سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آیا زود پریود شدن با ضربه به شکم اتفاقی میافتاد
نزدیکای پریودم ناحیه پایین شکمم خیلی زیاد درد میکرد رفتم حموم ماساژ دادم آروم نشد ک بدترم شد ی مشت زدم بعد حموم پریود شدم مشکلی هست؟
- سلام من تو سیکل ای وی اف هستم دکتر بهم امپول سینال فکت و سینال اف داده از سوم پرویی دارم امپول میزنم برا پانچکر امروز روز شش پروییدمه امپول سینال اف تموم کردم میخواستم بپرسم تا کی باید بزنم برا پانچکر و دکتر گفته هشت پرویید بیا سونو بده
- سلام خانم دکتر من الان نزدیک یک ماه خونریزی دارم وکیست تخمدان اکولوی راست دارم چکار کنم خونریزی من قطع نمیشه درتخدان است
سلام خانم دکتر من کیست تخمدان اکولوی درتخدان راست دارم وخون یزی دارم حود یک ماه وکو تاژ تشخیص شدم چکار کنم خونریزی من قطع نمیشه
- سقط جنین
سلام من ۷ هفته باردار بودم با قرص سقط کردم الان ۲ روزه که خونریزی خیلی کم دارم بعد دو تیکه ازم افتاد نمیدونم یعنی سقط شده یا نه میشه راهنماییم کنین؟
- واکسن کزار
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر. میشه بفرمایید دلیل اینکه میفرمایید در بارداری باید واکسن کزاز بزنیم چیست؟ با تشکر
- با عرض سلام خدمت خانم دکتر عزیز من مهر سال ۹۷ متاسفانه حاملگی خارج از رحم داشتم لاپراسکوپی شدم لوله سمت چپم برداشته شد الان قصد بارداری دارم چه اقداماتی قبلش لازمه انجام بدم داروی خاصی لازم نیست بخورم غیر از فولیک اسید در ضمن ۳۵ سالمه
- من سزارین پنجمم هست باید در چند هفته سزارین بشم الان هفته هجدهم هستم
- مصرف استرادیول در بارداری ای وی اف
من تو فاصله یک ساعت نیم دوباره استباهی قرص استرادیول والرات2میلی گرم مصرف کردم مشکلی برام پیش نمیاد روز 17 انتقال جنین هستم جواب آزمایشمم مثبت شده برای خودم جنین خطری ایجاد نمیکنه تو رو خدا یکی جواب بده؟
- خون و لک قهوه ای قبل پریود شدن
سلام من 29 سالمه مجردم. نزدیک شش ماهی میشه چهار پنج روز قبل پریود من لک قهوه ای و خون قهوه ای می بینم. دوماه اون وسط نیومد ولی دوباره شروع شده. مشکل من چیه؟ باید چکارکنم؟
- ضخامت اندومتروضایعه اکوژن
زنی40ساله که درسونوی واژینال نوشته ضخامت اندومتر17ودوضایعه اکوژن 14در8ودیگری10در8درکاویته اندومترمطرح کننده پولیپ وفولیکول14 وبقایای فولیکول17می باشدخطرناکه لطفاراهنمایی بفرمایید
- سلام من۳۸سالمه توهفته ۲۳بارداری به خاطر کوتاه بودن طول سرویکس عمل سرکلاژ شدم الان هفته ۲۵روتموم کردم ،امروز کمی خونریزی داشتم بادردکمر
- بارداری
سلام ایا میشه در هفته ۱۴ بارداری استامینوفن خورد یا اینکه اگه مشکلی نداره برای خوردن تا اخر بارداری مشکلی نیس یعنی هیچوقت مشکل ایجاد نمیکنه
- بارداری
سلام وقت بخیر ،خانم دکتر من پانزده هفته بارداریم هستم رفتم آرایشگاه جلوی موهامو کامل همه رو نه فقط یه کم جلوی موهامو که سفید شده بود رنگ زدم و همچنین ابروهامو،آرایشگر گفت مشکلی نداره که رنگ زدم ولی من خیلی میترسم واسه بچم ضرر داشته باشه ،لطفا بگید ضرر داره یا نه ؟
- عقب افتادن پریود
من ۱ تیر عادت ماهانه شدم این ماه چن روره میگزره عادت نشدم
- خونریزی بعد از مصرف ضدبارداری ال دی
سلام من هفته قبل رابطه از عقب داشتم طی چهار بعد از رابطه روزی یک قرص مصرف کردم الان خونریزی دارم اول قهوه ای بود الان قرمز شده و شدید چیکار کنم 😭
- عفونت
با سلام آیا شیاف وازینال برای رفع عفونت موجب خونریزی می شود؟
- گرم کردن رحم
سلام وقت بخیر برای گرم کردن رحم چیکار باید بکنم چه گرمیجاتی بیشتر تاثیر گذارند هم غذاها هم دمنوشات
- مشکلات زنانه
مایع اکوژن Retractile clot با حجم۱۹۰cc درحفره رحم دیده شده که به نفع هماتومتروکولپوس مباشد و میتواند از چسبندگی در سرویکس باشد.یعنی چی؟
- کم شدن پریود
سلام خانم دکتر چه زمانی کم شدن پریود برای دختران مجرد خطرناک محسوب میشه؟یعنی اگه پریود چجوری و چند روز باشه خطرناکه؟ وقتی قبلا نجم خونریزی بیشتر بوده ممنون
- خونریزی
سلام من یک هفته بعد از اتمام پریودی دوباره خونریزی شروع شدهمراه با کمردرد شدید و کمی هم دلدرد بعد ده روز رفتم دکتر زنان برام ترنسید و مفنامیک اسید تجویز کردن با مصرف ترنسید حجم خونریزی خیلی شدید شد دوروز خوردم دیدم شدیدتر میشه دیگه نخوردم الآنم هنوز خونریزی رو دارم ممنون میشم راهنمایی کنید سونو هم انجام دادم مشکلی نداشتم ولی دکتری که سونو رو انجام میداد گفت تنبلی تخمدان داری ولی دکتر که رفتم سونو رو نشون دادم گفت مشکلی نداری ممنون میشم راهنمایی کنید


