Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
با سلام من از مقعد رابطه داشتم و با دستمال جلوی واژن را مسدود کرده بودم و حنا دخول هم رخ نداد و بعد تموم شدن رابطه مایع منی آقا اومد و طوری بود ک دستش گرفت زیرش امکان بارداری صفره؟؟
- لیزر
ایا شما لیزر هم انجام میدهید؟
- آزمایش بارداری
سلام خانم دکتر من دیروز یک سوال پرسیدم ک گفتم بعد از سیزده روز از آخرین نزدیکی رفتم آزمایش خون و شما گفتید معمولاً 14 روز بعد نزدیکی انجام میشود و عرض کردید اگه شک دارید با baby chek تأیید کنید.من نظر شما برام مهمه و شک من را برطرف میکنه.. آیا به آزمایش خون بعد 13 روز از نظر شما میشه اطمینان کرد ک در نتیجه نوشته Negative?
- باردارهستم 😍
سلام خانوم دکتر باردار هستم 7هفته و5روزمه و17روزازکرونایی گرفتم گذشته منو ببخشید دسشویی بزرگمو که فشارمیدم یه لکه قهوه ای خیلی کمرنگ ازجلوم میاد بیرون مثل اخرپریدی اون موقع هام میمونه علتش چیست ؟ممنون
- انتقال
روز ۷ انتقال جنین فریز شده بی بیچکم منفی شد آیا احتمال مثبت شدن از مایش خون هست
- سونوگرافی رحم و تخمدانها از شکم
سلام.خانم دکترمن از رفتن به دکتر زنان میترسم لطفا کمک کنید.نتیجه سونو این است.حدود رحم منظم است.تصویر یک کیست نابوتین به دیامترپنج م.در ناحیه سرویکس مشاهده شد.اکوی میومتر هموژن است.تخمدانها دارای اکوی طبیعی میباشن یک فولیکول غالب به دیامتر چهارده م.م در تخمدان راست رویت شد.یک فولیکول غالب به دیامتر بیست م.م در تخمدان چپ مشاهده شد که به نظر دارای مختصر آکوی داخلی میباشد که میتواند مطرح کننده فولیکول هموراژیک باشد.مایع آزاد در کلدوساک خلقی رویت نمیگردد.
- متخصص زنان وزایمان
من تقریبا ۱ ساله که قرص سیبل مصرف میکنم هر ماه سرتاریخ پریودمیشم ولی این ماه سرساعت قرص رو مصرف نمیکردم و زمانی ک پریود شدم پریودیم بیشتر ده روز طول کشید اما خونریزیم خیلی کمه آیا باردارم یا اینکه مشکل جدی وجود داره؟
- درد بخیه
سلام خسته نباشید ۱۵ ماهه سزارین شدم چند وقته ک حس میکنم بخیه به دو طرف کشیده میشه یه طرفشم سوزش داره طبیعیه؟ سنی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنین خدانگهدار
- درباره پریودشدن
سلام ۱۸ سالمه از همون اول پریودم نامنظم بود دکتر رفتم بهم قرص ال دی و ان داد بعدش ک باز پریودم منظم نشد دکترم یه دکتر زنان دیگه بهم معرفی کرد پیش ایشون رفتم قرص دوفاستون تجویز کرد قرص ک میخورم هر ماه هیچ مشکلی ندارم و برام پریود میشه اما چون قیمت قرص بالا بود بحاش قرص مدروکسی پروستروژون تجویز کرد دکترم گفت هیچ نشکلی نداری تخمدانت سالمه سونوگرافیم انجام دادم فقط هورمونم نامنظمه میترسم خانم دکتر خواستم بپرسم بعد ازدواجم راحت میتونم بچه دار شم
- تعییین جنسیت
- حامله شدن بعد از عمل ناف
- زایمان طبیعی
سلام جنینم سفالیک شده شما لگنو معاینه میکنید و اگه مناسب باشه زایمانو انجام میدید؟ چون بعضی ها به شدت بخیه میخورند و درد میکشند. خیلی استرس دارم خانوم دکتر ایکاش همون بریچ میموند😞😞😖
- کمبود تخمک
سلام،وقت بخیر ۳۷ ساله هستم وسال آینده میخواستم باردار بشم متوجه شدم کمبود تخمک دارم خواستم بپرسم با وجود مشکل کم بودن تخمک یکسال جلوگیری خطرناک هستش؟!
- دردمقعد
سلاممنمدتهاستکهیهدردخیلیشدیدناحیهزیرشکمموتیرمیکشهداخلمقعدمدردخیلیبدیهستشحتیرودهبزرگمسفتمیشهتوروخداکمکمکنید
- تأثیر صدای بلند بر جنین
سلام خانوم دکتر عزیز.هفته 29 بارداری ام.میتونم بمدت سه ساعت در جشن عروسی پسر خاله م شرکت کنم؟بخاطر تاثیر صدای بلند روی جنین می پرسم.ممنونم از لطفتون
- پرولاکتین
من پرولاکتین بالا داشتم ۱۴۰۰ که دکتر متخصص غدد بهم قرص گابرلین نیم دادن ۳ ماه خوردم و الان شده ۱۳ میخواستم ببینم اگه باردار بشم باز بابد قرص گابرلین رو ادامه بدم یا دیگه لازم نیست بخورم ؟
- سینه
باسلام وعرض ادب من چند وقت پیش احساس تودهای درسینه چپم داشتم که سینه چپم چندین ساله با فشار ترشح داره خودبخودی نیست با فشار که سونو دادم چندتا کیست کوچک داشتم مجاری شیریم باز بود که یکسالو نیم بچمو از شیر گرفتم حالا با این تفاسیر و ترشح با فشار دادن میشه مشکلی باشه سونو تشخیص نده البته من مادرم سرطان سینه داشته بخاطر اون نگرانم وگرنه دکتر سونو بهم گفت چندتا کیست کوچیکه که مشکلی نداره
- سلام خانم دکتر عزیز من 21سالمه دو ماه دوباره حامله ام امروز خیلی سوزش شکم دارم بالای شکمم
- پباسلام خانم دکترحرکت اسپرم شوهرم ضعیفه بیام پیشتون ممکنه باداروحل بشه به امیدخداباردارشم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته شش بارداری هستم از دیروز زیر شکمم طرف راست درد گرفت وشب شیاف پروژسترون گذاشتم وخوب شد امروز هم بعضی موقع همون درد میگیره وبعد از استراحت کردن خوب میشه ولی اثرش بازم هست لکه بینی و خونریزی هم خدا رو شکر ندارم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید ایا ممکنه مشکلی باشه.


