Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- امکان فعال کردن تخندان
سلام خانم دکتر ، من ۵۰ ساله هستم باکره هستم و چند ماه دیگه قرار هست ازدواج کنم بیشتر از ۶ ماه هست پریود نشدم اول بچه نمیخواستیم اما بچه نامزدم فوت کرد فیزیک بدنی من خوب هست و خدا رو شکر سالم هستم توصیه کردند با تخمک اهدایی بچه دار میشم سوال من این هست هیچ راهی وجود نداره من تخمدان هام فعال بشه و با تخمک خودم بچه دار بشم لطفا راهنمایی بفرماین ممنونم
- معایته پرده بکارت
سلام خانم دکتر.من ب دلایلی نمیتونم پیش پزشک برم برای معاینه پرده بکارتم لطفا بگید چطور متوجه بشم
- امپول سینال اف
- بقایای سقط جنین
سلام وقتتون بخیر من یک ۳۷ روز پیش با قرص سایتوتک(دوتا واژینال و باقی زیر زبانی)سقط داشتم از اون مدته تا الان پریودم و دوهفته پیش قرص متروژن مصرف کردم رفتم سونوگفتن بقایا دارم و احتمالا ساک حاملگی به اندازهmm 12×25 که دارای جریان خون اندکه پیش دکتر میرم یکی میگه برو تیتراژ بده یکی باز برام متروژن نوشت بنظرتون چه کنم
- بزرگی لابیا
علتبیرون زدگی لابیا مینور درمجردها سوال خودارضای میتونه باشه ۲تیرگیشون ۳ بزرگی کلیتوریس ۴ خودارضای مالشی با فشار اب به ناحیه کلیتوریس
- درد جای بخیه های قدیمی
من چهار سال پیش موقع زایمانم چسبندگی داشتم رحمم برداشتن از آن به بعد مشکلی نداشتم تا این یک ما پیش حالت گر گرفتگی بهم دست میداد و از ازمایش هورمونی دادم گفتن یائسه شدم و قرص استرومارین و سیموگنوس برام تجویز کردن و الان دو هفته هست جای بخیه هام شدید درد دارم لطفاراهنمایی کنید چکار کنم ممنون ودر صمن ۴۲ سالم هست
- درمان میوم رحمی ونازک شدن دیواره رحم
سلام خانم دکتر خسته نباشید؛ من میوم رحمی یاهمون فیرم دارم وخونریزی قطع نمیشه ، امپول پروژسترون دوتا زدم یه هفته قطع شد دوباره شروع شده دکتربرام امپول واریوپیپتلی نوشته ؛ استرس دارم میگن عوارض زیاد داره چکارکنم لطفا راهنماییم کنید: ممنونم
- راکی تانسکی
توروخدا به من بگید که من جز سندرم راکی تانسکی هستم یا نیستم. من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند . خواستم بپرسم من الان جز سندرم راکی تانسکی ها هستم یا نیستم؟
- میوم
سلام ببخشید میخواستم بدونم آیا برای رفع میوم در اندازه ۱سانتی متر و ۱۵میلی متر حتما باید عمل کرد که فرد رو دچار کم خونی شدید کرده ایا روش های درمان از راه دارو نداره
- کیست تخمدان
سلام ببخشید من خانمی 37هستم تنبلی تخمدان شدید دارم تا الان باردار نشدم ایا امکان داره باردارشم
- سلام خانم دکتر..شبتون بهیر.من ۵۰سالم هست و پزشک تشخیص دادند که خشکی رحم دارم وپماد استرومارین تجویز کردند..ولی مت درهردوتا سینه ام کیست دارم .باوجود کیست ها آیا میتونم ازپماد استفاده کنم؟؟؟ممنون میشم راهنملییم کنید.
- بارداری
با فیستول واژن بارداری می تونه بشه یا خیر
- کپسول فیفول
سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر ,,,میخواستم بدونم ایا مصرف کپسول فیفول در دوران خونریزی باعث زیاد شدن خونریزی میشود ,,؟
- آزمایش خون بارداری
سلام وادب.. خانم دکتر من دو روز پیش از شما سوالی پرسیدم.. ک 19 روز بعد از نزدیکی آزمایش دادم و جواب منفی شد یعنی عدد آزمایش 2 بود.. و گفتم میتونم به نتیجه مطمئن باشم.. شما عرض کردید در صورت تأخیر پریود میتوانید مطمئن باشید.. من در بسیاری از منابع علمی در اینترنت دیدم ک نوشته بود آزمایش خون بارداری 12 روز بعد از لقاح درست است.. و من گفتم اگه بگیم آسپرم بعد از نزدیکی 5 روز هم زنده بوده و سپس لقاح رخ داده.. میشود 17 روز.. و من 19 بعد از نزدیکی آزمایش دادم.. با توجه به حرف وبسایت های پزشکی باید نتیجه درست باشد.. ولی بازم گیج شدم.. چون من پریود های نامنظم دارم.. و یعنی بازم باید برم آزمایش خون؟. یعنی این حرف های وبسایت های مختلف دروغ و کذب است؟
- بارداری
سلام خسته نباشید یه سوال میخواستم بدونم اگه پرده پاره نباشه چقدر از بارداری جلوگیری میکنه
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
COMPAtible with Disorderedporiliferativeendometriom Focal polypoid features,compatible with Endometrialpolyp
- دزوسپتیو
سلام . با مصرف این قرص جوش زیر پوستی زیادی زدم میتونم مصرفش قطع کنم؟
- سفیدک روی کلیتوریس در دختر ۱۷ ساله
سلام خانم دکتر ببخشید من ۱۷ سالمه روی ناحیه کلیتوریس و پشت لابیا داخلی سفیدک داشتم که روی کلیتوریس به صورت دونه سفیده بنظرتون ممکنه چی باشه بی بو هست و ترشحاتمم عادیه
- بارداری و دیدن خون
سلام 7 ماه باردارم دیشب شب دوم استفاده از اپلیکاتور بود و امروز صبح بعداز دشویی هنگام خشک کردم خودم در حد سه قطره خون دیدم آیا مشکلی ندارد؟
- سلام وقت بخیر. من هفته 24بارداری هستم انقباضات خفیف مثلا5_6بار در طی روز دارم جوری که کمی احساس درد هم دارم لازمه شیفا پروژسترون شروع کنم با چه دوزی؟؟
شیاف پروژسترون


