Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست سرطانی .
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است و در سونو بعدی اندازه آن ۶۶*۳۵ شده و تست روما و تمامی تومور مارکرها نرمال میباشد . آیا حتما باید جراحی شود ؟ آیا سرطان هست ؟؟ لطفا کمکم کنید
- پریود نشدن
سلام من مجردم و رابطه داشتم دفعه اول و دوم رابطه قرص اورژانسی مصرف کردم و بعد از اون حدود ۳ ماهه که پریود نشدم بیبی چک هم استفاده کردم و باردار نیستم ، باید چیکار کنم پریود بشم؟
- سلام ایا بارداری وسزارین پنجم خطر ناک است ،دکتر گفت میتونم باردارشم
- سقط جنین
سلام سنم 37 ناخواسته باردار شدم الان رفتم سوزن پروستروژن 50 زدم دو روز پیش 1گرم هم زعفران خوردم ولی اتفاقی نیفتاده لطفا راهنمای کنید چکار کنم سه تا فرزند دارم
- اکوژن در کیست تخمدان چپ
سلام.من سه روز پیش سونو دادم.جوابش ب این صورت بود ک ضخامت اندومتر ۷mm. کیست ب ابعاد ۴۸×۳۱ و داخل ان ضایعه اکوژن ۳۱×۲۱ رویت شد. میخوام بدونم این اکوژن چیه؟عایا خطرناکه؟ عایا دلیل بر سرطانه؟ در برگه سونوم نوشته ۴ هفته بعد از لحاظ solid بودن صایعه بررسی شود. ممنون میشم کمکم کنید راهنمایی کنید
- جین اهدایی
پانزده سال ازدواج کروم اسپرم شوهر ضعف هست هردو چهل وپنج داریم چندسال پیش ای وی اف کردمنفی بود میخواستم بدونم ازجنین اهدایی متونم استفاده کنم نتیجه میگیرم شرایطش چه جوری
- بارداری
سلام.. آیا خونریزی بعد قرص اورژانسی احتمال بارداری را از بین میبرد؟
- خودارضایی
سلام وقت بخیر. ۱۹ سالم هست و سوالم اینه که فردی که خودارضایی با دخول یک انگشت داره نیاز به پیگیری درمانی و یا جلوگیری از بیماری های خاصی داره؟ منظورم این هست که ممکنه این امر باعث مشکلات عفونی یا خارش یا اختلالات هرمونی و یا هرچیز دیگری بشه؟ باتوجه به وجود نداشتن هایمن، میتونه جای نگرانی وجود داشته باشه بطور کلی؟
- تعیین جنسیت
آیا شما مشاوره تعیین جنسیت انجام میدید و درصد موفقیت چه قدر است؟
- قرص استرادیول والرات برای قطع خونربری
قرص استراادیولوالرات برتی قطع خونریزی بهم داده زخامت رحم داشتم درد لگن شکم دارم
- سلام من ۴۱ یک سالمه و یک دختر ۱۷
یک دختر ۱۷ ساله دارم دکتر هم رفتم پریودیم هم منضمه ولی برای اولین بار این دفعه ۷ روز زوتر پریود شدم وزیر دلم مثل نبض میزنه لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- تجمع لوکوله مایع
سلام در سونو من نوشته شده تجمع لوکوله مایع به ابعاد ۴۰در۱۷در۱۶ mm و به حجم ۶cc در قسمت قدام به فوندوس رحم رویت شده است .رحم هم بزرگتر از حد نرمال ۱۰۰در ۶۳د۴۶ mm است ۵۰ سالمه و خونریزیهای زیاد دارم..لطفا علت را بفرمایید
- مشکل شیردهی
سلام خانوم دکتر . من چهل روزه زایمان کردم و در حال شیردهی هستم . نوک سینه هام از روز اول زخم شدن. تا امروز خوب نشدن . درد شدید دارم در حدی که در اثر تماس با لباس موقع راه رفتن نمیتونم راه برم اونقدر که میسوزه سر سینه هام.وقتی شیر میدم از شدت درد گریه میکنم. نزدیک چهار پنج تا پماد شقاق شینه هم امتحان کردم ولی فرقی نمیکنه و خوب نمیشه. این زخم طولانی مدت خطرناکه ؟ چیکار کنم تا خوب بشن؟
- سلام خانم دکتر من ۳ماهه زایمان کردم سزارین هنوز ترشحات زرد رنگ بعضی موقع با خون همراه هست میشه دلیلیش رو بگید
- ضخامت رحم
سلام وقت بخیر .۴۲ سالمه و ضخامت رحمم ۲۲ هست .تو مطب نمونه ررداری کردن و موردی نداشت و قرص مجسترول ۴۰ روزی یکی ۱۰۰ عدد دادن. ۲۳ تاشو خوردن لکه و خونریزی قطره ای شرول شد و بعد از ۶۶ روز ادامه داشت .یه دکتر دیگه گفتن بقیه قرصها رو ۴۳ تا روروزی دوتا بخور بعد سونو بده .منم بعد از سه روز کا شبی دوتا خوردم لخته کوچیک دفع میکنم و خونریزین بیشتر شده و زیر دلم و کمرم درده . آیا قرصها رو شبی ۲ تا ادامه بدم بعد برم سونو یا قرصها رو قطع کنم و برم سونو؟؟
- بارداری
سلام من برای بارداری حدود 8 ماه پیش اقدام کردم سنو گرافی لگن انجام دادم ازمایش چکاپ کامل دادم همه چیز نرماله قرص کلو میفن مصرف کردم لتروزول وپروژستورن ولی ماه قبل پریودیم 2 روز عقب افتاد واین ماه 4روز از شما ممنونم اگه پاسخم زود بدین
- سلام من ناخواسته باردارشدم قرص سیپرو و فلو کونازول مصرف کردم حالا باید چیگار کنم
- سوال مهم
ببخشید خانم دکتر آیا امکان داره تشخیصی باشه برای اینکه که پرده بکارت در اثر رابطه از بین نرفته و چیز دیگه ای بوده من استرس دارم رابطه نداشتم ولی خود ارضایی در بچگی میکردم بدون این که اصلا بدونم چیه ؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید خدا خیرتون بده
- ماھانہ
من ھر روز عادت ماھانہ میشم
- خشکی واژن
سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم و دو سال پیش عمل برداشتن رحم به روش لاپاراسکوپی برام انجام دادین و خیلی هم راضی بودم ولی الان درد در موقع نزدیکی دارم و خیلی اذیتم میکنه ۶ ماه پیش به دکتر دیگری مراجعه کردم و برام کرم استرو مالین دادن وخوب شدم ولی الان هم چند روز ترشحات سفید دارم و کمی خارش و هم درد در موقع نزدیکی و این کرم پیدا نمیشه لطفا راهنمایی کنید که از چه کرمی میتونم استفاده کنم چون من رشت زندگی نمیکنم و دسترسی به شما ندارم خیلی ممنون میشم کمکم کنید خانم دکترمهربونو باتجربه هستین و کارتون واقعا حرف نداره 💜❤❤


