Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- طرز مصرف دارو
سلام من تازه میخوام شروع به مصرف قرص دوفاستون کنم دکتر بهم گفت از روز اول پریود بخورم تا ۱۴ روز .. ولی نمیدونم بعد ۱۴ روز چکار کنم چقدر فاصله بینش باشه چطوردوباره شروع کنم ..دوباره از ماه بعد به همین صورت ؟؟
- واکسن
سلام واکسن گارداسیل راتوصیه میکنیدبرای پیشگیری ازسرطان رحم واچ پی وی من هیچ مشکلی ندارم میتومم بزنم عوارضدارد
- سزارین پنجم
سلام من ۳ساله از آخرین زایمانم میگذره آیا میتونن دوباره بار دار شوم آخه من سزارین اونم سزارین پنجم ممکنه یا نه
- سمت راست شکم
سلام خانم دکتر من ۲۰سالمه و چندسال پیش سمت راست شکمم دردگرفت رفتم دکتر برام سونو تخمدان و اپاندیس نوشت بایه ازمایش جوابش رو برای دکتر بردم که گفتن مشکلی نداری و عفونت جزیی هست و قرص مترونیدازول برام نوشت الانم بعضی وقتها همونجای شکمم دردمیکنه ولی زود خوب میشه بنظرشما دوباره برم دکتر؟
- بارداری
سلام خسته نباشید من و همسرم دو روز مونده بود به شروع پریودیم رابطه داشتیم و اینکه ریخت داخل واژنم و الان سه روز هستش که پریودم آیا احتمال بارداری هستش؟
- واکسن گارداسیل
سلام و عرض ادب. خسته نباشید میخواستم بدونم ایا در مطب شما تزریق واکسن گارداسیل صورت میگیره؟ و اینکه ایا میتونم واکسن رو پیش خودتون تهیه کنم؟ چون هرچقدر در داروخونهها میگردم میگن موجود نیست
- بارداری
سلام خسته نباشید.من چند ماهه اقدام به بارداری کردم ولی هنوز باردار نشدم هیچ مشکلی هم ندارم الان حدودا ۱۳روز از وقت پریودم گذشته ولی تواین چند روز درد کمر و سینه دارم تست بتا هم انجام دادم منفی بود شما نظرتون چیه
- سونوگرافی
سلام.سونو از سینه انجام دادم چند کیست ساده درپستان سمت چپ وراست دیده شده توده solidدیده نشده درناحیه آگزیلاری دوطرف لنف نودهایی با نمای ری اکتیو به حداکثرابعاد 5*10وضخامت کورتکسmm 5*1دیده شده آیا این تورم قابل درمانه اقدام به بارداری کردم آیا بارداری برای این شرایطم خطرناکه؟
- طول سرویکس
سلام من سی و یک هفته ام با طول سرویکس ۲۹/۲ در حالت عادی و در حالت والسالوا ۲۴ باید استراحت مطلق باشم؟ دارویی ک دکتر داده شیاف پروژسترون و آمپول بتامتازون هست
- بلوغ زودرس دخترم درد سینه آمپول واریوپپتیل فرانسوی تزریق کنم براش خوبه
دخترم 8سالش هست میگه درد سینه دارم چیه ذره رشد داره من میخوام واریوپپتیل فرانسوی 3/75بزنم خوبه ممنونم
- بارداری
باسلام،اين ماه براي بارداري اقدام كرده ام ،فوليكول بالغ هم داشتم ،بعد از تخمك گذاري ترشحاتم كم شد و واژنم خشك،ميخواستم بدونم يعني اين ماه باردار نشدم؟ چون شنيده ام اگه نطفه تشكيل بشه ترشحات زياد ميشه ،يا اينكه اين براي همه صادق نيست؟
- عفونت واژن
سلام خانوم دکتر
من حدود ۱ ماه هست که تکرر ادرار دارم
یعنی بلافاصله بعد از ادرار بازم هم احساس میکنم که ادرار دارم
و اینکه ترشحات سفید پنیری و غلیظ دارم که میشه گفت زیاد هم هست
اما ترشحاتم میشه گفت بو نداره
و اینکه خارش و سوزش خیلی کمی هم گاهی دارم میخواستم بدونم که تکرر ادرارم بخاطر عفونت واژن هست یا عفونت ادراری ؟ البته ازمایش کشت ادرار و خون دادم بنظرم که چیزی نبوده یعنی عفونت ادراری نداشتم عکس ازمایش را میفرستم - سینال اف عزولانی تزریق بشه جواب نمیده یعنی باید دوباره تزریق کنم
- اقدام
سلام بعداز مصرف امپول ام جی و سینال اف و قرص لتروزول نزدیکی بازم مثل قبل باشه یک روز در میان...
- داستینکس
سلام. وقت بخیر.
دکترم بهم داروی داستینکس نیم تجویز کرده و گفته هفته ای یک شب بخورم و شبها موقع خواب بخورم.. گفت دقیقا راس یکهفته بخورم.. ولی دیشب که سومین نوبتش بود فراموش کردم.. میخواستم بدونم الان که روزه بلافاصله بخورم یا بذارم برای شب؟
- رشد جنین
سلام خانم دکتر عزیز، هفته ۳۳ هستم برای مراقبت رفتم دکتر از روی شکم گفت که بچه خوب رشد نکرده و باید غذاهای مغذی بخورم حالا سوالم اینه آیا از روی شکم میشه تشخیص داد بچه خوب رشد نکرده؟ و میتونم از پودر لیدی میل استفاده کنم؟با توجه به اینکه ۲/۵ کیلو بیشتر از حد مجاز تاحالا وزن اضافه کردن ممنون از پاسخگو بودنتون🙏🙏 وقت بخیر
- سوالم پایین هستش
فراموش کردم بگم ک تاریخ پریودیمم15بوده و نشدم و الان سه روز گذشته و با این اتفاق ایا چیز نگران کننده ای؟ درد و سوزش و حس خیسی در شکم و پهلو و تخمدان دارم
- پستان
با عرض سلام وخسته نباشید . 34 ساله هستم و 5 سال است که ازدواج کرده و باردار نشده ام. مشکلی که دارم اینست که سینه چپم اکثرا احساس خارش دارد . ممکن است که مشکلی وجود داشته باشد؟ چون شایری که باید روی نوک سینه باشد ، سینه چپم ندارد . لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم
- تعیین جنسیت
سلام.براى تعيين جنسين فقط رژيم ميدين يا دارو هم هست؟
- قرص گین آپ در زمان پریود
سلام من 17سالمه مشکلی هست توی پریودم هم قرص گین آپ رو قطع نکنم؟


