- پرده بکارت
سلام... من رفتم برای معاینه بکارتم.... گفتش سالمه فقط ساییدگی داره که اونم به خاطره عفونت زیاده..... واقعا عفونت باعث ساییدگی و یا ازدست دادن پردم میشه؟
- لکه بینی
سلام خانم دکتر دختری مجرد 24 ساله هستم یکی دو سال میشه مدام لکه بینی دارم تحت نظر یک دکتر زنان هستم ولی خوب نشدم لطفا راهنمایی فرمایید خو
- این نسخه برای چی است
شیاف میترونیدازول تابلیت میترونیدازول کپسول فلوکونازول ۱۵۰ ملی گرام ویال سیفازولین کپسول میفنانیک اسید ۲۵۰ ملی گرام تابلیت بروفین ۴۰۰ تابلیت فولیک اسید ۵ ملی گرام تابلیت آسپرین ۸۰ ملی گرام تابلیت دگزامتازون تابلیت ویتامین سی جوشی این نخسه یا دارها برای چی است؟ آیا برای لوله ها که بسته باشن خوبه ؟
- ممکنه باردار باشم؟
پنج روز از اتر استفاده کردم برام برنامه داده بود سونی رفتم گفت تخمک ها پاره شوده چقدر میکشد بار دار شم
- کیست کورپوس لوتئوم
سلام من این سیکل قاعدگی فقط خونریزی در حد لکه بینی دارم و سونو انجام دادم که کیست کورپوس لوتئوم در تخمدان راست به ابعاد ۱۹ میلی متر داشتم .
- کیست مغز جنین
سلام ببخش من تو سونوگرافی هفته ۱۸گفتن یک کیست تو مغز جنین خوش خیم احتمالا تا هفته ۱۸ازذبین بره گفتن آزمایش آمینو سنتز بده ترسیدم ندادم به نظرت با چی درمان میشه


