Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی شدید
دوتا آمپول زدم خونریزی ام قط بشه یاسه بشم قط نشده هیچ خونریزی شدید با لخته های زیاد.چهل سالم بچه ندارم .سه بار سقط کردم.فیبروم داشتم عمل کردم.دیگه بچه نمی خوام
- دستمال مرطوب برای نوزاد
سلام خانم دکتر. میشه کلا به جای شستن بچه هم موقع ادرار و هم موقع مدفوع، از دستمال مرطوب استفاده کرد؟ و هفته ای یه بار هم حمامش کرد؟چون هر کس یه چیزی میگه در مورد استفاده از دستمال مرطوب
- اقدام به بارداری
سلام وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان و کم کاری تیرویید داشتم و دارو مصرف میکنم و الان ۶ ماه که پریودام تقریبا منظم شده بین ۲۶ تا ۲۸ روز همیشه ۳ روز خونریزی شدید داشتم و دوروز خفیف و لکه بینی ولی این ماه فقط دوروز خونریزی خفیف داشتم و ۲،۳ روز هم در حد یه لک خیلی کم در روز بعد دوروز که پاک شدم ازمایش خون بارداری دادم که منفی بود ولی کمر درد دارم و گاهی نفس تنگی امکان داره زود ازمایش داده باشم و جواب منفی کاذب بوده باشه
- اقدام برای بارداری
باسلام وقتتون بخیر وخوشی خانم دکتر عزیز من ۳۵ سالمه وتازه از۲۷ خرداد اومدم خونه خودم ،خانم دکتر من ۴تیرماه پریودشدم ولی مدت خونریزیم زیاد بودیعنی روز۱۵ تیرماه پاک شدم بعد از۲۱ تیره ماه اقدام کردم برا بارداری نزدیکی داشتم والان که ۱۳مرداد ماهست هنوز پریود نشدم و دوبار هم بی بی چک گذاشتم که یکی از بی بی چک ها روهمین یکشنبه که گذشت گذاشتم ولی متاسفانه منفی بود خواهشمندم راهنماییم کنید که من چه کنم آیا امکانش هست باردارباشم و بی بی چک نشون نده ؟؟؟؟
- سلام خانم دکتر من این ماه روزی سه تا کلومیفن خوردم روز هفت سیکل آمپول های ام جی زدم روز سیزده سیکلم دوتا فولی بیست داشتم باید آمپول آزاد سازی بزنم اقدامم کی باشه من دختر میخوام
- لکه بینی
سلام خانم دکتر من ۲۶ سالمه و چهار سال پیش یه زایمان طبیعی داشتم مدت شش ماهه که تقریبا چهار روز قبل از شروع پریود لکه قهوه ای یا قرمز دارم و همینطور سه چهار روز بعد پریود باز هم این لکه ها رو دارم و این چرخه ده دوازده روزی طول میکشه. آیا این طبیعیه یا نه و همچنین من قبل زایمان دل درد و بدن درد شدیدی موقع پریود داشتم اما بعد زایمان بهترم و یه مدت اصلااا دل درد نداشتم که حدود شش ماهه دل درد متوسط تا شدید دارم ممنون از لطف تون
- هماتوم بعد از سزارین
سلام وقت ب خیر من تقریبا ۳۷ روز پیش دکولمان شدم و سزارین اورژانسی بچمم هم نتونستم نگه دارم بعد از ۲۵روز خونریزی ولکه بینی قطع شد اما روز ۳۰بعداز عمل دوباره شروع شد سنو واژینال دادم گفتن هماتوم توی رحم روی جای سزارین داری و یک کیست در تخمدان چپ برای خونریزی هم قرص ال دی بهم دادن آیا هماتوم درمان خاصی داره و خطرناکه؟؟؟ آیا میتونم بعد از خوردن ال دی و قطع خونریزی رابطه داشته باشم ؟؟؟این خونریزی دوره پریود بوده یا ادامه خونریزی بعد از زایمان بوده ؟؟؟
- سینال اف
سلام اگر آمپول سینال اف به جای درجه ۴۸ به اشتباه درجه ۱۲ زده شود باید چیکار کنیم .میتونیم ۱۲ ساعت بعد ادامشو تزریق کنیم وبعد شب هم دوز سوم تزریق بشه چون فرداش باید بریم پیش دکتر خیلی فورییه ممنون میشم زود جواب بدین
- جنین مرده نه هفته و دوروز
گزارش پاتولوژی شماره پاتولوژی: P-1402-550 اطلاعات بالینی: -سقط جنین. ماکروسکوپی: -نمونه دریافتی در فرمالین شامل چندین تکه بافت نرم قهوه ای رنگ آمیخته با لخته خون به ابعاد 5×4.5×3cm.S.O.S:MF/1،E: 80%. میکروسکوپی: -تشخیص را ببینید، لطفا.
- قرص دیدروژسترون
سلام خسته نباشید من پریود نمیشم یعنی دیر به دیر میشم تنبلی تخمدان دارم ۲۳سالمه هست ودکتر قرض دیدروژسترون تجویز کرده و گفته از روز۱۷ام تا ۲۸بخورم سوالم اینه من پریود نمیشم پس چطور شروع کنم
- سلام من یه مدت بخاطر داروهای هرمونی(پودر چاقی رویال) که مصرف میکردم پریودیم با درد شدید تخمدان ها شروع میشد و بعد دیگه کلا بهم ریخت و شده بود من ۳ ماه پریود نمیشدم تا سنو انرمال دادم و گفتن تخمدان ها کیست های ریز زیاد دارن و خودشون یکم تنبلی هم دارن ولی کیست ریز دارن.. من هیچ دارویی نخوردم و خود به خود پریودیم منظم شد و ۵ ماه من منظم پریود میشم، گاهی ۱۳ میشم گاهی ۱۵.حالا میخوام بدونم دوباره سنو بدم؟ نیاز به قرص هست؟ و خیلی برام مهمه که بدونم ایا این کیست ها خود به خود از بین میرن؟ حالا که پریودیم منظم شده؟ من پرولاکتین۲۸ و ادنوم هیپوفیز دارم و فکر کنم بخاطر پریود نشدنای همون چند ماهم بوده، حال توصیه شما چیست
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز خانم دکتر جان آیا قرص ویتامین e باعث بهم خوردگی پریود میشود؟ من ۲۲ تا ۲۸ مرداد لکه بینی داشتم ۲۸ پریود شدم تا ۳ شهریور پاک شدم امروز صبح که ۱۶ شهریور مجدد لکه بینی دارم یعنی فقط ۱۳ روز پاک بودم آیا دلیلش قرص هست یا دلیل دیگه ای داره
- تنبلی تخمدان
تاثیر متفورمین بر تنبلی تحمدان
- سلام درعرض دو روز پریود شدم ایا مشکلی نیست
- آرایش در بارداری
سلام خانم دکتر آرایش کردن در بارداری برای جنین ضرر داره؟ مثلا مطمین نیستم رژ لب که استفاوه میکنم سرب داره یا نه یا سایر لوازم آرایشی که استفاده میکنم سرب داره یا نه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- تخمدان 10سی سی
سلام وقت بخیر تخمدان چپ وراست 10سی سی هرکدوم بزرگ تر هستن ایا باردار میشم
- من توی ماه دوم هستم میتکنم عرق نعنا بخورم مشکلی نداره
- سرکلاژشکمی
سلام ببخشید من۵روز هست سرکلاژ شکمی شدم یکم استراحتم ازدیشب کم شد ومراعات نکردم زیادنشستم امروز لکه بینی دارم فقط یه لکه دیدم و درد وانقباض طبیعیه این یانه؟استراحت کامل کنم تا دردام کمتر بشه
- پریود نامنظم
سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر من هیچ رابطه ای نداشتم و امکان بارداری اصلا نیس فقط از زمان پریودم یک هفته گذشته و پریود نشدم میخوام که زود بشم اخه چند روز دیگه عمل دارم نمیخوام پریود باشم چیکار کنم دکتر که الان پریود بشم ؟ممنونم از وقتی که میذارین ❤️
- ای وی اف
روز ششم انتقالمه ولی کمی روزهای اول گرم و سرد شدم وکمی درد در ناحیه رحم سینه ها کمی سفت شد الان نرمتره و کمی سنگین به نظرت منی هستم؟ یانه الکه هم نداشتم
- بارداری
در سونو انومالی اکوژن روده جنین دیده شد و منو فرستاد دکترم به اکو قلب که سالم بود ولی همه ازمایش و سونو سالم هستن میگم این مورد مشکلیه برا بچه


