Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص دروسبلا
سلام من هفته پیش اومدم پیش شما چون سونو گرافیم کست ساده داشت وبعد از اتمام پریود بعد یک هفته لکه بینی میشدم شما فعلا برام قرص دروسبلا نوشتید من از روز چهارم پریود شروع کردم بخوریم ولی احساس میکنم خونریزیم با خوردن این قرص بیشتر شده چون من تاحالا تا روز پنجم خونریزی نداشتم ولی هرروز ک این قرص رو میخورم خونریزیم کمتر نمیشه بیشتر میشه چیکار کنم؟برای یک ماه بهم دادین ک ماه بعد بیام پیشتون
- عقب افتادن پریود
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر.دخترم وارد بیست و یکسال شده و مجرد هستش.دو هفته پریودش عقب افتاده ولی چند روزی میشه کمر درد و دل درد داره .و عصبی شده شدید. لطف میکنید راهنماییم کنید...سپاسگذارم ازتون بزرگوار
- درد شدید در کمر و زیر شکم
سلام من كيست اندومتريوم دارم و قرص ضد بارداري مصرف ميكردم براي كنترل از بهمن ماه قرص قطع كردم براي باردار شدن اخرين پريودم ١٣ فروردين بود اين ماه هم درد شديد پريود دارم هم كمر درد شديد اما اصلا پريود نشدم حتي لك هم ندارم امكان داره بهمين زودي باردار شده باشم يا درد كيست هست؟
- نازایی
سلام .من ۲۴ساله ام چسبندگی لوله های رحم دارم . رفتم دکتر . گفتن باز نمیشه باید برداشته شه . باید عمل جراحی کنیم . چسبندگی شدید داشت . گفتن اگه چسبندگی به لگن رسیده باشه لوله هاروبرنمیداریم وقطع میکنیم که عفونت به رحم نرسه که اگه ای وی اف انجام دادم بگیره بعداها اگر دردشکم زیاد شد دوباره جراحی باز انجام بدن لوله هاروبردارن ولی باریسک الان مشکل یوبوست گرفتم گفتن جای روده هاروتنگ کرده برای همین خونریزی هم الان یک ماه دارم بعضی وقت شدید بعضی وقت هم لکه بین دردکمر پای شدید هم دارم که گفته ازلوله رحم خواستم بدونم ایا برداشتن لوله مشکلی برای کمرم وپام میاره یانه خواهشنا اگرتونستین جواب بدین باتشکر
- عمومی
سلام شب خوش من پارسال آذر ماه بارداری خارج از رحم داشتم. 21 بهمن ماه امسال پریود شدم و طبق دستور پزشکم، امپول پیورگان استفاده کردم. 9 اسفند ماه یعنی 19 امین روز سیکل دچار خونریزی شدم. این خونریزی طبیعیه یعنی خون قاعدگی هست یا دچار مشکل شدم؟؟؟ امکان داره دوباره بارداری خارج از رحم شده باشم؟؟؟ خونریزی این دوره من شدیدتر و فکر میکنم که متفاوت از بقیه پریود ها باشه ممنون میشم جواب من رو بدید؟؟
- پریودی طولانی
سلام و وقت به خیر دختر سیزده ساله من در ماه مهر برای بار اول پریود شده و این پریودی در حد دوسه لکه خون بود.برای بار دوم در تاریخ ۱۵ آذر باز یک لکه مشاهده کرد و از تاریخ هفده آذر تا امروز که بیست و ششم آذر هست پریودی ادامه داره.این موضوع من را نگران کرده..اگر امکانش هست راهنمایی کنید..سپاس فراوان
- انتقال
بنده ۱۸ روز انتقال انجام دادم دو بارآزمایش خون گرفتم مثبت با بتای ۳۸ و ۴۳ سونگرافی واژینال امروز دادم هیچی معلوم نبود و الان هم خونریزی کردم چیکار کنم
- پریود نامنظم
سلام دخترم ۱۴ سالشه و الان یک ساله پریود شده و ادامه دار بوده، یعنی همیشه پریود بوده چندفه هم دکتر بردم ازمایش و سنو گرفتن ولی میگن هیچی نیست، دارو دادن ولی هیچ تاثیری نداشته، باید چیکار کنم
- علت عفونت قارچی واژن چیست
- سلام خسته نباشید ببخشید من دوماه هست که در زمان پریودی هام از تو دشیتشویی که هستم از مقعدم هم خون میاد
- قاعدگی
سلام من قرص دوفامد 10دکتر بهم داده بوده روزی یک عدد تا ده روز الان بعداز. خوردن شش عدد آن خونریزی ودرد دل پیدا کردم آیا قرص رو ادامه بدم یا نه؟
- کیست تخمدان
سلام ۳۸سال دارم کیست آندومتریوز دارم دوسال پیش جراحی باز کردم دوباره کیستم برگشت دکتر گفت باید پاکسازی کنم دارو هم استفاده کردم نتیجه نداشت میخواستم راهنماییم کنید
- بارداری
سلام.لطفا خیلی مهمه .روز ۷قاعدگیدخول داشتم.هیچ منی وارد بدن من نشد فقط حین رابطه کاندوم پاره شد میترسم فقط پیش آب ریخته شده باشه خب؟.من سیکل قاعدگیم بین ۳۰تا ۳۵روز هست.بعد میگن زمانتخمکگذاری خیلی مهمه برا باردار شدن.من ۵تیر ماه پریود شدم بعد روز ۱۱تموم شدم که امون روز دخول داشتم.الان میخوامبدونم زمان تخمک گذاری من کی هس؟میترسم باردار بشمبا این پیش ابه.چون که منی مطمن هسم کامل ریخته شد تو کاندوم.لطفا جواب بدید خیلی مهمه برام.زمان تخمک گذاری منو بگید که مطمن بشم چون خودم بلد نیستم
- بارداری
با سلام خانم دکتر دخترخاله من در سن چهل سالگی در سال پنجم ازدواجش هشت ماه پیش پریود نشدند فکر کردن یائسه شدن هیچ گونه علایم بارداری رو نداشتند تا اینکه یک ماه پیش شکمشون کمی بزرگ شد و رفت دکتر پزشک سونوگرافی نوشتند و در عین ناباروری نشان داد ایشون باردارند حالا دخترخاله ام خیلی نگران جنین درون شکمش هست اولا شکمش زیاد بزرگ نیست. دوما هیچ گونه علایم بارداری رو نداشتند فقط گاها احساس سرگیجه و سردرد میکرد یا ترش کردن غذا که براش جدی به نظر نمی آمد اصلا فکر بارداری رو نمیکرد فکر میکرد قسمتش نبوده مادر بشه اما ایشون ماه هشتم بارداری هستند حالا بشدت نگران جنینشون هستند دلهره و اضطراب اینکه شاید جنینش مشکل داشته باشه روزهای بارداری رو براش غیر قابل تحمل کرده خانم دکترعزیز راه حلی برای اینکه دخترخاله ام بتونه متوجه بشه جنینش سالمه یا نه وجود داره وزن جنینشون یک و هشتصد ماه هشتم بارداری هست
- باردار شدن خانمهای سن 40 سال
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر، آیا راه حل درمانی دارو برای سریع تر باردار شدن خانمهای سن 40 سال وجود داره?
- بارداری
سلام ازمایش آمنیوسنتز چه ازمایشی هست؟یعنی برای سلامت چه جاهای جنین میشه مطمئن شد؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من هفته 28 بارداری ام. مدام احساس می کنم داخل شکمم تیر می کشد. موقع راه رفتن هم به حدی زیر دلم سفت می شد که مجبورم بنشینم بعد راه برم. احساس می کنم جنین خیلی سفت میکنه خودش را. لطفا راهنمایی کنید. این موارد طبیعیه؟
- سلام خانم دکتر
- من عادت شدم و اولین بارم هست ک درد از عقب یعنی درد مقعدی دارم نمیدونم مشکلم چیه؟؟
- سوزش واژن بعداز رابطه ودرد دهانه رحم بعداز زایمان
سلام خانم دکتر من بعداز زایمان اول بعداز رابطه جنسی درد دارم و سوزش دارم و الان که دوباره زایمان کردم از داخل دهانه رحم درد دارم سزارینیم میشه راهنمایی کنین ممنون؟


