Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- منظور از اکوژن درموید احتمال حاملگی یا نطفه هست؟
- خونریزی بعد سقط
سلام من س هفته ای هست ک سقط کردم و سر ده روز خونریزیم قطع شد و امروز باز خونریزی داشتم مثل پریوده یکوچولو تیره تر... دلیلشو نمیفهمم این الان قاعدگیه یاخیر؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید خدمت شما 🌹 ببخشید لطفا جواب منو بدین تو رو خدا جوابمو بدین ببخشید من 19 سالمه یه مدتیه که وسواس گرفتم و زیاد خودمو جلو اینه معاینه میکنم من با انگشت وسط و اشاره قسمت بالای لبه ها رو میگیرم و یکم باز میکنم بصورتی که بهاندازه بند انگشت تیکه گوشت سفید، خاکستری میبینم و بعد که یکم زور میزنم داخل واژن وسط همون تیکه گوشت بصورت لوزی باز میشه و اطرافش همون گوشته البته من اصلا چیزی یا شءی داخل، وارد، یا فرو نبردم و رابطه نداشتم فقط چون بصورت لوزی باز شده میترسم مشکلی باشه لطفا کمکم کنید توروخدا جوابمو بدین خدایی نکرده آسیب که ندیده آخه لوزی بود 🙏 من نمیدونستم باید کدوم زمینه سوال رو انتخاب کنم لطفا جوابمو بدین
- کیست تخمدان
سلام وقت شما بخیر.میخواستم بپرسم که توی جواب سونو خواهرم این جمله نوشته شده، آیا نیاز به پیگیری فوری هست یا اینکه مشکل خاصی نیست. A 47.5*25 mm cystic lesion containing fine internal echogenicity and few thin sepations is seen in Rt. ovary suggestive of hemorrhagic cyst.
- خیلی مهم بارداری تست
سلام برای ازمایش بارداری باید ناشتا باشم؟ و ازمایش بارداری فقط خون هست یا اینکه ادرار است
- پریود
سلام خانم دکتر من مجردم و ۲۱ سالمه من دوره های پریودم همیشه منظم بوده و هرماه ۲۹ ام پریود میشدم ولی ماه پیش ۲۵ ام شدم و این ماه هم امروز که ۱۲ امه دل درد و کمردرد دارم یعنی حس میکنم میخوام پریود بشم چرا اینجوری شدم؟ توی تیر ماه هم سونوگرافی رحم و تخمدان انجام دادم وهم همه ازمایشات هورمونی و خداروشکر همه چی نرمال بود ایا این موضوع خطرناکه خیلی نگرانم ممنون
- بتا ۴۰۰۰ روز موعد
سلام خانم دکتر عزیزم من سیکلم تو اقدام متغیر شد از ۲۷ تا ۳۰ روز ماه پیش ۳۰ روزه بود اخرین پریود ۲۳ ابان بود ۲۳ اذر بتا ۴۰۵۳ بود من ۳ روز قبل بی بی چکم مثبت شد و پررنگ بود من حساب میکنم حداکثر ۲۱ روزه میتونه باشه خطرناکه؟نه درد خاصی دارم جز درد خیلی خفیف پریودی لکه بینیم ندارم چرا بتام بالاست؟خارج رحمی نیست؟من مادربزرگم دوقلو داشتن ممنونم🙏🏼🙏🏼
- باسلام 51ساله مرد در جواب سونوگرافی آمده تصویر یکmassبزرگ هتروژن هایپواکو حاوی نواحی اکوژن دراسکروتوم به صورت جداگانه دلار بیضه ها به ابعاد67*79*145میایمتر وبه حجم 375سی سی رویت میشود که در بررسی باکالرداپلر واجد فلوید عروقی برجسته وواضح میباشد لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون
- گل شبو
با سلامخدمت شما .بعد از نزدیکی چون محافظت نشده بود قرص اورژانسی تنسی ۱/۵ استفاده کنم که اونو بعد از یک ساعت خوردم ، ۳۰ دی پریود قبلیم بوده و روز ۱۳ بهمن من از این قرص استفاده کردم پریودی منظمی هم ندارم .آیا امکان بارداری هست؟ البته در ماه های قبل برای جلوگیری از قرص ال دی استفاده می کردم .
- بارداری
سلام . من تو کتاب خوندم که خوردن گوجه دربارداری خوب نیست آیا این درسته؟ یا نباید فقط زیاد مصرف بشه؟ واینکه میشه در بارداری ماهی آمور خورد ؟
- سلام من هیچ گونه نزدیکی نداشتم و نامزدم و پنج ماهه که پریود نشدم سونوگرافی رفتم و تخمدان پلی کیستیک دارم به نظر شمامشکل از چی میتونه باشه ولی اینو میدونن که عفونت شدید دارم
سلام وقتتون بخیر من ۲۰ سالمه دخترم پریودم نامنظم بود یعنی هر دو سه ماه یک بار بعد خرداد رفتم آزمایش هورمونی دادم سونوگرافیم دادم که تشخیص داده شد تخمدان پلی کیستیک دارم ابعاد تخمدانم خیلی بزرگه بعد رفتم دکتر بهم دارو داد خرداد پریود شدم باز نشدم دو ماه تا ۲۰ مرداد یهو درد شدیدی گرفتم به مدت ۴ ساعت درد خیلی شدیدی تو ناحیه زیر شکمم داشتم که تحملش واقعا سخت بود بعد یه چیزی ازم دفع شد که خیلی بزرگ بود فک میکنم که کیسته آیا کیست پلی کیستیک دفع میشه؟ و اینکه خونریزی خیلی شدیدی دارم زیر شکمم درد خفیف دارم آیا این خونریزی خطرناکه؟؟ لطفا اگه میشه راهنماییم کنین
- افزایش آزمایش بتا بعد از سقط
آزمایش بتای من 10000 بود ب علت حاملگی مولار که با کورتاژ و ساکشن انجام شد،روز بعدش بتا شد 1135 امروز بعد یک هفته آزمایش بتا انجام دادم عوض کاهش بالا رفته و شده 1450 لطفاً بگید چیکار کنم خیلی نگرانم، از روز دوم سقط فقط قرص ال دی مصرف کردم با تجویز پزشک
- درد مقعد هنگام قاعدگی
سلام امروز عادت ماهیانم شروع شده مقعدم خیلی درد میکنه اصلا نمیتونم بشینم قبلن اینجوری نبودم
- عقب انداختن پریودی
من ۱۳سالمه و خواستم ببینم پرده دارم یا ن انگشت کردم خودمو دیدم ن و اینکه من الان ۲۰روزه پرسود نشدم دلیلش چیه؟؟
- کیست درمویید در تخمدان چپ
بدون بارداری۵ سال قبل عمل کیست درمویید در تخمدان چپ.بعد از ۲ سال از عمل حاملگیرخ داد و در حال حاضر ی دختر ۳ ساله.ب خاطر درد کشاله و مراجعه ب سونو تشخیص کیست درمویید.لطفا راهنمایی کنید
- معاینه
سلام ایا متخصص زنان معاینه مقعدی انجام میده؟
- کلیتوریس
علت خارج شدن ترشح از کلیتوریس هنگام نزدیکی و گاهی خارش ان قسمت. علت چیست؟
- واریوپیتیل امپول ۳.۷۵
سلام،با مصرف این آمپول دیگه نیازی به جلوگیری نیست؟
- کیست اکوفری ۳۰ مم
آیا کیست اکوفری باعث سقط جنین میشود؟
- انتقال جنین
با سلام خسته نباشید ۱۵ روز قبل انتقال جنین انجام دادم امروز آزمایش hcg دادم جواب ۱/۴ منفی بود آیا نیاز هست ۴۸ساعت بعد آزمایش مجدد بدم


