Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوزش داخلی عمل سزارین بعد از ۸ماه
سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر من بعد از ۸ ماه جای عمل سزارین از ناحیه سمت چپ سوزش داخلی دارم میخواستم بدونم دلیلش چیه ؟
- بارداری
سلام من 28هفته دارم سرما خوردگی شدید گلوم خیلی میسوزه و میچسبه بهم من میتونم از پودر روتارین استفاده کنم؟
- سقط
سلام خانم دکتر من ماه پیش یه سقط 20,هفته داشتم دوهفته پیش رفتم سونو گرافی سه بعدی دادم گفت هنوز دهانه رحمم شله خانم سوالم اینه چطور بعد از 4ماه هنوز دهانه رحم من شله سفت نشد چند ماه دیگه باید صبر بکنم تا سفت بشه در ضمن کورتاژ شدم
- قرص اهن…
سلام خسته نباشید من از قرص اهن فولایرون برای کم خونی و اسید فولیک موجود دران برای باردار شدن استفاده میکنم رو جعبش نوشته این فرآورده بادوزبالا میباشد بالاتراز حداکثر مقدار مصرف روزانه است و من هر صبح ناشتا میخورم دوساعت قبل صبحانه آیا درست استفاده میکنم؟
- متیل دوپا در باری
سلام خانم دکتر ۳۸ سال دارم .من الان ۱۵ هفته و ۳ روز هستم ، و ۱۰ سال پیش یه بار سقط با کورتاژ به خاطر تشکیل نشدن قلب جنین و یه بارداری قبلی ۹ سال پیش در ۳۲ هفته به بعد فشار خون ۱۴ داشتم پسر ۹ ساله دارم . الان از ۶ هفته هر بار مطب رفتم فشارم ۱۴ بود و در منزل ۱۲ تا ۱۲ و نیم ، به خاطر همین دکتر متیل دوپا. هر ۱۲ ساعت یک عدد و اسپرین ۸۰ از هفته ۶ تا ۱۳ شبی یه عدد و بعد از آن اسپرین ۱۰۰ مصرف میکنم . چون ۱۰۰ معده ام را اذیت کرد گفته اسپرین ۸۰ یکی و نصف . میخواستم نظر شمارو در مورد میزان اسپرین و متیل دوپا بدونم ، میترسم برای جنین ضرر داشته باشین اسپرین ؟
- سلام از کجا بدونم عفونت دارم در واقع ترشحی که عامل عفونت باشه چه رنگیه و ترشحی برای مرطوب کردن باشه چه طوریه
۰۰۰
- سلام
سلام خسته نباشید من یه سونوگرافی انجام دادم گفت تو دیواره قدامی فوندوس رحمم یه ساب سروزال _اینترامورال ۱۱×۱۵میلیمتر هست حالا باید چکا کنم رفع شه؟
- ای وی اف
سلام ای وی اف کردم منفی شد.یک هفته هست امپولم قطع کردم ولی پریودنشدم راهنمایی کنید 45سالمه
- سزارین
سلام خانوم دکتر عزیز من ۲۹ سالهمه من سی و سه روز است سژارین شدم هنوز در ناحیه بخیه درد دارم زیر شکمم بی حس است دکتر رفتم گفت همه چی خوبه زیر بخیه جوش زده و روی بحگخیه به اندازه نوک سوزن انگار بازه امکان داره یعد این مدت بخیه ها باز بشن در ضمن ترشح و خونریزی نداره نوزادم چون زردی داشت من بعد سه روز مجبور بودم همزاه بچه بیمارستان روم و استراحتی نداشتم خیلی نگرانم امکان عفونت و باز شدن بخیه هست کرم آلفا پزشکم داده بودن میزدم ادامه بدم یا نه بخیه ها جذبی بوده لطفا راهنمایی کنید
- پولیپ رحمی
سلام خسته نباشید،دختر ۲۰ ساله مجردی هستم که پولیپ رحمی دارم و بخاطره پریود های نامنظم دکتر برام سونوگرافی نوشت و تشخیص داد پولیپ دارم،میخواستم بدونم بجز خوردن قرص های ضد بارداری و عمل چه راه حلی وجود داره؟!
- بارداری
با سلام خدمت دکتر میخواستم بگم ک من دوساله پیشگیری طبیعی میکنم واینک روماتیسم هم دارم اینک نگرانم چقد طول میکشه من باردار بشم
- سرکلاژ
سلام ببخشید میخواستم ببینم برای کسی که 2بار زایمان زودرس وتو هفته 25 و 31 داشته سرکلاژ از چه نوعی بهتره؟
- پریود نشدن
قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکردم یک ماه فراموش کردم الان پریود نشدم چطوری قرص مصرف کنم؟؟
- پلاکت خون
سلام خانم دکتر من ۳۷ هفته و ۵ روزه باردارم و هفتم تیر تاریخ زایمانم هستش،و سزارین هستم،امروز آزمایش خون دادم و پلاکتم ۱۴۳ بوده خیلییی نگرانم،دلیلش چیه یک مقدارم سرما خوردم
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر من دیشب برای اولین بار از کرم واژینال استفاده کردم برای عفونت قارچی بعد ظهر امروز که رفتم دستشویی رگه های خونی کوچیک دیدم و بعد از دستمال کشیدن خودم دستمال یکم خون و آب خونی شد من ۵ روز دیگه هم باید پریود بشم و اینکه اپلیکلتور رو دیشب خشکی وارد واژن کردم الان چکار کنم خون ریزی هنوز ندارم فقط دستمال کشیدن خون دیدم
- سلام زن داداشم باردار دوماه میشه خیلی سر درد داره تهوع داره میشه راهنمایی کنید چی بخوره براش خوبه
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید من سرکلاژ شکمی انجام دادم چندروز پیش اجبارا درحد چند ثانیه باری حدود بیست وپنج سی کیلو برداشتم بنظرتون نخ آسیبی ندیده؟
- توضیح در باره پرولاکتین بالا H643
- سوال در مورد وضعیت رحم و بارداری
34.26 mm heterogenic cystic mass with fine septa without doppler این متن سونوی واژینالمه خیلی نگرانم کرد . میشه بهم کمک کنید؟
- پولیپ و دوفاستون
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟


