Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هزینه تعین جنسیت پسر
هزینه تعین جنسیت به روش اسپرم وتخمک
- آی وف اف
سلام وقت بخیر سه روزه انتقال دادم از همون روز اول انتقال ،لکه بینی دارم لکه بینی قهوه ای همراه با رگ های خونی ولی خیلی کم
- عفونت اداری
EP. Cell ادرارم 8_10هست و ماه 5 بارداری من هم هست چه دارویی مصرف کنم آیا خیلی خطر دارد
- عفونت ادراری در شیردهی
سلام من عفونت ادراری دارم دکتر قرص سیپروفلوکسین تجویز کرده به بچه هم شیر میدم چیکار کنم
- بارداری
سلام خانم دکتر من عمل فتق ناف انجام دادم چند ماه بعدش میتونم باردار بشم
- تاخیر پریودی
سلام من یک رابطع بدون دخول داشتم دوماه پیش ت اون ماه پریود شدم یکی ا پریودام چار روز عقب افتاد ولی ماه بد سروقت شدم این ماه پریودم ده روز عقب افتاده بیبی چکمزدم ی خط کمرنگ افتاده باردارم ؟ی میتونه بخاطر تغییر فصل و استرس مسافرت ده روز عقب بیفته ؟ ممنون
- تاخیر پریودی
سلام من 17سالمه دوماه و نیم که مریض نشدم و سو نو گرافی هم که رفتم نوشته تخمدان سمت راست به ابعاد25*45. تخمدان سمت چپ به ابعاد 28*50 اکوی پارانشیمال آن به صورت خفیف و یکنواخت افزایش یافته تصویر فولیکول های کوچک متعدد حداقل 10تا12عدددر هر طرف به دی امور هایmm 8-4 با لوکالیز استیون عمدتا پریفرال در هر تخمدان رویت گردیدند نمای فوق در درجه اول مطرح کننده pcoD می باشد تطابق با علائم بالینی و بررسی هورمونها جهت رد یا تایید احتمال وجودpcodتوصیه می شود
- زنان وزایمان
سلام .من چند بار با یه آقایی وارد رابطه شدم واین دوبار آخری هم اب ریخته شد ولی من سریع بلند شدم وپریود هم نمیدونم دقیق دقیق کی بود باید چکار ؟ممنون میشم جواب منو بدید
- سونوان تی
سلام خسته نباشید میخاستم بدونم توی رشت بیمارستان های دولتی ام سونوی ان تب رو انجام میدن؟کسی از قیمت این سونو اطلاعی داره حدودابیمه روستایی هستم
- لانه گزینی
سلام خانوم دکترلانه گزینی یک روزه یاسه روز
- کورپوس لوتئوم
سلام من متوجه شدم باردارم بتام۳۰۰۰ اولین روز اخرین قاعدگی ۶هفته ام رفتم سونو نوشته ۴هفته و خورده ای در جای مناسب.فقط نوشته یک کیست هموراژیک در تخمدان راست که میتواند مطرح کننده کورپوس لوتئوم باشد ..این منو نگران کرده
- سردرد در بارداری
سلام خانم دکتر من در هفته ۱۱ بارداری هستم گاهی سردردای شدید میگیرم با حالت تهوع قبلا سابقه میگرن داشتم ،میتونم از شیافت دیکلوفناک استفاده کنم؟و اینکه چندبار پماد ویکس مالیدم به پیشونیم بهتر شدم آیا این پماد مشکلی داره برای جنین؟
- درمان عفونت دائم چیست
- سلام دکتر وقت بخیر جواب هیستوسکوپس منومیدهید
SP.Endometrium,biopsy Macroscopy.SRIF consists of multiple tan elastic tissue, tm.5x3x3 cm. Microscopy: supported the following diegnosis. Diagnosis:Endometrium,biopsy :
- پریود نشدن
برای تنظیم قاعدگی چیکار کنم حتی قرص سیبل هم خوردم و باز هم با ان مریض میشم
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من قبلا یه سوال از شما پرسیدم ،وزنم نرماله،تنبلی تخمدان دارم،گفتم چرا قبلا با دارو تحریک تخمک گذاری پریودام منظم بود ولی یه مدته با همین داروها پریودام تا دوهفته هم عقب میوفتد،گفتین در صورت تغییر وزن ممکنه داروها موثر نباشند،خانم دکتر ببخشید منظورتون افزایش وزن بود؟؟؟یا کاهش وزن هم روش تاثیر داره؟؟؟وباعث اختلال میشه،آخه من تواین مدت وزنمو کم کردم
- تشکر
با سلام و عرض ادب میخواستم بابت راهنمایی و پاسخگویی سریع و بی چشمداشتتون ازتون تشکر کنم.اجرتون با خدا🌷🌷
- مهم
سلام خانم دکتر .ببخشید من چند ساله یه دونه اول لبه ی واژنم هست ک داخل پوست هست .این یعنی چی. خطرناکه؟ و خیلی وقت ها دو طرف واژنم چیزهای سفید هست .متاهل هم شدم چند مدته
- کرم های مراقبتی پوست
سلام خانم دکتر .درسته که میگن خانم های باردار هر محصول مراقبت پوستی رو نباید استفاده کنن؟
- سلام عمل جرایی کورتاج برای چی میشه و اگه انجام بده بعد ها دوباره باردار میشه یا نه


