Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- برامدگی متحرک در کنار نقطه جی
سلام خانم دکتر لطفا منو راهنمایی کنید خیلی استرس دارم دو هفته پیش در کنار ناحیه کلیتوریس زیر پوست یه برآمدگی اندازه یه نخود ایجاد شده که با دست اینور اونور میره روز ا ل که دست زدم خیلی درد گرفت ولی فعلا درد نداره چی میتونه باشه این در ضمن در منطقه ای زندگی میکنیم که سرطان خیلی شایع شده
- قرص اورژانسی لوونورژسترل تاریخش ۲۰۲۳ ۱۲ ۹۴ هست آیا تاریخش گذشته ؟
- بارداری
باسلام خانم 44 ساله هستم پریود نامنظم دارم یکی دوروز اول لکه بینی بعد پریود میشم و7 روزه پاک میشم اینبار سروقت پریود شدم یک روز لکه بینی داشتم 10 روز است پاک نمیشم خونریزی زیاد بوده رابطه کنترل نشده دوبار داشتم اما سابقه بیشتر از 7روز پریود را ندارم یک ماه قبل سونو دادم کیست نداشتم دارو کلروکین و قرص چربی خون مصرف می کنم امکان داره باردار باشم
- شیاف
سلام خانم دکتر خسته نباشیدمن چند روز پریودم عقب افتاده بود رفتم دکتر به من گفت کیست سه و نیم داری چون در اقدام به بارداری بودم گفت فعلا این ماه ال دی مصرف کن بعد بیا چک کنم اگه کوچیک شده بود اقدام به بارداری مجدد انجام بده من موقع معاینه گفتم یکم ترشح دارم دکتر معاینه کرد گفت خیلی کم ترشح داری ۷تا شیاف داد گفت استفاده کن من بعد از چند روز که آمپول پروژسترون زدم شیاف استفاده نکردم و پریود شدم بعدش تقریبا اصلا ترشح دیگه ندارم بنظرشما الان شیاف رو استفاده کنم یا چون اصلا ترشح من قطع شده باز استفاده کنم یا دیگه نیازی نیست دکتر گفت بود یکم ترشح داری
- میکرواینجکشن
سلام . خسته نباشید . من دو بار میکرو انجام دادم ولی بی نتیجه بود . میخواستم بپرسم روشی نیست که دکتر بتونه باهاش احتمال موفقیت رو بالا ببره ؟
- مشاوره
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید وقتتان را می گیرم.می خواستم بدانم آیا شما مشاوره و همراهی برای تعیین جنسیت قبل از بارداری انجام می دهید؟ با تشکر فراوان
- مصرف آنتی بیوتیک با قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من حدود چهار روز قبل اورژانسی مصرف کردم الان بعلت سرماخوردگی اگه آنتی بیوتیک مصرف کنم اثر اورژانسی کم یا از بین میره ؟؟؟
- سلام هزینه فریز کردن چقدر است؟
- استفاده همزمان قرص راکوتان و ال دی مشکلب ابنجاد نمیکنه؟؟؟
قرص راکوتانو استفاده میکنم الان میخوام برم زیارت و از قرص ال دی استفاده کنم مصرف هم زمان این دو قرص مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟؟
- iui
سلام خسته نباشید خانوم دکتر من بیمارستات پرسیدم هزینه ی iuiرو اما گفتن بستگی ب دکتر شما داره ینی دکتر باید بگه ک چقد میشه خواستم بپرسم شما چقد میگیرن بابت iui
- حاملگی پوچ
سلام منAVF کردم. ۲۹ شهریور تخمک کشی و ۳۱ شهریور انتقال انجام شد هفته ۵ بودم که دکتر سونوگرافی واژینال و شکمی انجام داد و گفت ساک حاملگی تشکیل شده جنین هم هست اما ضربان نداره. هفته بعد سنوگرافی واژینال انجام دادم دوباره همون حرف رو زدن و گفتن ضربان نداره. ۱۰ روز بعد یعنی دیروز ۲۳ آبان دوباره سنو شکمی انجام دادم گفتن ۵ هفته و ۴ روز هست و ساک حاملگی پوچ هست. امروز هم دوباره سونوگرافی واژینال انجام دادم و گفتن الان پوچ هست اما باید دوبار به فاصله یک هفته سونو کنی تا نتیجه مشخص بشه. درضمن روزی ۲ تا آمپول پروژسترون و ۱ انوکسان۶۰۰۰ هم میزنم. میخواستم راهنماییم کنین الان باید چیکار کنم؟ آیا آمپول هامو ادامه بدم یا نه؟ باز هم سونو انجام بدم یانه؟ برم برای کورتاژ یا صبر کنم؟ با توجه به اینکه شکم گوشتی بزرگی دارم ممکنه به خاطر ضخامت شکمم جنین توی سونو دیده نشده باشه؟
- قرص
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه با توجه به دردی ک در دو سینه ،و سمت راست شکمم امروز سنو دادم و داخل سنو مشخص شد که در سینه سمت چپم کیست دارم و در رحمم کسیت مشاهده شد .دکتر برام قرصTrancid250تجویز کردن .با تحقیقی ک امروز کردم این قرص برای خونریزی های شدید تجویز میشه.میخواستم بدونم ربط این قرص با کیست داخل سینه و داخل رحم چیه؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید🌹
- جواب ازمایش
سلام خانم دکتر ببخشید تو ازمایش خونRubella IgM 2/917,, یعنی چی؟؟آیا نرمال یانه؟؟اگه نرمال نباشه قابل درمانه؟؟؟؟
- تیتر بارداری
سلام من سه روز بعد از تاخیر در پریودی آزمایش بارداری انجام دادم و عدد بتای من ۲۵۷ بود آیا این عدددر این هفته از بارداری طبیعی هست؟
- بارداری خارج ازرحم
سلام خسته نباشید ببخشید من شهریور پارسال باردار شدم خارج رحم بود که در تخم دان راست بود با یک دوز امپول ام تی ایکس مشکلم رفع شد اخر اسفند مجددا اقدام کردم که بازم از همون تخم دان راست تشخیص دکتر خارج رحم بود که با یک دوز ونیم رفع شد من الان دکتر رفتم برام داروهای مثل زینک وبا اسفید فولیک با کیوتین داده که میخورم گفت که خواستی عکس رنگی بگیر ازمایشم دادم مشکلی ندارم به نظر شما عکس رنگی خوبه بگیرم
- قرص نورم اسکین
سلاام من نزدیک به ۲ هفته هست که از قرص نورم اسکین یا همون راکوتان استفاده میکنم و چند روزی هست که در ناحیه واژنم احساس خارش دارم و احساس میکنم قسمت لابیاها بزرگ تر شدن و نامتقارن. میخواستم بدونم میتونه به دلیل این قرص باشه؟ درصورت ادامه دادن به خوردن قرص میتونه بزرگ تر بشه لابیا ها؟
- سلام من باردارم والان ۱۰دقیقس زنبور پیش انگشتای پام نیشم زده برای بچم خطری نداره
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من مجردم و رابطه جنسی داشتم آیا راهی برای جبران پرده بکارت وجود داره؟؟؟؟
- دردپهلوی راست وزیرشکم
باسلام خدمت شماخانم دکتر .. ببخشید مادرم متولد ۴۳چند سالی یایسته شده .یک ماهی هست که درپهلو وفشار برروی مثانه داره خیلی درداش زیاده.متخصص داخلی براش ازمایش ادرار وسونوپهلو ها وزیر شکم گفت انجام داده همه چیز خوب بود بعد به متخصص زنان رفتند معاینه شد اونم همه چیز خوب بود ولی همچنان دردش خیلی زیاده یعنی مشکلش چیه چیکار باید کرد خواهش میکنم کمی راهنمایی بفرمایید..
- زنان زایمان
سلام خسته نباشید من رفتم دکتر از 12 پریودی تا 17 پریودی گفتن نزدیکی داشته باشیم و اینکه از 31 روز پریودی 14 روز کم کردم و روز 17 پریودی رابطه داشتیم و اینکه ازاون 6 شب فقط 4 شب یعنی ( روز 12 و 13و 15و 17 ) که تا به امشب میشود) رابطه داشتیم.... حالا فردا اگر تست بگیرم آیا جواب میده که باردارم یا نه!؟


