Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی
سلام وقتتون بخیر من هفته گذشته پریود شدم الان هم مجددا پریود شدم ماه قبل هم به این صورت بود آیا مشکلی وجود داره ؟
- پریود
سلام خانم دکتردختری مجردهستم یه مدته پریودام حجمش کمتر شده سونوگرافی و همه ازمایشات رو انجام دادم نرمال بود میشه راهنمایی کنین واینکه بگین برای زیادشدن پریودم چیکارکنم که ضرری نداشته باشه ممنون
- درباره قرص گیم اپ
سلام من سقت جنین داشتم در حین خونریزی قرص گیم آپ مصرف کردم میخواستم ببینم ضررداره
- تپش قلب در بارداری
سلام خانم دکتر میخواستم بدونم آیا داشتن تپش قلب در ماههای اول بارداری طبیعیه؟
- قرص پردنیزلون۵
سلام.منpcoهستم و۱سال اقدام به بارداری کردم که نتیجه نداشته. اخیرا دکتر قرص پردنیزلون۵ تجویز کرده به مدت۱۰روز روزی یک عددبه همراه قرص لتروزول.سوالم اینه که قرص پردنیزول رو ازکی شروع کنم چون دکتر زمان دقیق نگفته بهم یعنی همزمان با لتروزل یا قبل ازاون؟عوارض شدیدی داره این قرص؟من قراره دوز دوم واکسن رو چند روز اینده بزنم و کاردندان پزشکی هم دارم مشکلی پیش نمیاد؟؟ممنون
- نازایی
سلام خانم دکتر برای تنبلی تخمدان مصرف اووژن و گلوکوفاژ و لتروزول با هم تداخل و مشکلی ندارند؟؟؟
- سقط
سلام ببخشید ایا سقط بدون خونریزی و فقط با درد هم داریم من چند روز درد شدید دارم در نواحی شکم و رحم و بدون اینکه بدونم دارچین و زعفران و اویشن زیاد خوردم این مدت ایا احتمال هست این درد درد سقط جنین باشه
- خونریزی بعد از قرص ورژست
سلام خانوم دکتر من خونریزی و درد شدید پریودم داشتم که شما بهم گفتید از میومد و فیبرم هست بهم قرص ورژست دادید سه هفته خوردم متاسفانه خونریزیم بیشتر شد مجددا اومدن پیشتون بهم آمپول لوپرومر دادید ۴ روز تزريق کردم خونریزیم بیشتر هم شده لطفا راهنماییم کنید
- نزدیکی ربارداری
باسلام خسته نباشید من الان داخل20 هفته هستم میخواستم بدونم نزدیکی در این زمان و بعد از اون باید درچ حد باشه اگه زیاد باشه مشکلی داره؟
- مصرف قرص استرادیول
سلام خسته نباشید من شدیداً ضعف معده دارم غذا میخورم بازم ضعف دارم واسه انتقال جنین قر استرادیول استفاده میکنم میتونه علت ضعف از قرص باشه
- بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشیدمن هفته ۶بارداریمه ۲روزه نفسم یکم میگیره میخواستم ببینم طبیعیه .سپاش ازشما
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر ببخشید چن تا سوال داشتم سوال اول: آیا در سونوگرافی آنومالی اسکن سه بعدی و چهار بعدی جنین بخش زیادی از تصاویر اعضای بدن جنین به صورت دو بعدی تهیه میشه ؟و فقط بخش کمی از تصاویر به صورت سه بعدی و چهار بعدی است؟ سوال دوم: آیا در سونوگرافی سه بعدی و چهار بعدی هم مثل سونوگرافی دوبعدی برای بررسی اعضای بدن جنین تصاویر سیاه سفید است؟ سوال سوم: اگر اینطور هست برای بررسی اعضای بدن جنین به صورت دقیق همون سونوگرافی دو بعدی کفایت میکنه؟ ممنون میشم سوالامو کامل پاسخ بدین.
- مولتی ویتامین
سلام . در دوران بارداری مصرف قرص پریناتال بهتر است یا مینرال ایرانی؟
- شیردهی
سلام دکتر من خونریزیم هنگام قاعدگی زیاده میتونم از قرص مفنامیک اسید یا ترانگزامیک اسید استفاده کنم؟؟ بچه شیر میدم کودکم 9 ماهشه
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۴ هفته باردارم هماتوم دارم و ترشح زیاد دارم به دکترم گفتم بدون معاینه بهم قرص کلوتریمازول داده ضرری نداره استفاده کنم
- رابطه دهانی
سلام وقت بخیر ، من 18 خرداد یک رابطه دهانی داشتم ، و 2 سال که قرص میخورم ال دی ، در حین رابطه 3 تا از بسته مونده بود که ازراسترس دیگه نخوردم و 4 روز لعد پریود شدم ، ماه بعد 16 تیر مجدد پریود شدم 5 روزه بدون لخته خون ، من هفته پیش و این هفته بی بی زدم و منفی بود نامزدم حین رابطه شلوار پاشون بود و ما رابطه دهانی به صورتی که من الت ایشون رو لخورم هم داریم ، من با کره ام و میخوام بدونم ایا نیاز به بتا هست ایا من باردارم
- پولیپ اندومتر
سلام خانم دکتر ببخشید من یک پولیپ ۱۳.۵ میلی متری در قسمت فوقانی کاویته اندومتر دارم ، در سونو نوشته شده بدون واسکولاریته ، ایا خطرناک هست ؟ مشکلی در بارداری ایجاد میکنه چون قصد بارداری دارم، و میگن جای پولیپ خیلی مهمه، و اینکه امکان بدخیم بودن هست؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر سرکلاژ شکمی چه جوری انجام میشه آیا نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد حتما باید عمل باز انجام بشه یا از طریق لاپاراسکوپی انجام میشه کدوم یکش بهتره
- پریودی
سلام، من دختر۳۵ساله هستم وهنوز مجردم این ۳سال هست که پریودیم نامنظم هست ودرماه ۳یا۴بارپریود میشم هرجاهم رفتم برامامایی هرکدوم یه چیز میگه خواست ببینم علتش چیه اینطور میشم این دوهفتس که پریودیم قط نشده خواهش میکنم منوراهنمایی کنین ببینم علتش چیه اینطور میشم، باتشکر
- تعیین جنسیت
برای تعیین جنسیت قبل از بارداری چند وقت باید تحت درمان باشیم؟


