Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نگرانی زیادی دارم
چند توده هایپواکو، ماکرولوبوله و پارالل در سونوی پستان مشاهده شده است چه کاری باید انجام دهم
- مشکلات زنانه
سلام من ۵ سال عقد کرده بودم و جلو گیری کردم الان ۷ ماه است اقدام بار داری کردم الان ۴۵ روز است پاک هستم بی بی چک گذاشتم منفی بود چرا یعنی الان باردارم یا ن میشه راهنمای کنید
- دارو
سلام خانم دكتر عزيز من دچار رفلكس معده شدم كه خيلي اذيتم ميكنه دكتر متخصص به من داروي domperidone10 داده كه بايد قبل از هر وعده غذايي بخورم در ضمن ٦ ماه باردارم آيا مصرف اين دارو از نظر شما ايرادي نداره؟ با تشكر
- خونریزی
انتهای تحتانی بررویint osینی چی؟
- سندروم قبل از قاعدگی
سندروم قبل از قاعدگی خطرناک است و نیاز به درمان دارد؟ علایم سندروم قبل از قاعدگی دارم سندروم قاعدگی یعنی چه
- کلیتوریس
سلام وقت بخیر من تو پریودیم از ناحیه کلیتوریسمم گاهی اوقات خون میاد ولی درد نداره آیا طبیعیه؟
- زگیل تناسلی
از چه راههایی به زگیل تناسلی مبتلا میشیم من و شوهرم هر دومون داریم ولی به غیر با هم با کسه دیگه ای رابطه نداشتیم
- بتا ۴۰۰۰ روز موعد
سلام خانم دکتر عزیزم من سیکلم تو اقدام متغیر شد از ۲۷ تا ۳۰ روز ماه پیش ۳۰ روزه بود اخرین پریود ۲۳ ابان بود ۲۳ اذر بتا ۴۰۵۳ بود من ۳ روز قبل بی بی چکم مثبت شد و پررنگ بود من حساب میکنم حداکثر ۲۱ روزه میتونه باشه خطرناکه؟نه درد خاصی دارم جز درد خیلی خفیف پریودی لکه بینیم ندارم چرا بتام بالاست؟خارج رحمی نیست؟من مادربزرگم دوقلو داشتن ممنونم🙏🏼🙏🏼
- اینترنال مثانه
سلام خسته نباشید در سونو من نوشته اینترنال اکو مثانه متوسط دیده شده آیا چیز مهمی هست
- گلودرد
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز بنده جاهدی هستم. اگر خاطرتون باشه 29 بهمن وقت cvs داشتم. علیرغم دردهای شدیدی که به دلیل سهل انگاری پزشک نمونه بردار در برداشتن نمونه به اندازه کافی برایم ایجاد شد و منجر به سه بار نمونه برداری شد در حال حاضر وضعیت نسبتا مساعدی دارم. اما متاسفانه گلودردی که پس از یک هفته همچنان باقیست من را بسیار نگران کرده تا حدی که حتی پشت گوشم یا در واقع همان گره های لنفاوی حالت غده مانند پیدا کرده اند. مراقبات معمول سرماخوردگی را انجام داده ام اما بهبودی حاصل نشده. باید برای گلودردم چکار کنم؟ در ضمن هنوز جواب cvs آماده نیست و من این هفته از مطب وقت گرفتم آیا مراجعه کنم یا منتظر جواب باشم که ممکن هست تا 10 روز دیگر هم طول بکشد. گفتنی است که اکنون هفته 12 بارداری هستم. قبلا از پاسخگویی تان تشکر میکنم. جاهدی
- سقط جنین
سلام خانم دکتر من ده تا قرص مصرف کردم دیروز هفته ششمم اما سقط نشد اگه باز قرص سایتوتک بخورم امکان داره سقط نشه بازم ؟ ولی ازینور میترسم سقط نشه بچه ناقص ب دنیا بیاد
- بارداری
من ۱۰ روز قرص استرادیول ۲میل وروزی ۲تا مصرف کردم الان نزدیک ۲۰ روز عقب انداخته وپربود نشدم دلیل چیه؟
- امپول وایوپپتیل
سلام خدمت خانم دکتر ببخشید من دیروز برای دخترم که ۱۰ سال سن دارد برای جلو گیری از پریود شدن آمپول واریوپپتیل رو تزریق کردم حالا بهم گفتند که این آمپول عوارض داره اگر من ۲۸ روز دیگر آمپول رو براش تزریق نکنم امکان داره که به خاطر آمپول هور مون هاش به هم بخوره و ماه دیگه پریود بشه خواهش میکنم که جواب بدید خیییلی نگرانم البته قرص آرژنین هم داره میخوره با تشکر.
- ناباروری
فاطیما هستم شما فرمو ده اید که سنم بالاست. برا همین تخمک گذاری ندارم شما چکار پیشنهاد میدید چون وقتی ندارم برا اینکه سنم داره میزه بالا و همین که اسپرم ایام فریز شده اصفهان.
- شرح عکس رحم
در عکس رنگی اتساع mild moderate در انتهای دیستال دیده شد و spillsge در حد نرمال است لوله فالوپ چپ irregularity در بخش آمپولر دیده شدو spillage با تاخیر صورت گرفته و در حد mild است. یعنی چی؟
- قرص پردنیزولون
سلام. دو هفته ای هست قرص یک چهارم پردنیزولون ۵۰ بعد از صبحانه میخورم و توی این دوهفته لکه بینی دارم.ایا باید قرص رو قطع کنم یا ضرری نداره؟ ۱۷ روز از قرص باقی مونده؟
- انتقال
سلام وقت بخیر من ۴روزهست انتقال دادم باروش آی وی اف سه تاجنین ازروزدوم زیرشکمم وپایین کمرم دردمیکنه میخوام ببینم طبیعیه ودستشویی هم زیادمیرم بااینکه دستشویی ندارم امروزپاهامم دردمیکردران پام
- بارداری
سلام ببخشید من ۲۲هفته باردارم رفتم سونو اندازه جمجمه بچه دو لیمو سفالی بنظرتون مشکلی که نیست
- لکه بینی
سلام من نامزد دارم و رابطه جدی با همسرم نداشتم یعنی هایمن دارم و تماس با همسرم در حد پیش آب ایشون بوده ۴ خرداد قرار بود پریود بشم نشدم(تنبلی تخمدان هم دارم) امپول پروژستزون زدم و لکخ بینی و درد پریودی دارم ممکنه باردار باشم؟
- سلام مم دو هفتس خونریزی دارم گاهی شدید ک سونو دادم اکوژنیسته دیده شد درمان دارد


