Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
مصرف شیاف مقعد در بارداری هفته نهم اشکالی ندارع؟
- سلام وخسته نباشیدبه دکتر
Normal thick echogenic decidual reaction is also noted این یعنی چی خانوم دکترممنون
- آیا باردارم ؟
سلام خانم دکتر ، من ۶ فروردین اولین روز آخرین پرویدم بود و این ماه برای بارداری اقدام کردم ،تقربیا یک روز در میان .۵اردیبهشت باید پریود می شدم ولی ۴اردیبهشت فقط یه قطره خون اومد درد زیر شکم و سینه دارم ولی از خون ریزی خبری نیست ،۲۸ سالمه و تا به حال پریودم عقب نیفتاده بود همیشه منظم و ۳۰ روزه بود امروز رفتم آزمایش خون دادم میزان bhcg یک بود ،این یعنی حامله نیستم ؟ یا اینکه احتمال داره زود آزمایش داده باشم ؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون .
- سقط
من درهفته ۷سقط باقرص میزوپروستول داشتم ولی فقط چند تیکه ازم افتادحالاهم خونریزی ندارم خیلی نگرانم
- کیست اندومتریوز
سلام من 28ساله هستم دو سال ازدواج کردم کیست اندومتریوز4سانتی دارم آیا میتونمباردار بشم ؟ نیازی به اقدام خاصی هست
- بارداری
سلام وقتی در بی بی چک قسمت c خیلی کمرنگ باشه آیا بی بی چک خراب است؟ آیا وقتی قسمت c در بی بی چک پررنگ باشد و قسمت t مانند سایه باشد باردار محسوب میشم؟
- سلام.
داخل سونو بعد سقط نوشته هترواکو حجم تقریبی 3cc. ومطرح کننده بقایای بارداری مشاده شد یعنی چی؟ایانیاز به کورتاژ دارم؟ چکارباید بکنم.
- لک قهوای ۹روز بعد از انتقال جنین
سلام
۹ روز پیش انتقال جنین داشتم امروز یه لک قهوای دیدم ۲ روز دیگه موقع پریودیم هست تو رو خدا بگید دلیلش چیه یعنی باردار نیستم
- آی یو آی
- تنبلی تخمدان
تاثیر متفورمین بر تنبلی تحمدان
- قرص کلومیفن
سلام وقتتون بخیر خانم من ۲۹سالمه تازه قرص روشروع کردم از رو پنجم قاعدگی خوردم والان روز هفتمه ولی پریودیم قطع شده حتی لکه بینی ام ندارم این طبیعیه تا روز نهم ادامه بدم؟؟
- با سلام آیا کیست پلی کیستیک روی باردار نشدن تاثیر میگذارد
- خونریزی پس از سقط
هفته پیش سقط داشتم به صورت طبیعی در هفت هفته با تشخیص بارداری پوچ، به خونریزی افتادم بعد از دو روز ی چیزی مثل تیکه گوشت دفع کردم، نا دو روز خونریزی شدید داشتم ولی کم شده الان، ولی تمام نشده، تا چه مدت خونریزی طبیعیه؟ احتیاج هست قرص یا دارویی مصرف کنم؟ دکتر بهم ۱۰ روز زمان داده بعد از آن برم سونو،
- بارداری
سلام خسته نباشید من حدود سه هفته پیش با نامزدم رابطه لاپایی داشتم ولی من لباس زیر داشتم حس میکنم مقداری منی روی لباس زیرم ریخت ولی اصلا مطمئن نیستم من تا اومدم خونه لباس زیرمو عوض کردم الان تایم پریودمه ولی ۲روزه که پریود نشدم احتمال بارداری هست؟
- قبل از بارداری
سلام . من ۱ خرداد۹۸ سقط داشتم به دلیل عدم رشد جنین و ایست قلبی جنین در ۹ هفتگی کورتاژ شدم .این ماه میخوام واسه بارداری اقدام کنم میتونم از الان قرص اسید فولیک رو بخورم ؟ همسرمم نیازه بخوره؟
- شیاف پروژسترون ۴۰۰ در بارداری
باسلام من حدود دوماهه که بدلیل طول سرویکس کوتاه(۲۲mm در ۳۲ هفته)و انقباضاتی که داشتم دکترم پروژسترون ۴۰۰ روزی دوتا تجویز کرده،این دوز از دارو خطری نداره؟و اینکه ادامش بدم؟الان هفته ۳۶ هستم باتشکر از راهنماییتون🌹
- تنبلی تخمدان
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر من تنبلی تخمدان دارم وکیست کوچکی داخل تخمدان و6ابان پریدشدم هنوزنشدم ودوست دارم یه بچه بیارم وقرص مدروکسی پروژسترون شبی دوعدد خوردم به مدت 10شب ولی پریدنشدم امروز یک روزه قرصه قطع شده وهنوزپریدنشدم میشم بنظرتون مشکل ازچیه ؟؟؟ممنون
- اشعه سی تی اسکن
سلام و وقتتون بخیر باشه ببخشید اگر کسی در دوهفته اول بارداری سی تی اسکن ریه کرده باشه و از بارداریش بی اطلاع باشه در جنین تا چه حدی اشعه اثر میذاره قبلا از راهنمایتون تشکر میکنم
- بارداری
سلام خسته نباشید میشه در بارداری قرص پرگناکر و آسپرین رو با هم مصرف کرد؟ ۱۲ هفته ام
- سوال بارداری
سلام خسته نباشین من۲۵سالمه نزدیک دوساله ک اقدام به بارداری کردم یه باربارداری خارج رحمی داشتم ک دفع شدپیش متخصص رفتم چندتاآزمایش برام نوشت ک مشکلی نداشتم حالامیخام باردارشم امانمیدونم دیگ چیکارکنم لطفاراهنمایی کنید


