Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی و پریودی و مصرف دروسبلا
سلام وقتتون بخیر من این ماه قبل از تخمک گذاری و در حین تخمک گذاری و در حال حاضر که دوره تخمک گذاریم تموم شده لکه بینی داریم دیروز یکم خون اومد بعد قطع شد امروز باز لکه بینی داشتم یکم امشب باز یکم خون اومد از قرص دروسبلا هم بخاطر کیست pcoاستفاده میکنم سه دوره هس ماه های قبلی اینجوری نبودم این ماه یکم تایم خوردن قرص خوردنم جلو عقب شد ایا این لکه بینی قهوه ای و خون طبیعیه؟20سالمه
- پودر اینوفولیک
سلام ببخشید من پودر اینوفولیک برای تنبلی تخمدان میخورم.میخواسم بدونم من چون فراموش میکنم بهترمیدونم بعد غذا استفاده کنم حدودا ۲_۳ساعت بعد غذا میخورم جوری ک تون اون ساعت هیچی نخورده باشم اینجوری اشکالی نداره؟؟قبل غذا همش فراموش میکنم
- رابطه جنسی
سلام خسته نباشید من دوساله ازدواج کردم و نزدیکی داشتم ولی طبیعی یعنی اب منی به داخل واژن نرختم ولی الان میخام اب منی را بریزم داخل واژنم ولی نمیخام باردار بشم لطفا کمکم کنید چیکا کنم که حامله نشم ایا با خوردن قرص ال دی میشه جلوگیری کرد؟ مصرف قرص ال دی چجوری هست یعنی با یکبار نزدیکی باید تا چند روز بخورم تا چه مدت باید بخورم و چند تا قبلا فقط یکبار خوردم حالت تحو با سرگیجه داشتم
- سلام خسته نباشید من دخترم برا هورمون مردانم قرص مصرف کردم اسپیرونولاکتون و ال دی العان ک قعط کردم کلی جوش زدم خاستم بپرسم میتونم خودم هفته ای ۳تا اسپیرونولاکتون ۲۵ بخورم بدون ال دی پری رو تغیر نمیده بخدا پول دکتر ندارم دیگه
- ضخخامت اندومتر
سلام. انشاالله ک عالی هستید ضخامت ۱۸ اندومتر نشانه سرطان است؟
- سونو وارژینال
رحم با ابعاد ۹۱در ۴۲میلیمتر با اکوی میومتر هتروژن همراهبا استریاهای اکوژن میومتر یال وحدود اندومتر ومیومتر ناواضح مطرح کننده درجاتی از تغییرات ادنومیوزیس منتشر رویت مشود این سونو رو دیروز دادم میشه لطف کنید توضیح بدین ممنون میشم
- لوپرومر
سلام اگه لکه بینی داشته باشی و آمپول لوپرومر بزنی مشکلی پیش میاد؟
- قرص بلاژست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من کیست اندومتریوز دارم بهم قرص بلاژست دادین و قرار شد چندروز دیگه مصرف کنم و من یادم رفت بهتون بگم که میگرن دارم ایا این قرص باعث شدید شدن میگرن نمیشه؟
- سزارین انجام دادهام 12سال پیش ولی از آن زمان دچار درد درناحیه شکم وعفونت شدید رحم هستم پماد وخشکن وامپول سفازولین زدم ولی خوب نشدم سونو گرافی رفتم مشکلی نبود وعفونت شدید دارد ودرد زیاد چه داردئی مصرف کنم
- غدد
سلام خانم دکتر هردو زیر بغلم یک برآمدگی مثل غده گرد مانند ایجاد شده که به دستم میاد درد هم داره یک بار همینجوری شدم بد ۱ هفته از بین رفت ایندومین باره اینجوری شدم سینهامم درد میکنه ۲۱ سال دارمو مجردم ایا خطرناک چیکار باید بکنمنگرانم
- توضیح دهید یعنی چه
سلام وخسته نباشید در سونوگرافی مشاهده رحم با اکوی مختصر هتروژن مشاهده شد ویک ضایعه هایپر اکوکاملا منظم وبیضی به ابعاد ۱۰میلیمتر ضایعه خوش خیم مشاهده شده
- سلام مادرم متوجه اکوژن کبدی شده ۵۶سالشون هست ایا خطرناکه یانه
- واژن….
سلام من امروز وقتی داشتم واژنم رو میشستم حس کردم چیزی داخله واژنمه با انگشت که لمسش کردم یک چیز نرم و یک جورایی انگار استوانه ای یا هم دایره ماننده که قسمت اولیه اش انگار پرز پرز و لایه لایه است (من دچار زگیل تناسلی هم هستم آیا به این موضوع مربوطه یا نه ) این چیه؟ آیا خطرناکه ؟
- درد معده
سلام وقت بخیر چهارمین ماهه که برای جلوگیری از بارداری از مارلین استفاده میکنم.درد قفسه سینه و سنگینی و سوزش معده دارم از عوارض این قرصه؟ طبیعیه؟
- پماد زخم رحم
سلام من فاویسم دارم برای درمان زخم دهانه رحم من پماد تریپل سولفا تجویز شده که در بروشور برای فاویسم منع مصرف و احتیاط ذکر شده، من به پمادهای کلوتریمازول و مترونیدازول وبتامتازون هم حساسیت دارم. پماد جایگزین هست مصرف کنم؟
- مشاوره
سلام خانم دکتر من مجردم به دلیل خونریزی زیاد هیستروکپی شدم و جواب پاتولوژیم اندومتر با اتیپیک هست، سه ماه قرص مجسترول بهم دادن، الان تو دوره یک ماهه استراحت هستم. خیلی نگرانم اصلا با قرص امکان داره خوب بشم
- روز سوم پریودی
سلام من چهارشنبه حدودای ساعت ۵ عصر پریود شدم برای آزمایش باید روز سوم مراجعه کنم روز سوم شنبه به حساب میاد یا جمعه؟!
- نتیجه سونوگرافی من چیست
با عرض سلام و خسته نباشید من یک کیست پنج سانتی هموراژیک داشتم که بعد از دوماه برطرف شد اما در سونو بعدی نوشته بود اندومتریال لاین 6م.م و حاوی مایع دارای اکوی داخلی
- پریود زودتر
من همیشه پنج روز زودتر از نوبت پریودیم پریود می شم.
- راهنمایی
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز. من خودم چندین سوال از شما پرسیدم و همیشه جوابهای خوب به من داریم و کمکم کردین . این دفعه یه مشکل برای یکی از اعضای خانواده پیش اومده یه دکتر خیلی خوب که تشخیص خوبی داشته باشه در زمینه فوق تخصص گوارش ومعده تو رشت برام معرفی کنید . من شهرستانم اسمشو بگین کافیه من مطبش پیدا میکنم و نوبت میگیرم تو رو خدا خیلی واجبه و من نگران هستم. خدا از شما راضی باشه و همیشه شاد و سلامت و موفق باشین مرسی.


