Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکله پریودی
سلام من ۴۳ سالم هست دوتا فرزند دارم . الان برا سومین فرزند اقدام کردم گفتن ذخیره تخمدان پایین دارم ۳ مرتبه ای وی وف کردم با تخمک اهدائی منفی شد الانم ۳ ماهه پریود نشدم دوتا آمپول هم زدم با قرص مدروکسی مصرف کردم نشدم دوباره دکتر برام قرص استرومارین تجویز کردن مصرف کردم دوروز گذشت پریود نشدم میشه راهنماییم کنین ممنون .
- فیبروم رحم
سلام وقت بخیر.7سال پیش جراحی باز فیبروم 8سانتی اینترامورال داشتم.خودتون جراحیم کردید.اون موقع 16سالم بود.4ماهه که اقدام به بارداری کردم اما هنوز باردار نشدم.ممکنه دچار چسبندگی باشم؟یا مشکلات دیگه ای که مربوط به عوارض عملم باشه و توی بارداریم تاثیر بذاره؟سونوگرافی مرتب انجام میدم مشکلی ندارم.
- رشد جنین
سلام خانم دکتر عزیز، هفته ۳۳ هستم برای مراقبت رفتم دکتر از روی شکم گفت که بچه خوب رشد نکرده و باید غذاهای مغذی بخورم حالا سوالم اینه آیا از روی شکم میشه تشخیص داد بچه خوب رشد نکرده؟ و میتونم از پودر لیدی میل استفاده کنم؟با توجه به اینکه ۲/۵ کیلو بیشتر از حد مجاز تاحالا وزن اضافه کردن ممنون از پاسخگو بودنتون🙏🙏 وقت بخیر
- سقط جنین
سلام خسته نباشید چطور میشه باسونو سقط رو تشخیص داد اگه مثلا کلا سقط انجام شده باشه هم تشخیص میشه؟
- تاریخ زایمان
سلام. وقت بخیر من در ماه نهم بارداری هستم. و دکتر گفته سه روز دیگ نه ماه بارداری تو تکمیل میشود.. ولی نمدونم چرا تاریخ زایمان را 13 روز بعد این که نه ماه من کامل میشه زده؟مگ نباید وقتی نه ماه کامل میشه زایمان صورت بگیره.. میگن بچه اگر بیشتر بمونه براش مشکل ایجادمیشه.. نکنه برای بچه من مشکلی ایجاد بشه یا اینکه شاید مشکلی داشته باشه که تاریخ را اینجوری زدند؟
- درد پا بعد از پریودی
سلام خانم دکتر ۲۳ساله و مجرد هستم خانم دکتر من دو دوره هست که بعد از تموم شدن پریودم دچار پادرد میشم یعنی از فردای روزی که پریودم تموم میشه تا چند روز پادرد میگیرم علتش چیه؟ ممنون
- متخصص،زنان
سلام من فیبروم رحمی دارم دکتر امپول واریو پپتیل تجویز کرده میتونم بپرسم برای چیه؟؟
- اندومتریوما
سلام من ۳۷ سالمه تخمدان چپم کیست اندومتریوما داره ،سایزش۳/۸ هست .پزشکم دوتا امپول دیفرلین به فاصله ۳ ماه برام تجویز کرده.به نظر شما اندومتریوما برطرف میشه؟ یا باید جراحی کنم؟
- سزارین
سلام خسته نباشید. خانم دکتر سزارین معمولا در هفته ی چندم انجام میدهید ؟ با تشکر
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من با نامزاد خود نزدیکی کردم چیزی بنام خون و جود نداشت و کدام مانع هم احساس نکردم و اون زمان بخاطر بعضی مشکلات دکتر هم نرفتیم و حالا از این مسئله چندین ماه میگذره آیا امکان داره که حالا تشخص شود نوعیت پرده بکارت و یا اصلا وجود نداشته و یا در اثر کدام نزدیکی و یا ضربه از بین رفته باشه لطفا به جواب بدهید ممنون تان
- سوال در مورد عفونت واژینال
سلام خانوم دکتر امیدوارم سال خوبی داشته باشین،ورودی وازن وداخل احساس سوزش دارم خارش اصلا ندارم،موقع رابطه با شوهرم داخل وازنم بالا وپایین دیواره میسوزه وخیلی حس ناخوشایندی دارم وباعث میشه که به شوهرم اجازه ندم بیشتر رابطه رو ادامه نده البته کرم کلوتریمازول شبی یک اپلیکاتور استفاده کردم به همراه قرص فلوکونازول هرسه روز یک عدد اما با گدشت ۵ روز از استفاده ازاینها احساس میکنم کمی بهتر شدم ،اما موقع تحریک جنسی داخل وازنم شروع میکنه به سوزش واسه همین سوزش وازن نمیتونم با شوهرم رابطه داخل داشته باشم ،ممنون میشم راهنماییم کنین وپاسخ بدید
- خودارضایی
سلام خانم دکتر عزیز وقت شما بخیر. من دختری ۲۰ ساله هستم ۱_آیا خودارضایی در روز سوم پریود برای یه بار و روز آخر پریود برای دوبار فقط با مالش کلیتوریس و بدون وارد کردن چیزی به داخل واژن به پرده بکارت آسیب میزند؟ و سوال دوم اینکه ۲-خانم دکتر من در روز آخر بعد از خودارضایی اول و دومم دقیقا بعدش خون ریزی لزج مانندی داشتم در هر دو خودارضایی در حالی که روز آخر تقریبا پریودم تموم شده بود آیا پرده بکارت من سالم هست ؟ خانم دکتر خودارضایی من در تمام گفته هام بهصورت مالش کلیتوریس و فشار دادن پاها بهم بود و ورود هیچ چیزی به واژن نبود . ممنون خانم دکتر اگر میشه این دوسوال من رو لطفا جواب بدین . ❤
- حجم تخمدان
سلام خانم دکتر خسته نباشید توی برگه ی سونو گرافیم نوشته بود ( تخمدان ها با ابعاد حدودی ۲۲*۲۸ م م و اکوی نرمال و حجم تخمدان ها ۶ سی سی )میخواستم بدونم این حجم تخمدان و ابعادش نرمال هست و برای بارداری مشکلی نداره؟
- سلام من قرص لاینسترول نیم میخورم به بچم هم شیر میدم هم غذا الان یک سال ودوماهشه جلوگیری طبیعی هم دارم این قرصا بخورم یا عوض کنم قطعش کنم بعد چند روز پریود میشم
- داروی ضداسترس
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید من یکبار دیگه هم سوال پرسیده بودم که اگر در طول بارداری برخی قرصهای ضداسترس و اعصابی که دکتر اعصاب و روان تشخیص میدهند و تجویز میکنند را مصرف کنیم روی جنین اثر بد نمیگذارد اگر مشکلی پیش میاید توروووووخدا بگین باردار نشم من خیلی نگرانم؟آخه پس چرا میگن در سه ماهه اول باردای نباید قرصی مصرف کنیم؟
- مشکلات زنانه
سلام وقتتون بخیر من تازه ازدواج کردم و هنگام نزدیکی خونریزی نداشتم که موجب شک همسر شد به پزشک مراجع کردم و گفتن ارتجاعی است و بعد زایمان طبیعی از بین میره میخواستم بدونم یعنی پرده بکارت من سالم میمونه و قابل تشخیص نیس که رابطه داشتم؟!
- سلام خسته نباشین میخواستم بدونم آیا داروی هست که برای همیشه مشکل ناتوانی جنسی همسرم برطرف کنه لطفا توضیح بدین
- بارداری
سلام در جواب سونوگرافی بارداری منطبق بر حفره اندوخته فوندوبادی کانون اکوفری با قطر 3 میلی متر خطر ناکه؟
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
من دوماه پیش زایمان کردم همه چیز طبیعی بود تا روز ۳۷ زایمان لکه بینی داشتم بعد تا دوروز نه لکه بینی نه هم خونریزی ...بعد دوروز باز دوباره انگار پریود شدم تا چهارپنج روز ..بعد چهارپنج روز دیگه باز لکه بینی داشتم بعد دوباره پریود شدم ...الان دوماهه همینجوریم فقط خونریزی و لکه بینی دارم ...آزمایش و سونو دادم مشکلی نداشتم لطفا راهنمایی کنید تا قطع بشه ..بچه هم شیر میدم
- خونریزی از مقعد در زمان پریودی
خواهرم به مدت سه ماه است که یک روز قبل از پریود دچار خونریزی خفیف از مقعد میشهه خیلی نگرانه علتش چیه؟؟ با تشکر فروارن


