Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- علت خونریزی در حین مصرف سیپروترون
سلام .هفت عدد از قرصم مونده تموم بشه .حین نزدیکی خون دارم .و طوری نیست که لباسم کثیف بشه .فقط بانزدیکی متوجه خون میشم
- سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکتر من 19 سالمه چند وقتی هستش که بعداز پریودیم پا درد میگیرم مشکلی که نیست
- سلام اگرقرص دوفاستون که برای تنظیم پریداستفاده شده قطع شودپریدمنظم مشودیانه
- هایمن
سلام خانم دکتر شیر اب دشویی خونمون مدتی جرم ریز میریزه مث پلاستیکای ریز مانند از اب گرم و من خودمو با اب سرد میشورم بازم استرس اینو دارم که نکنه یکی از اون جرما حین شستشو بیاد و بکارتم پاره کنه همچین چیزی ممکن؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر من یه بچه 5 ساله دارم برا بار داری دوم میخواهم دوقلو باردارشم چون زایمان قبلیم سزارین بوده میخوام دوبار دیگه سزارین نشم تو اطرافیانم دوقلوزایی بوده به نظر شما راهی هست
- مصرف قرص مجسترول برای هایپر پلازی ساده در چه روزی از پریودی باید شروع شود؟
مصرف قرص مجسترول برای هایپر پلازی ساده در چه روزی از پریودی باید شروع شود؟
- چیزی مث تیله داخل لب بزرگ
دختر ۲۰ ساله هستم مجردمم الان چند مااه میشه که احساس میکنم یه چیزی مث تیله داخل لب بزرگ سمت چپ دستگاه تناسلیم این هم هر ماه بعد از مرور ۴ یا ۵ یا ۶ یا ۷ روز از تموم شدن پریود در میاد ، وقتی بهش دست میزنم حرکت میکنه یه جا نمیمونه پایین وبالا میره ، میخوام بدونم این مال چی ؟ آیا نیاز داره دکتر برم آیا چیزی عادی یا قابل نگران ؟ ممنونم از اینکه سوالم خوندید وجواب دادید❤
- بیماری زنان
سلام دخترم ۵ سالشه از کودکی در ناحیه تناسلیش خارش داره و بوی نامطبوعی میده طبق تجویز پزشک پماد کلوتریمازول و شربت مترانیدازول استفاده کرده که بهبود پیدا میکنه ولی بعد از اتمام دارو دوباره مشکلش شروع میشود ممنون میشم راهنمایی کمید
- بیمارستان ولیعصر
سلام ايا بيمارستان وليعصرهم زايمان مي کنيد
- کیست
سلام خسته نباشین من ۲۱ سالمه سمت چپم یک کسیت یونی لوکولار به ابعاد ۴۱×۳۲ در تخمدان چپ دارم آیا وجود این کیست مانع بارداری من میشود؟
- کیست
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز روز ۷ پریودی هستم و از روز سوم درد زیر شکم سمت چپ داشتم و تا الان ادامه داشته و مداوم و شدیدتر شده سونوی شکمی اورژانسی در بیمارستان انجام شد شرح آن :تصویر کیست دفرمه حاوی اکوهای داخلی به سایز ۲۴mm*۲۷mmدر تخمدان چپ به نفع کیست هموراژیک رایچر شده رویت شد لطفا راهنمایی کنید خطرناکه؟ احتمال خونریزی داره ؟دستور سونوی واژینال دادن که متاسفانه هیچ جا نوبت نداشت تا سال جدید و فقط قرص ال دی تجویز کردن
- ترشح
سلام ببخشيد من هفته ١٢ بارداري هستم و بعضي روزا ترشح سفيد رنگ دارم ميخواستم بدونم طبيعي هست يا نشانه چيزي هست ممنون
- بکارت
به یک کازشناس مامایی مراجعه کردم و ایشون گفتن که پرده بکارت یک خراش داره آیا این خراش پارگی محسوب میشه و اینکه توی گواهی قید میشه خراش یا خیر
- تمایل به بارداری دوقلو
سلام و وقت بخیر خانم دکتر عزیز،35 ساله با قد 166cm وزن 68 کیلو گرم ، بچه اولم دختر 4سال داره، میخوام برای بچه دوم اقدام کنم ، خودم و همسرم علاقه زیادی به بارداری دوقلو داریم، مزاحم شمابشم امکانش هست؟ چه اقدااماتی نیاز هست
- خونریزی شدید همراه بالخته های بزرگ
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما من هشت ماه پیش بخاطرصخامت رحمی کورتاژ شدم ولی بازهم خونریزیم خیلی زیاده سونوگرافی هم کیست نشون داده میشه بادارو رفع کردیا باید جراحی بشم
- گلو درد
سلام من ۲۱ هفته باردار هستم و دو روزه گلو درد دارم چه دارویی میتونم مصرف کنم؟
- ای یو ای
سلام ۲۹ سالمه همسرم ازواسپرم هستن از طریق اسپرم اهدایی اقدام میکنم تاحالا ۱۳ بار انجام دادم یکبار حامله شدم در ۴ هفته سقط شدچکاپ کامل انجام دادم فقط گفتن تنبلی تخمدان دارم هربار در سونو باخوردن داروهای تحریک تخمک گذاری دوتا چهارتا فولیکول به اندازه های ۱۶تا۲۵ دارم اندومترمم ۶گاهی ۷ هست تیروید کم کار دارم دارو میخورم لطفا بهم بگین من چی کار کنم ایا لازمه ازمایش انعقاد ایمنی رو انجام بدم؟
- درباره آمپول سینال اف
سلام خانم دکتر من دو روزه آمپول سینال اف تزریق میکنم صبح ها داخل ادرار م خون میبینم دلیلش چیه ممنون میشم جواب بدید
- بارداری
سلام دکتر من سکس داشتم ۴بارنزول داخل ریخته شد۲عددقرص تنسی ۷۵/خوردم بعداز۱۵ساعت الان یک هفته شده من فقط لک دیدم هنوزخونریزی ندارم امکانش هست تاثیرنذاشته باشه
- سفیدکردن واژن
سلام خانم دکترخسته نباشید. واسه سفیدکردن واژن چه روشی پیشنهادمی کنیدبجزلیزر؟؟ یه سفیدکننده خوب معرفی کنیدمرسی


