Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول بتامتازون
سلام خانم دکتر خسته نباشید. خانم دکتر میشه لطفا بفرمایید چه کسایی باید در بارداری آمپول بتامتازون بزنند؟ اگر خانمی علاعم زایمان زودرس نداشته باشد هم باید امپول بتامتازون تزریق کند؟
- رابط
سلام خسته نباشید خانم دکتر من در رابطه جنسی خیلی درد دارم واژنم خشکه از شما میخواستم که یک ژل روان کننده مارک خوب بهم معرفی کنین مرسی؟؟
- زگیل دهان
سلام وقتتون بخیر ببخشید سوزش دهان و لب میتونه از علایم زگیل دهان باشه؟ من یک بار یک سال پیش رابطه دهانی داشتم...
- تخمدان
سلام من سونو گرفتم و نوشته بود سایز تخمدان حداکثر نرمال و اکوژنیسیته استرومای افزایش یافته میباشد یعنی چی؟
- بارداری
سلام بنده 39سالمه اخرین زایمانم 9سال پیش جلوگیری نمیکنم اماتاحالاباردارنشدم پریودم منظمه
- بی میلی جنسی
سلام خسته نباشید در مورد بی میلی جنسی ازتون سوال کرده بودم کپسول لیبیدوفم تجویز کردید چطور استفاده کنم و تا چه مدت میتونم استفاده کنم ۲۷سالمه ده ساله ازدواج کردم یه بچه چهار ساله دارم یه مدت اینطوری شدم قند و ترویید هم دارم دارو استفاده میکنم که از بارداری برام موندن
- عمومی
با عرض سلام و خسته نباشید,متاهل هستم,درد زیر شکم و پریودی۱۰روز,که روزهای آخر لکه بینی دارم.سونو واژینال انجام دادم نوشته یک ناحیه اکوژن به ابعاد ۶×۱۳میلی متر.که سونو دوباره در روز چهارم پریودی تکرار شود.به دکتر نشون دادم گفت احتیاج به سونو مجدد نیس,باید کورتاژ تشخیصی انجام بدی,میخواستم بدونم دلیل کورتاژ تشخیصی چیست,آیا نیاز به این کار هست؟در ضمن قصد بارداری هم ندارم.ممنون میشم راهنماییم بکنید.
- هماتوم بعدسزارین
باسلام من هماتوم ۴سانتی دارم سزارین انجام دادم لطفابرای درمان راهنمایی بفرمایید
- بلرداری
سلام خانوم دکتر من ۵هفته باردارم دردپریودی دارم ترشحاتم آبکی شده تکرارادرار هم دارم...خاستم بدونم مشکلیه؟
- بارداری درتیرماه
سلام درتیرماه اقدام به بارداری داشتم آیا اشتباهه یانه چون درگوگل که زدم نوشته درماه تیربرای بارداری خوب نیس دلهره ترس دارم لطفاکمکم کنید
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من کیست تخمدان به ضخامت ۳۳ میلیمتر دارم و دکتر برام داروی دزوسپتیو تجویز کردن و الان نمیدونم چجوری باید مصرف کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- رابطه
سلام خانوم دکتر اگر موقع نزدیکی از روغن زیتون استفاده کنیم ضرر دارد ؟
- تیر کشیدن پستان
باسلام. مادرم ۶۵ سال سن داره رحم مادر در۳۵ سال برداشته شده و حدود ۱۰ سال پیش ماموگرافی سالم بود اما چند وقتی تیر کشین پستان در بالای پستان داره آیا دوباره باید ماموگرافی بشه؟ ماموگرافی خاصی باید انجام بده؟ تیر کشیدن پستان گاهی اوقات بالای پستان خطرناک هستش؟
- آندومتر
سلام وقتتون بخیر بنده امروز روز ۱۴ پریود سونو دادم که همه چیز در سونوام خوب بوده سایز تخمدان هم خوب بوده قط ضخامت آندومتر سه میلی متر بود . هر وقت هم سونو دادم ضخامت خوب بوده این ماه فقط سه میلی بوده و تا چهار روز پیش هم قرص ویتاگنوس میخورم به مدت دوماه که ۴ روزه قرصم قطع شده ایا این ضخامت رحم مشکلیه میشه بخاطر قرص باشه؟ مجرد هم هستم. دوره های پریودمم ۲۷ روزه هست و دوره خونریزیم یکسالیه که ده روزه شده. از بهمن تا تیر هم دوماه قرص روکین و سه ماه قرص سیپروترون کامپاند خوردم و تیر به بعد هم به مدت دوماه قرص ویتاگنوس که دکتر گفتن کلا دیگه قرص نخورم چون اثر نداشته رو تغییر پریودم و گفتن طبیعیه دیگه باتوجه به خوب بودن سونو و ازمایشات
- ن
سلام ای ا خوردن مکمل ایزو مکس باید با تجویز پزشک باشد
- سلام وقت بخیر ببخشید برای مصرف قرص دوفاستون حتما باید 11پریودی باشه
- سونوگرافی سینه ؟
با سلام درسونوگرافی من نوشته شده که ساختارهایپواکو با دیامتر mm8.73.2 ساعت 8 برست چپ بافاصله ی ۴cm از نیپل mm5 ازسطح پوست مطرح کننده ۳ Birades مشاهده میشود. سونوگرافی پیگیری ۶ الی ۱۲ ماه بعد پیشنهاد میشود. خواستم بپرسم ساختار هایپواکو چی هست ؟ دل نگران شده ام آیا توده یا مشکلی وجوددارد ؟
- اختلال در عادت ماهیانه
باسلام ، در چند ماه اخیر در فاصله اتمام پرید تا دوره بعدی ، یک روز لکه بینی در حدی که به لباس زیر نشت نمی کند دارم که در روزهای مختلف دوره اتفاق می افتد . دوره پریودم هم تقریبا منظم و 26 روزه است . امکان چه مشکلی وجود دارد ؟ تقریبا سه ماه است که صبح ناشتا یک قرص ویتاگونوس مصرف میکنم . عوارض ندارد ؟ ممنون میشوم که راهنمایی کنید
- ضخامت اندومتر
سلام وقت بخیر. ببخشید یک ماه پریودم عقب افتاد با نظر دکتر لتروزول استفاده کردم قبل از مضرف، ضخامت اندومتر 6 بود اما بعد از دو دوره استفاده شده 3. چه دارویی می تونه ضخامت را افزایش بد ممنون میشم از پاسخ
- حاملگی
سلام وقت بخیر ببخشید خانوم دکتر من بی بی چک زدن مثبت شد واینک باشگاه میرم تی ارایکس ضرر نداره ؟


