Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فوکوس اکوژن بطن چپ
سلام خسته نباشی.دوران بارداری ۱۸هفتگی رو میگذرونم.غربالگری دوم که رفتم بچه همه چیش خوب بود فقط تو سونو زده فوکوس اکوژن بطن چپ رویت شد همین خیلی نگرانم کرده میخام بدونم مشکلی داره یا نه اگه مشکلی داره تروخدا بگین چون با این وضع و اوضاع آدم از همچی میترسه
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام ی ساله آیودی گذاشتم اویل لکه بینی و خونریزی زیاد الان دوماهه ک خوب شدم ولی این ماه ی هفته پس از اتمام پریودی دوباره پریودشدم دکترسونو نوشت و گفتن تنبلی تخمدان گرفتم قرص سیپروترون کامپاند نوشتن الان ده روزه خونریزی دارم بنظرتون چکارکنم
- بارداری با وجود کیست درمویید تخمدان
سلام خسته نباشید .من کیست درمویید سه سانتی در تخمدان راست دارم سالی میشه ولی همچنان اندازه اش ثابت مونده .قصدم باردار شدن هست ولی میترسم .ایا میشود باردار بشم و موقع سزارین کیست را هم خارج کنن بارداری اولم هشت سال پیش بود و طبیعی .سنم هم ۳۰ هست .ممنون راهنمایی کنید
- کیست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من سونو انجام دادم نتیجش اینه.تصویر کیست پار ااورین به ابعاد۶۷میلی حاوی سپتای و اسکولاربه ضخامت۳.۳میلی قابل روئیت میباشد.نظر شما چیه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- جلوگیری از بارداری
باسلام وخسته نباشید خانم دکتر چسب ضدبارداری طریقه مصرفش به چه صورت وقابل اعتماد هست،؟
- زنان
سلام ایا پماد کورتام یا همون کلوبتازول را در بارداری میتوان استفاده کرد ممنون .
- دکت رزنان زایمان
لایه اکوژن به نفع بازال پلیت دست نخورده درجفت دیده میشودکه به ضررجفت میباشد یعنی چی
- سلام میشه راهکار هایی برای از بین بردن عفونت و دوباره عفونت نکردن و سالم نگه داشتن واژن بگید
- عفونت
سلام من 42 سال دارم دو زایمان سزارین داشتم 7 سال از زایمان دوم میگذره حدود یک ساله همیشه خوارش دارم ترش غلیظ قهوه ای تیره با سوزش شدید ادرارخسته شدم از سوزش فقط آب فراوان باید بخورم تا سوزش کمی اروم بشه رنگ ادرار وقت سوزش کاملا رنگ چای میشه ممنون از شما از نوشهر مزاحم شما شدم
- پستان
با سلام من چندروز پیش پیام دا م که جندماه پیش سونوسینه دادم کیست داشتم مجاری شیریم باز بود که با فشار دست سینه چپم ترشح ابکی داشت دکتر گفت مشکل نداره چند روز پیش گفتم با فشار دادن نوک سینه ام ترشح خونی مایل به قهوه ای شما گفتی برو دکتر ولی بخاطر کرونا ترسیدم برم الان کلا ترشح قطع شده به فشار دستم چیزی نمیاد میشه بخاطر باز بودن مجاری شیری بوده باشه؟
- پریودنشدن
سلام من ۸ماهه سزارین کردم در این مدت یک روز پریود شدم چه مشکلی دارم همیشه سر موقع پریود میشدم۴روز بعد از قطع قرص ال دی میشدم ولی حالا نمیشم چکار کنم سر بچه اول سر هر ماه پریود میشدم ولی سر بچه دوم نشدم
- پریودی زمان ابله مرغان
سلام من زمان که ابله گرفتم باید پریود میشدم اما نشدم وقتی یک روز از تمام شدن قرص ابله مانده بود پریودی من همراه با آب بدنم است نه خونه نه آب که خارج میشه مقدار کمی خون دارد باید چکار کنم
- مصرف وروژست و خونریزی
سلام من کیست شکلاتی هفت سانتی دارم دکتر مصرف قرص وروژست با شروع قاعدگی رو تجویز کرد الان دوازده رو خونریزی مثل روز اول پریود دارم و خیال قطع شدن هم نداره .ای یو دی هم دارم .چیکار کنم
- سفید شدن ناحیه تناسلی
سلام میخواستم بپرسم دلیل سفید شدن بین لب های درونی و بیرونی واژن چیه با آب و صابون ک میشورم تمیز میشه ولی دوسه روز دیگه بازم سفید میشه عین زبون بعضیا ک روش سفید میشه اگه داروی خاصی هست میشه بگین ممنون
- ضایع اکوژن درکبد
ضایعه اکوژن به دیامتر 8م درسگمان 6کبد مطرح کننده همانژیوم چیه
- پرولاکتین
سلام خانم دکتر 35 ساله و مجرد هستم . پرولاکتینم 47/2 بوده (حداکثر بر اساس کیت 29/2) به پزشک مراجعه کردم قرص داستینکس بهم داد با دز نیم میلی گرم که هفته ای دو تا قبل از خواب به مدت 3 هفته مصرف کنم. ایا شما مصرف این مقدار دز را تایید می کنید ؟ نظر شما چیست؟
- بارداری ناخواسته
۴تا سزارین شدم والا ناخواسته باردارم چکار کنم سقط کنم یا نگه دارم ۳تا بچه دختر دارم
- بارداری
سلام.خسته نباشید.هفته 7بارداری هستم.حالت سنگینی و ناراحتی در معده دارم.میخاستم بدونم میتونم قرص لانسوپرازول استفاده کنم؟برای جنین خطری نداره؟
- نازایی
سلام من یکبار ای واف کردم بعد تخمک کشی فهمیدم تخمک هام بی کیفیت بوده ۲۰تا تخمک داشتم فقط ۶تا جنین شد جنین ها تامرحله چهارسلولی بیشتر رشد نکردن و قابل فریز نبودن دکترم گفت سه ماه تقویت کن باز دوباره ای واف کن اگه دوباره نشه باید اهدایی بگیرم همسرم سالم خودم مشکلی نداشتم تاالان بنظرتون امیدی هست؟
- جوش پستان
سلام جوش در آوردن روی پستان خطرناکه؟


