Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام چرابعدازسقط عددبتابالامیرود
- ترشح قهوه ای پستان
با سلام.2 سال از قطع شیر دهیم میگذره از پستان چپم وقتی فشار میدهم ترشح قهوه ای بیرون می آید. بعضی اوقات خودم به اندازه یه قطره خیسی روی پیراهنم سمت چپ حساس میکنم و در پستان چپم کیست 1و نیم میل و چند کیست ریز هم دارم.فقط یه ده روز مانده به زمان پریودیهام درد و سنگینی و احساس سفتی در سینه چپ دارم و پریود که میشم درد و سفتی برطرف میشه و راحت میشم باید چه کار کنم نگرانم. 34 سال سن و یه بچه دارم. راهنماییم کنید ممنون
- جواب سونوگرافی
سلام من ۳۹سالمه کلاتوپرویودیم ازاول مشکل داشتم وسخت پریودمیشدبادارووسوزن وقرص اورژانسی.این سری برااولین بارپرویودشدم الان ۱۳روزه خوب نشدم ورفتم دکترزنان فرستادسونوگرافی واژینال وانجام دادم.درسونوگرافیم اومده چندکیست نابوتین درسرویکس بزرگترین آن7mmاندازه گیری شد.ضخامت دولایه اندومتر6mmومابین دولایه اندومترمایع اکوفری به ضخامت2mmدیده میشود تخمدان راست وتخمدان چپ فاقدکیست دیده میشود دربرش میدساژیتال باسایز86×38والگوی میومترنرمال وفاردصایعه فوکال مشاهده میشود درادنکس هاضایعه ای دیده نشد مایع درکلدوساک مشهودنیست میخواستم ببینم سونوم جوابش چیه باتشکر
- سنو گرافی رحم و تخمدانها
سلام وقت بخیر در جواب سنوگرافی من زده ضایع اکوژن با ابعاد ۸.۵mm در کاویته آندومتر دیده میشود یعنی چی ؟آیا خطرناکه
- سلام وقت به خیر ۹ ماه بعد از زایمان پریود شدم ۴ روزه تمام شده
سلام ۹ ماه بعد از زایمان پریود شدم ۴ روزه تمام شده یک هفته میگذره الان سه روز آبریزش دارم الان یه تکه گوشتی شفید همراه با آبریزش زرد خارج شده همراه با کمردرد شدید علت چیست ممنون
- لکه بینی
سلام خداقوت هنوز دو عدد قرص زرد رنگ سیبل مونده که دیشب لکه دیدم، دلیلش چیه؟
- باید از گجا بدونیم برداریم بارداری چی نشانه های داره
- مربوط به زنان
تصویر کانون اکوژن به ابعاد ۷.۱*۱۰.۷mmدارای مناطق کلسیفیه داخلی وباحدود نامنظم چسبیده به قسمت قدامی اندومتر رویت شد یعنی چی؟
- مهم
سلام بخاطر چی یکی از سینه هام از اونیکی یکم بزرگتره میترسم مشکل باشه هست؟
- احتمال بارداری با پیشاب
سلام.من مجردم 22 سالمە. سکس از واژن داشتم و بە صورت طبیعی پیشگیری کردیم. بە نظرتون احتمال بارداری با پیش آب در من وجود دارە؟
- سلام من ۱۶ هفته باردارهستم از هفته ۹ که حاملگیم فهمیدم
که فهمیدم حامله هستم دکتر برام بخاطر سقط قبلی که داشتم بهم شیاف . آسپرین. وآنکوکساپارین ۴۰۰ داد گفت تا ۱۶ هفته استفاده کن بعد بیا بهت آمپول پروژسترون بدم هفته یکی بزن سوالم این که اگه آمپول انوکساپاین رو قطع کنم اشکالی نداره
- نامنظم بودن پریودی
سلام من ۲۳ ساله و مجرد هستم پریود من همیشه نا منظم بود یا ۲ ماه یا ۳ ماه عقب می افتاد و زمانی که پریود میشدم درد شدیدی در زیر شکم و کمر داشتم و خون ریزی شدید هم داشتم تا اینکه ۴ سال پیش یه بار ۴ ماه پریود نشدم و به دکتر مراجعه کردم و دکتر برای من آمپول نوشت که هرماه میزدم تا پریود شم یه مدت آمپول زدم و قرص مصرف کردم وبعد مصرف قرص و آمپول قطع کردم خوب بودم و سر وقت پریود میشدم ولی الان ۴ ماهه دوباره پریود نمیشم ولی بعضی وقت ها فقط لکه قهوه ای میاد لطفا من رو راهنمایی کنید باید چیکار کنم ببخشید که طولانی شد
- مایع
سلام من ۱۵سالمه و مدتی پیش کنار دلم یعنی یکم نزدیک به کلیه درد گرفت و یک ماه گذشت درد شدید تر شد خیلی شدید رفتیم دکتر آزمایش شکم و لگن نوشت العان که جوابش اومده قید شده مایع Small amount در کلدوساک مشاهده میشه و رحم با اکوی هموژن دیده میشه مشکل چی میتونه باشه چه اقدامی باید کنم؟
- بارداری در پریودی
سلام و خسته نباشید من دو ماه است که قرص ضد بارداری ال دی و سیپروترون کامپاند را از روز اول پریود مصرف کردم. در روز چهارم پریود به دلیل خونریزی بسیار کم با همسرم نزدیکی داشتم. میخواستم ببینم با وجود مصرف قرص از اولین روز پریود احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید و از نگرانی راحت خلاص بشم
- روابط زناشویی و بارداری
سلام. آیا تحریک سینه ها توسط همسر برای جنین ضرر دارد؟ و برای کسی که طول سرویکسش۲۹ است مشکلی دارد؟ ممکن است باعث کوتاهی سرویکس شود؟
- кракен darknet
[url=https://thekaleproject.com]вход на кракен сайт[/url] - kraken darknet, kraken зеркало
- عزیزم خطرناک هستش کیست داخل سر جنین
سلام عزیزم من الان 35سال دارم الان باردار هستم رفتم سنو آنامالی انجام دادم میگن داخل سر بچه دو تا کیست وجود داره آیا خطرناکه الان 21هفته هستم لطفاً کمکم کنید نگرانم ممنون
- عفونت قارچی
سلام وقتتون به خیر خانم دکتر ببخشید من عفونت قارچی دارم و دکتر برام پماد کلوتریمازول نوشتند به همراه اپلیکاتور برای هفت شب در این ۴ شب گذشته بزای این که اپیکاتور راحت وارد واژن بشه لایه ی بیرونی را ژل لوبریکانت میزدم و یکدفعه الان به ذهنم رسید که نکنه در فرایند درمان اختلال ایجاد نکند ممنون میشم جواب بدهید
- درمورده پرده بکارت
سلام..من کسی ازدواج کردم که پرده بکارت نداره.وبهم میگه ارتجای هستش..واجازه هم نمیده ببرمش دکتر..الان نزدیک به ۱۰سال میگذره..من دارم عذاب میکشم..توروخداکمکم کنید..تابدونم به چه شخصیتی دارم زندگی میکنم.
- قاعدگی نامنظم
با سلام ، برای قاعدگی نامنظم به پزشک مراجعه کرده بودم. قرص سیبل رو تجویز کردند ، گفتند که از روز سوم قاعدگی مصرف کنم ، من اشتباها اولین قرص سفید رنگ رو مصرف کردم آیا مشکلی پیش نمیاد ، برای روز های آینده (چهارم به بعد) کدام قرص ها را مصرف کنم؟


