Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازای
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم و پنج سال عروسی کردم ک ی بار بارداری س قلو با امپول داشتم انا متاسفانه زایمان زودرس کردم بعد ک اقدام کردم دیگ نشد وقتی امپول خارجی زدم فولیکول های بارسایز خییلی خب داشتم ک دکترم گفت احتمال دو س قلوی هست اما بازم نشدم غلظت خونم دارم حالا نمیدونم اول درمون کنم یا بلزم برم دکتر بذا بارداری سنم 23شوهرم 33
- نازایی
سلام من پریودم تنظیم نیست فقط بایدامپول پروژسترون بزنم تابیاد چندماهه تصمیم به بارداری گرفتیم اماباردار نمیشم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر من تخمدان چپم کیست مشاهده شده دکترم برام قرص دزوسپتیو نوشتن امروز روز 15 پریودم میتونم از امروز بخورم
- ایستموسل
ایستموسل ۴ میلی متر رو جراحی سزارینم تو سونو دیده شد میخام اقدام کنم برا بچه مشکلی نیس خانم دکتر لطفا جواب بدین
- قرص سیبل
سلام دکتر برای پریود های نا منظم و تنبلی تخمدان سیبل تجویز کردند ۵ روزه دارم مصرف میکنم اما درد های خیلی زیادی رو در ناحیه زیر شکم تحمل میکنم میتونم این قرص رو قطع کنم ؟
- زایمان
سلام من ۲۹ سالمه به نظر شما زایمان طبیعی کنم یا سزارین
- واکسن گارداسیل روی تعغیر پریود تعصیر دارد
- جواب انومالی کانون اکوژن دربطن چپ قلب جنین
درهفته ۲۱ انومالی کانون اکوژن دربطن چپ قلب جنین مشاهده شده بنظر مربوط به کورداتندینی ها میباشد یافته فوق یک soft marker است کانون اکوژن یک سوراخه کورداتندینی یعنی چه
- سونوگرافی آنومالی
سلام خدمت خانم دکترعزیزبنده درهفته دوازدهم عددNB1.26mmبوده والان درهفته هجدهمNB4mmبوده باتوجه به اینکه غربالگری هام نرمال بوده ودرجنین پیلکتازی دوطرفه باعدد6mmمیلیمتردیده شده ایانیازبه آمینوسنتزدارم؟
- استحمام در قاعدگی
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم استحمام در دوران قاعدگی مضره یا مشکلی ایجاد نمیکنه؟ممنون از جوابتون
- سلام وقت بخیر خانم دکتر من هفته 6 بارداریمه ونمیخوامش چکار باید بکنم هیج دارویی هم استفاده نکردم
الان میتونم قرص یا آمپول استفاده کنم
- شکل لابیا
سلام. من راجع به لابیا های کوچک خودم از دکتر پرسیده ام که ازبالاوپایین به هم وصل نیستن وجدا هستند وبازهستن بعد عمل سپتوم و راجع به شکل لابیا دکترگفتن که لابیا نباید دو تکه شده باشه .منظوراز لابیا نباید دو تکه شده باشه نفهمیدم چی هست میشه دقیق منظور را بگید و راهنمایی کنید متخصصان عزیز. شرمنده ممنون میشم جواب بدید من در شهرستان زندگی میکنم به دکترم دسترسی ندارم .
- زنان ونازایی
باسلام خسته نباشید.۷ساله ازدواج کردم۲سال قرص ال دی مصرف کردم.الان جلوگیری نمیکنم نتیجه نگرفتم.چند بار دکتر رفتم سنو نوشته گفت فولیکول ۹.۱۰ ۱۲.داری ضعیفند قرص لترازول وکلومیفن با آمپول دور ناف و رو بازو استفاده کردم باز نتیجه نگرفتم.همه اینا تویی دوره ۳ماهه.دکتر گف باید بری مرکز نازایی.تازه پریودمم منظم ودردناکه و چند دوره پریودم عقب میفته.حالا تشخیص شما چیه
- تست بارداری
سلام من قبل موعد پریودیم ۳تا تست گرفتم ومنفی بودن آخریشون در روز ۲۶ سیکلم گرفتمش دوره ام ۲۸روزس آیا باردارنیستم با این وجود
- پولیپ آندومتریال
سلام من توی سونو گرافی واژینالم پولیپ اندومتریال رویت شده.... این به چه معناست و راه درمانش با دارو حل میشه؟ روی باردار شدن تاثیری میزاره؟
- اقدام به بارداری
سلام. من حدود یک هفته هست که تصمیم به بارداری دارم سوالم اینه ک من هیچ احساسی از ریختن اسپرم به داخل واژن ندارم آیا این نشانه چیز خاصی است؟
- بی میلی جنسی
من قرص آسنترا میخورم وکلرودیازپوکساید آیا این قرص ها باعث بی میلی جنسی میشن آیا اگه بخوام قرص xovit بخورم با این قرص ها تداخل دارویی داره ؟
- بیماری اندومتریوزیس
کورتاژ شدم ودکتر تشخیص آندومتریوزیس دادند و آمپول واریوپپتیل دادند وگفتند پریود نمیشید تا سه ماه سه دوره آمپول هر ۲۸ روزبزن ولی من پریود شدم بعد از ۲۰ روز این مشکلی نداره ؟
- آمپول پروژسترون
سلام من امپول پروژسترون ۴ روز زدم همون شب اول لکه بینی داشتم !
قطع شد این چند روز روی پدم ترشع زرد رنگ دیدم
مشکلم چیه ؟!
باردارم ؟!
۲ باره آمپول رو بخرم تزریق کنم ؟ تنبلی تخمدان ام دارم - قرص امگا3
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید خانم دکتر من واقعا تو بلع قرص امگا 3مشکل دارم میتونم روغن داخلش دربیارم و بخورم.مشکلی ایجاد میشه؟ البته ماه 4 بارداری هستم


