Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خیلی مهم بارداری تست
سلام برای ازمایش بارداری باید ناشتا باشم؟ و ازمایش بارداری فقط خون هست یا اینکه ادرار است
- کرم واژینال
سلام خانم دکتر من دکتر رفتم گفت ترشح داری یخرده که بهم کرم واژینال داد با قرص سفکسیم من بعد پریودی تموم شد رابطه داشتم بزای اقدام آیا من این کرم استفاده کنم تو دوران اقدام مشکلی به وجود نمیاد
- بقایای بارداری 33 میل
سلام من جمعه ی هفته ی پیش سقط داشتم که امروز میشه ۸ روز .رفتم سونو گفتن ۳۳ میل بقایا وجود داره من تقریبا خونریزیم قطع شده و دیگه درد ندارم و فقط لکه بینی دارم ایا لازمه قرص مصرف کنم یا کوتارتاژ شه ؟یا با پریودی بعدی دفع میشه؟ممنونم
- جلوگیری بارداری
ببخشید من تقریبا جدیدا شده یه هفته هم من از وقت پریودیم میگذره اینسریم سه روزه فعلا نشدم و قبلا خیلی منظم بودم و درد کمتری داشتم ولی تازگیا اینطور شدم و درد بیشتری هم دارم علتش چیه
- نازایی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من 20 سالم هست الان حدودا 7 ماه ازدواج کردم ولی تا الان بچه نصیبمون نشد رفتم دکتر گفت عفونت ندارم و سونو گرفتم فولیکول هام یکی 14و دیگری 19 و قرص لتروزول و کلومیفن در روزهای چهارم دوره قاعدگیم میخورم وبعد روز 8.9.10 قاعدگیم آمپول hmgمیزنم وروز چهاردهم آمپول hcgزدم این دستور برای دوماه استفاده کردم ولی باردار نشدم؟ چی توصیه میکنی؟ ؟خانم دکتر
- بارداری
سلام ۳۴ ساله هستم برای بارداری دوم اقدام میکنم . چندماهی هست که اقدام کردم هرماه نزدیک روزهای لانه گزینی لکه بینی درد سینه ها تهوع حساسیت به بو رو داشتم اما در روزهای ۲۸پریود میشدم اما این ماه بجز لکه بینی بقیه علائم بارداری رو دارم . دوره پریودهای من ۲۸ روزه س این ماه اگه از ۲۸ روز حساب کنم ۵ روز گذشته. سوال من اینه که آیا من الان باردارم ؟ چه موقع آزمایش خون بدم ؟ ممنون
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم برای بارداری دکتر قرص کلوفین داده ومدروکسی پروژسترون داده آیا این دارو ها درسته برای بارداری
- بارداری
سلام خانم دکتر، آیا رابطه جنسی بعد از تخمک گذاری و اقدام به بارداری برای انجام لقاح و لانه گزینی مشکلی ایجاد میکند و ضرر دارد؟
- راهنمایی برای پیشگیری از بارداری ناخاسته
با نامزدم رابطه داشتم بعد از ۲ الی ۳ هفته حالت های بارداری بهم دست داده برای پیشگیری چه کار کنم؟
- سلام خانم دکتر عزیز ایا ویتامین دی با ال دی مصرفشون باهم به ضد بارداری اسیب میرسونه
سلام خانم دکتر عزیز ایا ویتامین دی با ال دی مصرفشون باهم به ضد بارداری اسیب میرسونه . قرص ویتامین دی ساعت شش مصرف کردم و ساعت یازده قرص ال دی مصرف کردم ایا مشکلی پیش نمیاد در باب بارداری . استرس زیادی بهم دست داده . ممنونم خانم دکتر
- حاملگی مولار
سلام من خانلگی مولار داشتم که کورتاژ کردم الان با کذشت دو هفته. اخته های گوشتی همراه بادرد از من خارج میشه طبیعیه؟
- سطح بتا بعدسقط
من شش روزپیش سقط خودبخودداشتم سه روزقبل تیتر 105 بود وامروز127!دلیلش چیه؟یعنی بقایا دارم؟سونو واژینال متخصص تومطب انجام دادگفت داخل رحم چیزی مشاهده نمیشه
- بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر.من هفته 15 بارداری هستم و طول سرویکسم 28 هستش.بعضی موقع ها سمت راست زیر شکمم درد میکنه.حتی در حالت استراحت و دراز کش هم این اتفتق می افتد.خیلی کم هم سمت چپم.میخاستم بدونم این درد طببعی است یا نه؟باید چیکار کنم.ممنون.
- پریودی بعد از خوردن لونژیل
خانم دکتر عزیز ۱۴روز بعد از خوردن قرص لونژیل پریود شدم،یعنی دو روز زودتر از زمان اصلی پریودی اما بااین تفاوت ک هرماه پریودم پنج روزه بود امااین بار بعد از دوروز قطع شد،آیااحتمال بارداری وجود داره؟
- برای بارداری
سلام دکتر برام قرص آتی فارمد نوشت و گفتن از روز 3پریدی تا5روز استفاده کنم منم برای باردار بشم دارم استفاده میکنم گفتن از روز 11پریدی نزدیکی داشته باشم میخواستم ببینم با این قرص آیا باردار میشم یا نه19تیر پرید شدم
- سزارین
سلام خانم دکتر.سزارین رو ییمه قبول مینکنه یا آزاده؟
- مصرف ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰
سلام ببخشید یک سوال داشتم من حدود یک ماه قبل از اقدام به بارداری هر هفته یک عدد قرص ویتامین D۵۰۰۰۰میخوردم و از وقتی فهمیدم باردارم حدودا از اوایل بارداری ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰ هر روز یک عود مصرف میکردم با توجه به اینکه گاهی اوقات فراموش میکردم قرص ویتامینD3با دوز ۱۰۰۰بخورم، بعد فک کنم حدود سه هفته یا حدود ۱ ماه اینا میشه که ویتامین D3۱۰۰۰نخوردم در واقع تموم شده بود و نتونستم تهیه کنم، مولتی ویتامین هم که میخورم ۸۰۰Iuویتامین D۳ در ترکیباتش داره الان ۳۷ هفته بارداری هستم تقریبا، میخوام بدونم اینکه گاهی فراموش میکردم و یادم میرفت که ویتامین D3با دوز ۱۰۰۰بخورم و اینکه حدود سه هفته اس که کلا ویتامین D3نخوردم ممکنه برای بچه ام خدایی نکرده بعد تولدش مشکل پیش بیاد؟البته کپسول مولتی ویتامین پریگمام که پریناتال +DHA و کپسول ففول هم میخورم با اینکه گاهی اوقات اونارم فراموش میکردم بخورم خیلی نگرانم ،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- خونریزی در روز تخمک گذاری
سلام خانم دکتر من دقیقا شب روز تخمک گذاری نزدیکی داشتم ولی فردا صبحش خونریزی خیلی شدید مثل روز اول پریود به مدت دو روز داشتم میخواستم بدونم این ماه امکان بارداری هست ؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید،من بعد4روزکه ازسقطم که توهفته دهم بودامروزسونودادم واینوتوسونو،نوشته.ناحیهmixedccho عمدتااکوژن به ابعاد53*23*40میلی متر دارای وسکولاریته درقسمت فوندال قدامی کاویته رحمی رویت شدکه مطرح کننده بقایای حاملگی است. الان باید چکار کنم آیاخطرداره بادارورفع میشه؟! ممنون ازپاسخگوییتون
- نامنظمی پروئید
سلام من یک ساله اقدام به بار داری کردم در سه ماه اخیر پروییدی من نامنطم شده به طوری که ده روز پاک هستم ودوباره پروئید میشم وده روز ادامه میابد.الان ده روز پاک بودم والان شش روزه لکه بینی دارم.این برای چیه باید چیکار کنم ایا خطر داره قرص ترنسید گرفتم ایا بخورم خطری برای بار دار شدن نداره لطفا راهنمایی کنید


